Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 325i m50 problémy s motorem - UŽ VRČÍME - VIDEO :-)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od CBR1000F »

Sundal jsem kryt, dostal se k liště vstřiků, ale konektor lambdy jsem neviděl :(
Přílohy
090220111768_resize.jpg
090220111768_resize.jpg (142.17 KiB) Zobrazeno 889 x
090220111767_resize.jpg
090220111767_resize.jpg (119.54 KiB) Zobrazeno 889 x
090220111766_resize.jpg
090220111766_resize.jpg (137.1 KiB) Zobrazeno 889 x
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od CBR1000F »

A není ten konektor přeci jen jinde - viz článek a dole fotky z E 320i

http://www.bmwklub.sk/bmw3/e36-nezapoje ... 34433.html
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#23 Příspěvek od Kami1 »

ja mam na ISu konektor na držáku na převodovce (přístupný zespod),
přijde mi nelogický to tahat někam dál (u tvýho typu je psaný 45cm).

můžeš změřit odpor výhřevu (4 ohm), ale to s tou chybou nesouvisí.
pokud máš sondu titanovou, tak by měla mít určitej odpor (hodnotu nevím(google)),
doporuču jej změřit u sondy a pak u ř.j.

u zirkonový se měří napětí, ale ty máš asi tu druhou
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od CBR1000F »

Tak jsem psal správně - zvedák a hurá pod auto :D Když jsem to měl na zvedáku před 14ti dny, zdálo se mi, že jsem tam něco zahlédl. Tady je jedna stará fotka, ale lambdu nevidím.
Přílohy
161220101639_resize.jpg
161220101639_resize.jpg (138.07 KiB) Zobrazeno 887 x
Uživatelský avatar
Vrablik Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 295
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Kousek od Brna - BK
Klubové ID: 2173

#25 Příspěvek od Vrablik Člen Klubu »

Lambda je u m50 zapojena dole u vany pod sáním, kulatým konektorem. Na vrchu pod deklem to mají M52.
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od CBR1000F »

Vrablik píše:Lambda je u m50 zapojena dole u vany pod sáním, kulatým konektorem. Na vrchu pod deklem to mají M52.
Dostanu se tam i vrchem po demontáži airboxu?
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova
Klubové ID: 2840

#27 Příspěvek od roman320 »

Nedostanes, ale dostanes se k tomu kdyz se zohnes pod auto u ridicovejch dveri, je to schoveny v tunelu zhruba v tech mistech jak je sedacka, kdyz zvednes auto na zvedak a ohnes se tam tak to uvidis. je tam takovej kulatej konektor jak je treba u pojistek.
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od CBR1000F »

No to jsem na to zvědavej, kde ho nakonec na podvozku najdu :) U pojistkovky je kulatá spojka, asi 8mi pinová, to je fakt. Ale ta je tuším pro ABSko
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#29 Příspěvek od Kalasnikov »

jinak lambda samotná je v shora v tom spoji trubek. je to na té tvojí fotce vidět.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od xSAFA »

Tak to se hluboce omlouvám za mistifikaci, měl jsem za to, že to bude u m50 takřka stejné. :oops: Ono to bude asi i v tom, že lambdy na M52 jsou hned na svodech. Hlavně že se to vyjasnilo... :)
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od CBR1000F »

Popravdě, mě bylo hned trochu divné, že lambda dle katalogu má délku včetně kablíku 42cm a s uchycením na katu má mít konektor u vstřiků :D Leda s natahovací kšandou.
No jsem na to zítra zvědavej. Odpor předehřevu změřím. Když diagnostika hlásí přerušení - žádný signál, tak doufám, že to bude jen tím konektorem.
Jinak jak píšete - proměřit také u jednotky - potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce), který konkrétní konektor odpojit a které č. pinu napíchnout. To už si asi ale moc vymýšlím. :D
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#32 Příspěvek od varkel »

Ahoj.

Tak jsem se dostal k demontáži předku a potřeboval by jsem identifikovat několik věcí (kabelů a krabiček). Můžeme to brát jako takový kvíz.
MOTOR M50B25 2,5R6 E36

Obrázek 1 (krabička velikosti FLASHky před předním pravým podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246565

Obrázek 2 (konektor o delikosti víčka velkého lihového fixu nad pravým předním podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246566

Obrázek 3 (dvojice kabelů před předním pravým podběhem (nejde o mlhovky))
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246567

Obrázek 4 krabička o velikosti sirek se vstupujícími hněd. kabely
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246568

Obrázek 5 čidlo na pravé horní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246569

Obrázek 6 čidlo v levé spodní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246570

Obrázek 7 obrázek nečeho co je v airboxu, pokud použiju otevřený filtr sání, co mám dělat s tímto , co bylo v airboxu.
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246571

Poslední otázka se týká chladiče oleje, kam ho připojit. Na autě standartně není a já by jsem ho rád vřadil do systému.
Uživatelský avatar
Vrablik Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 295
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Kousek od Brna - BK
Klubové ID: 2173

#33 Příspěvek od Vrablik Člen Klubu »

CBR1000F píše:
Vrablik píše:Lambda je u m50 zapojena dole u vany pod sáním, kulatým konektorem. Na vrchu pod deklem to mají M52.
Dostanu se tam i vrchem po demontáži airboxu?
Po demontáži airboxu by ses k tomu konektoru měl v pohodě dostat na to proměření.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od xSAFA »

CBR1000F píše:potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce)
Nerad bych tě zas poslal hledat jinam :lol: Ale já mám řídící jednotku v motorovém prostoru z pohledu zepředu na levé straně, jak je + pól tak za ním je v příčce takový deklík a pod ním jednotka. Vedou do ní všechny ty hlavní svazky pod předním oknem... Konektor má jeden obrovský ale pin netuším.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#35 Příspěvek od Kami1 »

40 a 13; černá, žlutá
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

CBR1000F píše:potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce)
Jedna fotka za tisíc slov :-)
Obrázek
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova
Klubové ID: 2840

#37 Příspěvek od roman320 »

CBR1000F píše:No to jsem na to zvědavej, kde ho nakonec na podvozku najdu :) U pojistkovky je kulatá spojka, asi 8mi pinová, to je fakt. Ale ta je tuším pro ABSko
Blbe sem to napsal, neni to primo tenhle konektor, ale vypada a funguje stejne:) ale je mensi. a najdes to jednoduse, podle toho kde vede drat do vyfuku:) ale popravde hodne pochybuju otom ze by se ten konektor rozpojil, to uz spis bude nak poskozenej ten drat, ale tak na 90% to proste bude mit uz lamda zasebou..
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od CBR1000F »

xSAFA píše:
CBR1000F píše:potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce)
Nerad bych tě zas poslal hledat jinam :lol: Ale já mám řídící jednotku v motorovém prostoru z pohledu zepředu na levé straně, jak je + pól tak za ním je v příčce takový deklík a pod ním jednotka. Vedou do ní všechny ty hlavní svazky pod předním oknem... Konektor má jeden obrovský ale pin netuším.
Už si začínám zvykat, hledat, jako Kolombo :D Mrknu se tam.
Jinak kvůli tomu krytu vstřiků jsem musel demontovat i rozpěrnou tyč :)
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od CBR1000F »

roman320 píše:
CBR1000F píše:No to jsem na to zvědavej, kde ho nakonec na podvozku najdu :) U pojistkovky je kulatá spojka, asi 8mi pinová, to je fakt. Ale ta je tuším pro ABSko
Blbe sem to napsal, neni to primo tenhle konektor, ale vypada a funguje stejne:) ale je mensi. a najdes to jednoduse, podle toho kde vede drat do vyfuku:) ale popravde hodne pochybuju otom ze by se ten konektor rozpojil, to uz spis bude nak poskozenej ten drat, ale tak na 90% to proste bude mit uz lamda zasebou..
No uvidíme, naštěstí nová nestojí tolik. Našel jsem od 1200-2800. Lepší bude v případě KO asi ta dražší od Bosche, co jsem někde četl. Ráno v 10 to mám na zvedáku, tak dám vědět.
CBR1000F
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: pát 05.11.2010 01:00
Klubové ID: 2649
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od CBR1000F »

To: Fx, Kami1 - výstižné, přesné. Díky kluci.

Jen k těm vodičům - z lambdy vedou 4 vodiče. Předpokládám 2 pro žhavící drátek a dva ze senzoru. Podle popisu do konektoru jednotky vedou už jen dva - 40 a 13?
Odpovědět