Dyx píše:Opravdu nemel absolutne zadny problem ani s motorem ani DPF ani prevodovkou. Prave proto mi to celou dobu vrta hlavou a prave proto to sem pisu. Co mas na mysli tim " nemel Sport" ?Filozof píše:možná jel na nouzovej řežim nebo měl ucpanej DPF.
Na nouzak urcite nejel to by rekl na svoju " obranu" a Nemci si s ucpanym DPF jezdit nedovoli...
320koní je setsakra znát to mi věř. a 200 vs 320koní plus větší krouták bude fakt dost poznat.
Jedině problém s motorem nebo DPF, nebo převodovkou, případně neměl Sport.
Je sice fakt ze jsem na tom powerboxu docela pridal i co se tyka vzkonu v otackach ale prece jen ta krabicka za 50,- EUR nemuze delat takove "zazraky'
na druhou stranu napr. podle teto diskuse je u 2-litroveho motoru prece jen slusna rezerva na chiptuning:
F10 520d Performance Power Kithttp://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=136961
si dal chlapek F10 520d Performance Power Kit
a pri mereni na brzde pry nameril
502NM max. kroutak
224 HP max. vykon.
Stalo ho to ale asi 1000 Liber
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
520d F10+powerbox vs. posledni gen. Mercedes diesel 3L ?
tahle diskuze me taky bavi 
ted jsem si vzpomnel na dalsi porovnani.
Mel jsem MB C320CDi 165kW a 515Nm (v serii, bez chipu) a jel jsem v SRN s kamosem, co si tam koupil Oktavku I. TDi 96kW (taky v serii).
Na dalnici mezi 100 a 190 to bylo taky vyrovnany celkem !!!
anebo nedaavno jsem se svym 525xdA LCI 145kW nemohl ve meste dohnat Yetiho... (nevim jestli mel 2.0TDi nebo 1.8TSi...)
Nekdy si rikam na co je vlastne dobrej "slabej" sestivalec ...
ted jsem si vzpomnel na dalsi porovnani.
Mel jsem MB C320CDi 165kW a 515Nm (v serii, bez chipu) a jel jsem v SRN s kamosem, co si tam koupil Oktavku I. TDi 96kW (taky v serii).
Na dalnici mezi 100 a 190 to bylo taky vyrovnany celkem !!!
anebo nedaavno jsem se svym 525xdA LCI 145kW nemohl ve meste dohnat Yetiho... (nevim jestli mel 2.0TDi nebo 1.8TSi...)
Nekdy si rikam na co je vlastne dobrej "slabej" sestivalec ...
ok super diky za tip..Filozof píše:http://www.racechrono.com/
je jich více ale mrkni se co to umí. Na youtube je toho dost.
No ja se na dalnici (kde se da jet rychleji) dostanu tak jednou za 1-2 mesice takze to chvilku potrva.. Nicmene jelikoz mne to samotneho skutecne zajima tak na to urcite nezapomenu a pri pristi prilezitosti vyzkousim....
165kW vs 96kw = 1,72 násobek. To ještě neni několikanásobekDyx píše:tak tomuhle se mi nechce verit..ten rozdil ve vykonu je uz nekolikanasobny, asi tam byla schovana RSova upravakurevtor píše:MB 320CDI že nedá aspoň o třídu 96kw Oktávku? No to mi ho vyndej??
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
no 400kilo rozdíl ? beru tu oktávku a MB.
Navíc pokud i blbá oktávka má čipem 120KW tak už jsme zase jinde. Je to rychlé auto po přímce to jo a dejchá hodně autům na záda a pak i 40KW a krouták navíc nepomůže. Ty 4metráky to auto dost zatíží pro zrychlení je pak potřeba více úsilí.
Ale jak oktávka vjede na zatáčkovitej terén tak je BMW nebo MB někde jinde. Prostě tam kde oktávka letí ven ze zatáčky je BMW či MB na tom daleko líp.
Takže ano čiplá oktávka 120-125KW dokáže potrápit kdejakej dražší a silnější 3litr do určité rychlosti... (AUDI, MB, BMW)
Navíc pokud i blbá oktávka má čipem 120KW tak už jsme zase jinde. Je to rychlé auto po přímce to jo a dejchá hodně autům na záda a pak i 40KW a krouták navíc nepomůže. Ty 4metráky to auto dost zatíží pro zrychlení je pak potřeba více úsilí.
Ale jak oktávka vjede na zatáčkovitej terén tak je BMW nebo MB někde jinde. Prostě tam kde oktávka letí ven ze zatáčky je BMW či MB na tom daleko líp.
Takže ano čiplá oktávka 120-125KW dokáže potrápit kdejakej dražší a silnější 3litr do určité rychlosti... (AUDI, MB, BMW)
