Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nestartuje - vyreseno !!!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#21 Příspěvek od Paavo »

to kami1: nemelo by byt mnozstvi,ktere odtece primo umerne pretlaku n systemu.Pokud ja vim, tak 3bar tlaku je 30m vodniho sloupce.A to kdyz odpustis,tak to musi cakat do te doby.nez se tlak v systemu nevyrovna s atmosferickym.Sam vim,ze pri vymene cerpadla v natlakovanym systemu z toho chcalo tolik benalu, ze jsem musel mit cele prosteradlo,abych ten benzin mel do ceho nechat odtykat.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#22 Příspěvek od Kami1 »

vyteče tolik benálu, o kolik jsou "nafouknutý" trubky, palivová lišta a filtr, takže troška.

vyndej relátko pumpy a v patici vyzkratuj příslušný kontakty, aby pumpa jela na tvrdo.
pokud s tímto nastartuješ, hledej problém někde v drátech k ř.j. (od klíčku Run, od relátka ovládání)
pokud nenastartuješ nebo to blbě pojede, bude problém v pumpě nebo regulátoru tlaku paliva
dejv09
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 18.12.2010 01:00

#23 Příspěvek od dejv09 »

Já jsem shodou okolností zrovna dnes měnil palivový filtr mám e46 320d a můžu ti říct, te že po zapnutí klíče do polohy rozsvícených kontrolek el. čerpadlo, které je vedle filtru pod řidičem tlačí palivo! Je to u většiny aut, podávací čerpadlo natlačí soustavu na pracovní tlak. Pokud ve vstřikovací liště není dostatečný tlak řídící jednotkanedovolí nastartovat!!! Tlak od čerpadla a tlak v hadici 30m svisle nesrovnávej, to je blbost! Vhadici od cerpadla, které ti udělalo tlak 3bar, neznamená že tam musí být kapaliny jak v hadici 30m. Třeba vyzkoušej napojit čerpadlo na přímo abys měl jistotu, že je tam tlak a potom startuj, pak poznáš jestli je chyba někde jinde. Taky prohlédni svíčky jestli jsou vlhké.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#24 Příspěvek od Kami1 »

dejv09 píše:Pokud ve vstřikovací liště není dostatečný tlak řídící jednotkanedovolí nastartovat!!!
to u e36 těžko
dejv09
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 18.12.2010 01:00

#25 Příspěvek od dejv09 »

Tak s tou jednotkou beru zpět, ale začal bych stejně u toho čerpadla...... a dál
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#26 Příspěvek od Paavo »

tak vcera v noci jeste vyzkouseno,jak rikal "kami1", nechat cerpadlo natvrdo bezet.Pak start a nic........stale nechyta.Vsem zatim diky moc za rady
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#27 Příspěvek od Paty »

vymontuj svíčku a koukni jestli je suchá nebo mokrá... tak poznáš v čem je problém...
ještě být tebou zkus,aby jsi zjístil jestli je špatnej regulátor tlaku,tak při startování přiškrtitit přepadovou hadici od benzínu která jde zpět do nádrže,jenom aby jsi tam udělal ten tlak... ,ale na svíčkách by jsi to něl poznat v čem je problém,jestli v elektrice nebo v palivu... :wink:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#28 Příspěvek od Kami1 »

to přiškrcení odvodu paliva je dobrej nápad (na vyloučení toho regulátoru), celkově to vypadá na tu pumpu, ale zas musíš vyloučit to zapalování...
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#29 Příspěvek od Paavo »

jsem kokot, kterej by potreboval "par facek" .Ustavicnym startovanim se"uchcaly" svicky a palila jen jedna.Svicky prehozeny a maka jak Svycary.Jeste jednou diky moc za pomoc kuciiii
Odpovědět