Paráda - bohužel varianta o které jsem mluvil. Lopatky, resp. jejich zbytky, jsou pravděpodobně zasekané v jádru mezichladiče, bylo by dobré zkontrolovat celé vedení vzduchu, ačkoliv malé částečky už stejně se vší pravděpodobností vyfičely ven (a snad neprovedly nějakou škodu). Otázka taky je, jestli to bylo vadou turba (někdy upadne matička co zajišťuje osu kompresoru, rozmlátí lopatky a nevyvážené turbo se pak už rozmlátí samo vlivem odstředivé síly o stěny) a nebo jestli někde před turbem neupadnul kus sacího traktu a turbo nerozbil - zkontrolovat.
myslím si že i viník je jasný když jsem včera po demontáži uklízel, tak jsem koukal kde se vzal na zemi omletý šroub co drží filtrbox na hlavě Teď už je mi jasný kde se vzal
trochu sa pridam, mam opacny problem, auto ide dobre, ale obcas pod plnym plynom do kopca na 4-5 cukne, potom na dialnici na 4rke pri 140, a 5tke pri 160 padne do nudzaku uplne, s lahkou nohou po rovine to dotiahnem aj na 170, ale viac nic, ekonomoer padne na 10L a aus.. mam podozrenie prave na tlak toho turba, ze je prilis velky.. nema s tym niekto skusenost?
má...zespoda někdy cca uprostěd sání vede hadička která má bejt zapojená do čidla tlaku turba,koukni jestli je zapojená a nebo neni prasklá...já jí zapojenou neměl a dělalo to přesně tohle...zapojil sem a jede normálně
vybrate z fungujuceho auta ktore problemy nemalo. keby tie sproste tuzerske manometre neboli take drahe tak si kupim, ale dat 25€ za podsvieteny cisnky manometer do sania
tu hadicku som vyhodil uplne, dal som tam novsie cidlo z 96+, to male plastove, a to som pridelal rovno na sanie, s nosom trochu dole, aby tam netiekol olej.. ale ziadna zmena..