Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nestartuje - vyreseno !!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
to kami1: nemelo by byt mnozstvi,ktere odtece primo umerne pretlaku n systemu.Pokud ja vim, tak 3bar tlaku je 30m vodniho sloupce.A to kdyz odpustis,tak to musi cakat do te doby.nez se tlak v systemu nevyrovna s atmosferickym.Sam vim,ze pri vymene cerpadla v natlakovanym systemu z toho chcalo tolik benalu, ze jsem musel mit cele prosteradlo,abych ten benzin mel do ceho nechat odtykat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
vyteče tolik benálu, o kolik jsou "nafouknutý" trubky, palivová lišta a filtr, takže troška.
vyndej relátko pumpy a v patici vyzkratuj příslušný kontakty, aby pumpa jela na tvrdo.
pokud s tímto nastartuješ, hledej problém někde v drátech k ř.j. (od klíčku Run, od relátka ovládání)
pokud nenastartuješ nebo to blbě pojede, bude problém v pumpě nebo regulátoru tlaku paliva
vyndej relátko pumpy a v patici vyzkratuj příslušný kontakty, aby pumpa jela na tvrdo.
pokud s tímto nastartuješ, hledej problém někde v drátech k ř.j. (od klíčku Run, od relátka ovládání)
pokud nenastartuješ nebo to blbě pojede, bude problém v pumpě nebo regulátoru tlaku paliva
Já jsem shodou okolností zrovna dnes měnil palivový filtr mám e46 320d a můžu ti říct, te že po zapnutí klíče do polohy rozsvícených kontrolek el. čerpadlo, které je vedle filtru pod řidičem tlačí palivo! Je to u většiny aut, podávací čerpadlo natlačí soustavu na pracovní tlak. Pokud ve vstřikovací liště není dostatečný tlak řídící jednotkanedovolí nastartovat!!! Tlak od čerpadla a tlak v hadici 30m svisle nesrovnávej, to je blbost! Vhadici od cerpadla, které ti udělalo tlak 3bar, neznamená že tam musí být kapaliny jak v hadici 30m. Třeba vyzkoušej napojit čerpadlo na přímo abys měl jistotu, že je tam tlak a potom startuj, pak poznáš jestli je chyba někde jinde. Taky prohlédni svíčky jestli jsou vlhké.
vymontuj svíčku a koukni jestli je suchá nebo mokrá... tak poznáš v čem je problém...
ještě být tebou zkus,aby jsi zjístil jestli je špatnej regulátor tlaku,tak při startování přiškrtitit přepadovou hadici od benzínu která jde zpět do nádrže,jenom aby jsi tam udělal ten tlak... ,ale na svíčkách by jsi to něl poznat v čem je problém,jestli v elektrice nebo v palivu...
ještě být tebou zkus,aby jsi zjístil jestli je špatnej regulátor tlaku,tak při startování přiškrtitit přepadovou hadici od benzínu která jde zpět do nádrže,jenom aby jsi tam udělal ten tlak... ,ale na svíčkách by jsi to něl poznat v čem je problém,jestli v elektrice nebo v palivu...
