Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 325i m50 problémy s motorem - UŽ VRČÍME - VIDEO :-)
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
A není ten konektor přeci jen jinde - viz článek a dole fotky z E 320i
http://www.bmwklub.sk/bmw3/e36-nezapoje ... 34433.html
http://www.bmwklub.sk/bmw3/e36-nezapoje ... 34433.html
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
ja mam na ISu konektor na držáku na převodovce (přístupný zespod),
přijde mi nelogický to tahat někam dál (u tvýho typu je psaný 45cm).
můžeš změřit odpor výhřevu (4 ohm), ale to s tou chybou nesouvisí.
pokud máš sondu titanovou, tak by měla mít určitej odpor (hodnotu nevím(google)),
doporuču jej změřit u sondy a pak u ř.j.
u zirkonový se měří napětí, ale ty máš asi tu druhou
přijde mi nelogický to tahat někam dál (u tvýho typu je psaný 45cm).
můžeš změřit odpor výhřevu (4 ohm), ale to s tou chybou nesouvisí.
pokud máš sondu titanovou, tak by měla mít určitej odpor (hodnotu nevím(google)),
doporuču jej změřit u sondy a pak u ř.j.
u zirkonový se měří napětí, ale ty máš asi tu druhou
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Popravdě, mě bylo hned trochu divné, že lambda dle katalogu má délku včetně kablíku 42cm a s uchycením na katu má mít konektor u vstřiků
Leda s natahovací kšandou.
No jsem na to zítra zvědavej. Odpor předehřevu změřím. Když diagnostika hlásí přerušení - žádný signál, tak doufám, že to bude jen tím konektorem.
Jinak jak píšete - proměřit také u jednotky - potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce), který konkrétní konektor odpojit a které č. pinu napíchnout. To už si asi ale moc vymýšlím.
No jsem na to zítra zvědavej. Odpor předehřevu změřím. Když diagnostika hlásí přerušení - žádný signál, tak doufám, že to bude jen tím konektorem.
Jinak jak píšete - proměřit také u jednotky - potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce), který konkrétní konektor odpojit a které č. pinu napíchnout. To už si asi ale moc vymýšlím.
Ahoj.
Tak jsem se dostal k demontáži předku a potřeboval by jsem identifikovat několik věcí (kabelů a krabiček). Můžeme to brát jako takový kvíz.
MOTOR M50B25 2,5R6 E36
Obrázek 1 (krabička velikosti FLASHky před předním pravým podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246565
Obrázek 2 (konektor o delikosti víčka velkého lihového fixu nad pravým předním podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246566
Obrázek 3 (dvojice kabelů před předním pravým podběhem (nejde o mlhovky))
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246567
Obrázek 4 krabička o velikosti sirek se vstupujícími hněd. kabely
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246568
Obrázek 5 čidlo na pravé horní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246569
Obrázek 6 čidlo v levé spodní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246570
Obrázek 7 obrázek nečeho co je v airboxu, pokud použiju otevřený filtr sání, co mám dělat s tímto , co bylo v airboxu.
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246571
Poslední otázka se týká chladiče oleje, kam ho připojit. Na autě standartně není a já by jsem ho rád vřadil do systému.
Tak jsem se dostal k demontáži předku a potřeboval by jsem identifikovat několik věcí (kabelů a krabiček). Můžeme to brát jako takový kvíz.
MOTOR M50B25 2,5R6 E36
Obrázek 1 (krabička velikosti FLASHky před předním pravým podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246565
Obrázek 2 (konektor o delikosti víčka velkého lihového fixu nad pravým předním podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246566
Obrázek 3 (dvojice kabelů před předním pravým podběhem (nejde o mlhovky))
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246567
Obrázek 4 krabička o velikosti sirek se vstupujícími hněd. kabely
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246568
Obrázek 5 čidlo na pravé horní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246569
Obrázek 6 čidlo v levé spodní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246570
Obrázek 7 obrázek nečeho co je v airboxu, pokud použiju otevřený filtr sání, co mám dělat s tímto , co bylo v airboxu.
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246571
Poslední otázka se týká chladiče oleje, kam ho připojit. Na autě standartně není a já by jsem ho rád vřadil do systému.
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Nerad bych tě zas poslal hledat jinamCBR1000F píše:potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce)
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
Blbe sem to napsal, neni to primo tenhle konektor, ale vypada a funguje stejne:) ale je mensi. a najdes to jednoduse, podle toho kde vede drat do vyfuku:) ale popravde hodne pochybuju otom ze by se ten konektor rozpojil, to uz spis bude nak poskozenej ten drat, ale tak na 90% to proste bude mit uz lamda zasebou..CBR1000F píše:No to jsem na to zvědavej, kde ho nakonec na podvozku najduU pojistkovky je kulatá spojka, asi 8mi pinová, to je fakt. Ale ta je tuším pro ABSko
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
Už si začínám zvykat, hledat, jako KolomboxSAFA píše:Nerad bych tě zas poslal hledat jinamCBR1000F píše:potřeboval bych vědět, kde tentokrát přesně je jednotka řízení motoru (předpokládám, ža za kaslikem spolujezdce)Ale já mám řídící jednotku v motorovém prostoru z pohledu zepředu na levé straně, jak je + pól tak za ním je v příčce takový deklík a pod ním jednotka. Vedou do ní všechny ty hlavní svazky pod předním oknem... Konektor má jeden obrovský ale pin netuším.
Jinak kvůli tomu krytu vstřiků jsem musel demontovat i rozpěrnou tyč
-
CBR1000F
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát 05.11.2010 01:00
- Klubové ID: 2649
- Kontaktovat uživatele:
No uvidíme, naštěstí nová nestojí tolik. Našel jsem od 1200-2800. Lepší bude v případě KO asi ta dražší od Bosche, co jsem někde četl. Ráno v 10 to mám na zvedáku, tak dám vědět.roman320 píše:Blbe sem to napsal, neni to primo tenhle konektor, ale vypada a funguje stejne:) ale je mensi. a najdes to jednoduse, podle toho kde vede drat do vyfuku:) ale popravde hodne pochybuju otom ze by se ten konektor rozpojil, to uz spis bude nak poskozenej ten drat, ale tak na 90% to proste bude mit uz lamda zasebou..CBR1000F píše:No to jsem na to zvědavej, kde ho nakonec na podvozku najduU pojistkovky je kulatá spojka, asi 8mi pinová, to je fakt. Ale ta je tuším pro ABSko

