Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 Cvrkání ve studeném motoru AKT. VIDEO

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#21 Příspěvek od fizzer »

... jenže voni cvrdlikaj zpravidla ty ložiska v nich. Takhle ten problém oddaluješ, až se jednoho krásného dne nejlíp tak 300 km od baráku ta kladka hryzne, načež to vzdá řemen a jseš bez chlazení a bez dobíjení :)
Uživatelský avatar
efrankie
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: stř 15.08.2012 00:00
Bydliště: 550i

#22 Příspěvek od efrankie »

Tak další změna… občas když po jízdě někde zastavím třeba na semaforu, tak začne smrdět jako spálená guma. Původně jsem myslel, že pálim spojku, ale dělalo mi to i když jsem na ní nestál. Takže tak nějak soudím, že odchází alternátor. Nevím teda jestli to má takhle smrdět nebo to může být ještě něco jiného, ale je vidět bilý kouř z levé strany motoru když stojím a cítit spálenina. Může to být alternátor? Má najeto asi 265 tisíc km, takže ta životnost by i odpovídala…
carda111
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 16.07.2013 00:00

#23 Příspěvek od carda111 »

Je to dost možný, že alternátor to odpískal :roll:
evrosong
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 09.01.2014 01:00

#24 Příspěvek od evrosong »

Ted jsem to resil na fordu. Vyndej napinaci kladku, rozdelej v ni to lozisko, promaz vazelinou a mas po problemu, prachy usetreny ;) (lozisko bude suchy jak...)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#25 Příspěvek od Filozof »

Mě to dělá taky slabě u motoru M52B28 vypadá to na nějaké to ložisko podle zvuku.
Pokud to bude potřeba jen promazat vazelinou tak fajn.
Tobin
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 11.06.2008 00:00
Bydliště: ZNOJMO

#26 Příspěvek od Tobin »

[quote="efrankie"]Tak další změna… občas když po jízdě někde zastavím třeba na semaforu, tak začne smrdět jako spálená guma. Původně jsem myslel, že pálim spojku, ale dělalo mi to i když jsem na ní nestál. Takže tak nějak soudím, že odchází alternátor. Nevím teda jestli to má takhle smrdět nebo to může být ještě něco jiného, ale je vidět bilý kouř z levé strany motoru když stojím a cítit spálenina. Může to být alternátor? Má najeto asi 265 tisíc km, takže ta životnost by i odpovídala…
Ahoj, tak jak Ti to nakonec dopadlo? Zjistil jsi příčinu cvrlikání? Má totiž stejný problém. Napřed jsem promazal ložiska napínacích kladek, nakonec jsem je vyměnil a nic! Pořád cvrliká, pořád cvrliká! Altec jsem měl venku dvakrát, ložiska v pořádku, tak jsem aspoň vyměnil uhlíky.Bez řemenů je to sice lepší, ale úplně to stejně nezmizí. Po zahřátí motoru není slyšet nic.
Olej mám Total 5W 40.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#27 Příspěvek od Filozof »

Tobin: Toto je 2roky staré vlákno ... a odpovídáš na 3roky starou zprávu :D
Odpovědět