Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530i e60 vadná elektrika
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Jednou jsem resil, ze proste za jizdy normalne chcipl motor, zakolisali otacky a motor chcipl. Zavada tezko znovou proveditelna, protoze to delalo ciste nahodne. A bylo to tim, ze motor nemel dobrou kostru. To ukostreni zkontrolovat. Alternator reguluje napeti mezi kostrou a polem, pokud ti kostra lita ve vzduchu, tak takove neplechy. Jinak se ti to muze kostrit klidne pres palivovou trubku (prehanim)
Prave ze to to kolisani klidne zpusobovat muze. Motor je rizenej elektronikou a ta je na napeti citliva.
Uplne idealne zmerit odpor mezi kolikem baterie a kostrou primo na altiku. Me porad neslo do hlavy, proc na budicim privodu do altiku namerim jen 11 - 12.5V. Kolisalo to. Mel jsem spatne ukostrenej kabel z minusu baterie na kastli. Ocistil jsem to, dal tam perovky a motor jde sametove, spadla spotreba a perfektne dobiji.
Bejt tebou, tak to vsechno zkontroluju. Ja to poznal az kdyz startovala manzelka a ja zahlidnul od kostry oblacek koure. Sahl jsem na to a spalil se.
Uplne idealne zmerit odpor mezi kolikem baterie a kostrou primo na altiku. Me porad neslo do hlavy, proc na budicim privodu do altiku namerim jen 11 - 12.5V. Kolisalo to. Mel jsem spatne ukostrenej kabel z minusu baterie na kastli. Ocistil jsem to, dal tam perovky a motor jde sametove, spadla spotreba a perfektne dobiji.
Bejt tebou, tak to vsechno zkontroluju. Ja to poznal az kdyz startovala manzelka a ja zahlidnul od kostry oblacek koure. Sahl jsem na to a spalil se.
Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek
Souhlasim. Bral jsem to jako prvni krok. Opravdu je potreba ty spoje rozebrat vycistit a zase slozit. Ja jsem to jeste namazal kontaktovou vazelinou.JaraX píše:Teddy, měřit odpor nestačí, může tam být malej kontakt, co pro měření běží v pohodě, ale pro běh, nebo start motoru už nestačí, proto to chce projít všechny plus a minus spoje.
sice na kostry trpí spíš diesely kvuli několikanasobně většímu proudu, ale za kontrolu to určitě stojí.
tohle je hodne podobnej případ taky si to delá co chce nekdy stane že nejde rychlemr ani otáčkomer proste to bliká jak barevná hudba a svíti ta kontrolka motoru to ti taky svítilo ?lu34s34s píše:Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek
kontrolka motoru taky svitila, převodovka mi hodila nekdy pri 20 km/h treba čtverku, auto se obcas dusilo, pak najednou jak kdyby tomu nic nebylo a pak to treba zdechloorrllando píše:tohle je hodne podobnej případ taky si to delá co chce nekdy stane že nejde rychlemr ani otáčkomer proste to bliká jak barevná hudba a svíti ta kontrolka motoru to ti taky svítilo ?lu34s34s píše:Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte 23.12.2008 01:00
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Oralndo:
Pak napiš zkušenosti, příčinu a ke komu jsi to nakonec odvezl. Nedávno jsem to taky řešil. Předtim proběhla výměna baterie, přehrání jednotek v Carteku, zkoušel jsem jezdit bez IBS a po zamknutí vozu do dvou dnů baterie KO a riskuju, že nenastartuju. Zatim to mám co dva dny na udržovačce a bez problémů, nicméně bych rád věděl jak ti to dopadne.
Viz diskuze zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=149484
Díky
Pak napiš zkušenosti, příčinu a ke komu jsi to nakonec odvezl. Nedávno jsem to taky řešil. Předtim proběhla výměna baterie, přehrání jednotek v Carteku, zkoušel jsem jezdit bez IBS a po zamknutí vozu do dvou dnů baterie KO a riskuju, že nenastartuju. Zatim to mám co dva dny na udržovačce a bez problémů, nicméně bych rád věděl jak ti to dopadne.
Viz diskuze zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=149484
Díky
jo dam vědet borec v servisu mi řekl že mi tam ten co mi opravoval alternátor dal na 95 procent na hovno regulátor že nekomunikuje s jednotkou tak uvidíme no ty máš trochu odlišný problém me se napětí neztrácí me to blbe dobíjí a tím pádem odpojuje systemy a nechává to jen na tech bezpečnejch takhle mě to vysvětlil jinak nestává se ti že když otevřes dveře začne changer přehazovat CD ? nechápu jakou to má souvislost s dveřma ale mě to dělalocypressjoe píše:Oralndo:
Pak napiš zkušenosti, příčinu a ke komu jsi to nakonec odvezl. Nedávno jsem to taky řešil. Předtim proběhla výměna baterie, přehrání jednotek v Carteku, zkoušel jsem jezdit bez IBS a po zamknutí vozu do dvou dnů baterie KO a riskuju, že nenastartuju. Zatim to mám co dva dny na udržovačce a bez problémů, nicméně bych rád věděl jak ti to dopadne.
Viz diskuze zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=149484
Díky
Mně to přehazovaní v changeru dělá u E66tky, protože kvůli chybě v Logic7 mě neusíná a násilně se odpojí baterka, aby se nevydudala a mohl jsem v poho nastartovat. No a tím, jak to násilně odpojí napájení, tak to odpojí všechny jednotky. Při otevření dveří, se to probudí a changer si projede všechny cd, aby věděl, co tam je, protože si kvůli násilnému odpojení nepamatuje nic. Aspoň takhle si to vysvětluji. Tak něco podobného se děje nejspíš i u tebe.