Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

lambda a kat

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od paveld »

No, je tam vidět rozdíl mezi hodnotama lambda sond. Hodnoty lambdy č. 2 se skoro nehýbou - tohle mi říkal kolega co mi dělal diagnostiku na e34 že je špatně, že lambda má regulovat směs a hodnoty by se měli neustále měnit na diagnostice ve větším rozpětí. Asi spíš jako ta lambda č. 1.
Tolik do toho nevidim, píšu jen co mi bylo řečeno.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#22 Příspěvek od Lucifer »

Hodnoty lambda sondy II se nehejbou vůbec, v chybách píše zkrat na kostru ve výhřevu tudíž soudím že bude už po smrti nebo načatá.

Lambda se má na diagnostice houpat okolo 1V né tak brutálně jako I.
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od paveld »

Tohle už nevim, ta lambda na e34 co byla OK se houpala v rozmezí necelého 1V, ale je to jiný typ lambdy než má motor M52, tam to může být třeba trochu jinak.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#24 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Funkčnosti lambd se proměřujou osciloskopem, teďka hledám někoho kdo to už dělal a rozumí měření. Právě ty diag v případě lambd na chybu můžou poukazovat, ale jistej bych si nebyl dokud se neproměří která to je v prov. režimu (zahřáté).
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#25 Příspěvek od Lucifer »

Takže další poznatky pokud rozpojím konektory lambd a budu měřit tak na jedný 2 žíle je 12V + - na druhý signálový žíle je na obou dvou drátech co mají měřit signál 5V.

Takže odpojim konektor a ten co vede z jednotky má na obou drátech 5V je to normální ?
elgroso
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Brno

#26 Příspěvek od elgroso »

Totic: pokud Ti nevadí, že je to Prágl, tak zkus tady: http://hrdlicka-mhm.cz/

Jinak rovněž hledám někoho s osciloskopem v okolí Brna, ale klidně i dále. Do Prahy zrovna nemusím, tak kdyby někdo věděl.. sem s ním.. :-)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#27 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No přesně tak bych si to představoval.. osobně si myslím, že by mohlo po Brně stejnej efekt přinýst zajet do Moravan, nebo se poptat u Horyse.

Na prvním autě se ukazuje obávanej problém, jak tam popisijou. Na diag vadná lambda jinak nic, chod motoru ok, jenže po výměně se lambda zničí zas. Příčina je však kvůli nízký kompresi, špatný pálení = zničená lamb. :/ Udělejte si na tlaky compression test, popř. další změření hodnot na motoru oscilákem atd..
Odpovědět