Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

520d F10+powerbox vs. posledni gen. Mercedes diesel 3L ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#21 Příspěvek od sedyvlk6 »

Dyx píše:
Filozof píše:možná jel na nouzovej řežim nebo měl ucpanej DPF.

Na nouzak urcite nejel to by rekl na svoju " obranu" a Nemci si s ucpanym DPF jezdit nedovoli...

320koní je setsakra znát to mi věř. a 200 vs 320koní plus větší krouták bude fakt dost poznat.
Jedině problém s motorem nebo DPF, nebo převodovkou, případně neměl Sport.
Opravdu nemel absolutne zadny problem ani s motorem ani DPF ani prevodovkou. Prave proto mi to celou dobu vrta hlavou a prave proto to sem pisu. Co mas na mysli tim " nemel Sport" ?
Je sice fakt ze jsem na tom powerboxu docela pridal i co se tyka vzkonu v otackach ale prece jen ta krabicka za 50,- EUR nemuze delat takove "zazraky'

na druhou stranu napr. podle teto diskuse je u 2-litroveho motoru prece jen slusna rezerva na chiptuning:

F10 520d Performance Power Kithttp://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 5&t=136961

si dal chlapek F10 520d Performance Power Kit
a pri mereni na brzde pry nameril
502NM max. kroutak
224 HP max. vykon.

Stalo ho to ale asi 1000 Liber :roll:
:D :D :D hele chlape tak už vyndej ty baterky z dálkáče hoď je na nabiječku a autíčko dej zpět do regálu mezi ostatní své RC modely.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#22 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše:Tak si změr zrychlení 0-100km/h a 0-200km/h ideálně podle aplikace třeba na androidu. At je to přesné. Pak sem nahoď a můžeme porovnat s mercedesem kterej to má na papíře.
dobrej napad.. jakou konkretni aplikaci na to doporucujes?
(jestli je neco lepsiho nez stopky)
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Klubové ID: 1463
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Pazdi »

najdi si appku s gps - stopky jsou k ničemu, než je stiskneš, tak je tam chvíle prodleva...nejlíp něco, co ti počítá rychlost a jakmile přesáhneš 100, tak se sepnou...a u 200 vypnou
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#24 Příspěvek od Filozof »

http://www.racechrono.com/

je jich více ale mrkni se co to umí. Na youtube je toho dost.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#25 Příspěvek od Jirke »

tahle diskuze me taky bavi :)

ted jsem si vzpomnel na dalsi porovnani.

Mel jsem MB C320CDi 165kW a 515Nm (v serii, bez chipu) a jel jsem v SRN s kamosem, co si tam koupil Oktavku I. TDi 96kW (taky v serii).

Na dalnici mezi 100 a 190 to bylo taky vyrovnany celkem !!!

anebo nedaavno jsem se svym 525xdA LCI 145kW nemohl ve meste dohnat Yetiho... (nevim jestli mel 2.0TDi nebo 1.8TSi...)

Nekdy si rikam na co je vlastne dobrej "slabej" sestivalec ... :)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#26 Příspěvek od kurevtor »

MB 320CDI že nedá aspoň o třídu 96kw Oktávku? No to mi ho vyndej 8O
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

To je jasný, měl bixenony a jel s dálkovýma furt... Fotony ho pak brzdily, to je klasickej zákon akce a reakce.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#28 Příspěvek od Dyx »

Filozof píše:http://www.racechrono.com/

je jich více ale mrkni se co to umí. Na youtube je toho dost.
ok super diky za tip..
No ja se na dalnici (kde se da jet rychleji) dostanu tak jednou za 1-2 mesice takze to chvilku potrva.. Nicmene jelikoz mne to samotneho skutecne zajima tak na to urcite nezapomenu a pri pristi prilezitosti vyzkousim....
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#29 Příspěvek od Dyx »

kurevtor píše:MB 320CDI že nedá aspoň o třídu 96kw Oktávku? No to mi ho vyndej 8O
tak tomuhle se mi nechce verit..ten rozdil ve vykonu je uz nekolikanasobny, asi tam byla schovana RSova uprava :-) ??
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#30 Příspěvek od Jirke »

ale oktavka vazila 1350kg a mercedes 1750kg (+ v kazdym aute jeden ridic 90kg).

taky myslim ze kdybychom zkouseli nejakej zasadnejsi race, treba i O - 100, tak MB musi vyhrat, ale je to zajimavy jak ty ctyrvalce jsou v urcitym spektru otacek pruzny)...
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Klubové ID: 3957

#31 Příspěvek od ada540i »

Dyx píše:
kurevtor píše:MB 320CDI že nedá aspoň o třídu 96kw Oktávku? No to mi ho vyndej 8O
tak tomuhle se mi nechce verit..ten rozdil ve vykonu je uz nekolikanasobny, asi tam byla schovana RSova uprava :-) ??
165kW vs 96kw = 1,72 násobek. To ještě neni několikanásobek :wink:
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#32 Příspěvek od Filozof »

no 400kilo rozdíl ? beru tu oktávku a MB.

Navíc pokud i blbá oktávka má čipem 120KW tak už jsme zase jinde. Je to rychlé auto po přímce to jo a dejchá hodně autům na záda a pak i 40KW a krouták navíc nepomůže. Ty 4metráky to auto dost zatíží pro zrychlení je pak potřeba více úsilí.

Ale jak oktávka vjede na zatáčkovitej terén tak je BMW nebo MB někde jinde. Prostě tam kde oktávka letí ven ze zatáčky je BMW či MB na tom daleko líp.

Takže ano čiplá oktávka 120-125KW dokáže potrápit kdejakej dražší a silnější 3litr do určité rychlosti... (AUDI, MB, BMW)
Odpovědět