
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e46 Cvrkání ve studeném motoru AKT. VIDEO
Tak další změna… občas když po jízdě někde zastavím třeba na semaforu, tak začne smrdět jako spálená guma. Původně jsem myslel, že pálim spojku, ale dělalo mi to i když jsem na ní nestál. Takže tak nějak soudím, že odchází alternátor. Nevím teda jestli to má takhle smrdět nebo to může být ještě něco jiného, ale je vidět bilý kouř z levé strany motoru když stojím a cítit spálenina. Může to být alternátor? Má najeto asi 265 tisíc km, takže ta životnost by i odpovídala…
[quote="efrankie"]Tak další změna… občas když po jízdě někde zastavím třeba na semaforu, tak začne smrdět jako spálená guma. Původně jsem myslel, že pálim spojku, ale dělalo mi to i když jsem na ní nestál. Takže tak nějak soudím, že odchází alternátor. Nevím teda jestli to má takhle smrdět nebo to může být ještě něco jiného, ale je vidět bilý kouř z levé strany motoru když stojím a cítit spálenina. Může to být alternátor? Má najeto asi 265 tisíc km, takže ta životnost by i odpovídala…
Ahoj, tak jak Ti to nakonec dopadlo? Zjistil jsi příčinu cvrlikání? Má totiž stejný problém. Napřed jsem promazal ložiska napínacích kladek, nakonec jsem je vyměnil a nic! Pořád cvrliká, pořád cvrliká! Altec jsem měl venku dvakrát, ložiska v pořádku, tak jsem aspoň vyměnil uhlíky.Bez řemenů je to sice lepší, ale úplně to stejně nezmizí. Po zahřátí motoru není slyšet nic.
Olej mám Total 5W 40.
Ahoj, tak jak Ti to nakonec dopadlo? Zjistil jsi příčinu cvrlikání? Má totiž stejný problém. Napřed jsem promazal ložiska napínacích kladek, nakonec jsem je vyměnil a nic! Pořád cvrliká, pořád cvrliká! Altec jsem měl venku dvakrát, ložiska v pořádku, tak jsem aspoň vyměnil uhlíky.Bez řemenů je to sice lepší, ale úplně to stejně nezmizí. Po zahřátí motoru není slyšet nic.
Olej mám Total 5W 40.