Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 325TDS -nefunkční-stále otevřená obtoková klapka turba ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#21 Příspěvek od Beaver »

Paráda - bohužel varianta o které jsem mluvil. Lopatky, resp. jejich zbytky, jsou pravděpodobně zasekané v jádru mezichladiče, bylo by dobré zkontrolovat celé vedení vzduchu, ačkoliv malé částečky už stejně se vší pravděpodobností vyfičely ven (a snad neprovedly nějakou škodu). Otázka taky je, jestli to bylo vadou turba (někdy upadne matička co zajišťuje osu kompresoru, rozmlátí lopatky a nevyvážené turbo se pak už rozmlátí samo vlivem odstředivé síly o stěny) a nebo jestli někde před turbem neupadnul kus sacího traktu a turbo nerozbil - zkontrolovat.
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#22 Příspěvek od Beaver »

Ale vidím tam olej, takže možná odešlo na ložisku a škrtnulo si o stěny.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#23 Příspěvek od Lucifer »

8O pěkný jsem zvědav kde ty lopatky skončily
romanm
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od romanm »

myslím si že i viník je jasný :-( když jsem včera po demontáži uklízel, tak jsem koukal kde se vzal na zemi omletý šroub co drží filtrbox na hlavě :-( Teď už je mi jasný kde se vzal :-(
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#25 Příspěvek od beny-maser »

doporučuji vyčistit inercoler a víc bych to asi neřešil,ještě možná by nebylo špatné dotáhnout šrouby na sání :wink:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#26 Příspěvek od starynovy »

trochu sa pridam, mam opacny problem, auto ide dobre, ale obcas pod plnym plynom do kopca na 4-5 cukne, potom na dialnici na 4rke pri 140, a 5tke pri 160 padne do nudzaku uplne, s lahkou nohou po rovine to dotiahnem aj na 170, ale viac nic, ekonomoer padne na 10L a aus.. mam podozrenie prave na tlak toho turba, ze je prilis velky.. nema s tym niekto skusenost?
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#27 Příspěvek od demong60 »

má...zespoda někdy cca uprostěd sání vede hadička která má bejt zapojená do čidla tlaku turba,koukni jestli je zapojená a nebo neni prasklá...já jí zapojenou neměl a dělalo to přesně tohle...zapojil sem a jede normálně
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#28 Příspěvek od Lucifer »

Nebo samotný čidlo už je na odchodu
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#29 Příspěvek od starynovy »

toto som uz riesil. ked bola odpojena tak to slo v nudzaku stale, vymenil som aj cidlo za ine, uplne rovnake.. :(
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#30 Příspěvek od Lucifer »

Za nové 100%fungující ?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#31 Příspěvek od starynovy »

vybrate z fungujuceho auta ktore problemy nemalo. keby tie sproste tuzerske manometre neboli take drahe tak si kupim, ale dat 25€ za podsvieteny cisnky manometer do sania :roll:
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#32 Příspěvek od Lucifer »

A hadičku nemáš zpuchřelou děravou nebo narvanou olejem ? Mě to taky občas blblo a hadička byla zašpuntovaná olejem.

A co řídící vstřik a kabeláž od něj do jednotky ?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#33 Příspěvek od starynovy »

tu hadicku som vyhodil uplne, dal som tam novsie cidlo z 96+, to male plastove, a to som pridelal rovno na sanie, s nosom trochu dole, aby tam netiekol olej.. ale ziadna zmena..
Odpovědět