No, je tam vidět rozdíl mezi hodnotama lambda sond. Hodnoty lambdy č. 2 se skoro nehýbou - tohle mi říkal kolega co mi dělal diagnostiku na e34 že je špatně, že lambda má regulovat směs a hodnoty by se měli neustále měnit na diagnostice ve větším rozpětí. Asi spíš jako ta lambda č. 1.
Tolik do toho nevidim, píšu jen co mi bylo řečeno.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
lambda a kat
Totic: pokud Ti nevadí, že je to Prágl, tak zkus tady: http://hrdlicka-mhm.cz/
Jinak rovněž hledám někoho s osciloskopem v okolí Brna, ale klidně i dále. Do Prahy zrovna nemusím, tak kdyby někdo věděl.. sem s ním..
Jinak rovněž hledám někoho s osciloskopem v okolí Brna, ale klidně i dále. Do Prahy zrovna nemusím, tak kdyby někdo věděl.. sem s ním..

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
No přesně tak bych si to představoval.. osobně si myslím, že by mohlo po Brně stejnej efekt přinýst zajet do Moravan, nebo se poptat u Horyse.
Na prvním autě se ukazuje obávanej problém, jak tam popisijou. Na diag vadná lambda jinak nic, chod motoru ok, jenže po výměně se lambda zničí zas. Příčina je však kvůli nízký kompresi, špatný pálení = zničená lamb. :/ Udělejte si na tlaky compression test, popř. další změření hodnot na motoru oscilákem atd..
Na prvním autě se ukazuje obávanej problém, jak tam popisijou. Na diag vadná lambda jinak nic, chod motoru ok, jenže po výměně se lambda zničí zas. Příčina je však kvůli nízký kompresi, špatný pálení = zničená lamb. :/ Udělejte si na tlaky compression test, popř. další změření hodnot na motoru oscilákem atd..