Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
co je to a k čemu to je E36
-
noname
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
asi je to tím, že jsi dvakrát neměnil váhu jako já
ty otáčky mě blbly, když jsem udělal třeba pokus s většíma vstřikama (jen tak, jestli se řj dokáže domluvit) po pár 10 km motor fungoval normálně, jen nechtěly hnedka padat otáčky po ubraní plynu, ale zase při přidání plynu to bylo docela mazec ta reakce
/// To znamená jen jedno, to, že otáčky vylítavají či jinak blbnou, je navině něco s řízením motoru, u mě je to momentálně a zase Vááááha 
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Jasně,když je to studený,je to znát víc-právě těch 500,ale i ohřátý to je dost znatelný.noname píše:NesouhlasímKami1 píše:to je běžný u lidí, co neumí řaditJohnys píše:To že autu vyskočí otáčky po vyšlápnutí spojky je běžný u každýho auta.To, že otáčky vyletí po vymáčknutí spojky se mi děje hlavně když je motor studený a v opravdu nízkych otáčkách, když se zahřeje a jede na live data tak to přestane
jo a může to taky způsobovat nějaká chyba v el. - třeba blbá váha a pod, to se pak otáčky chovájí podivně pořád i třeba při meziplynech, kdy otáčky vyběhnou více než je zdrávo a pak pomalu padají
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
To Kami1:
BMWIIIPower:
otáčky jsou závislý na plynu(!), tak nejdřív skontrolovat, vyčistit a namazat klapku plynu, bovden a panty v pedálu ( )
nevím jak je to řešený prakticky, ale při přeřazení je vhodný otáčky snížit a při podřazení zvýšit.
No,nejsem tupej,takže mám vše v O.K. stavu.Třeba na neutrál mi otáčky padaj normálně..Jinak u automatu určitě nepadnou otáčky než zařadí.Chová se podobně,jako když u manuálu zařadíš pod plynem.
BMWIIIPower:
otáčky jsou závislý na plynu(!), tak nejdřív skontrolovat, vyčistit a namazat klapku plynu, bovden a panty v pedálu ( )
nevím jak je to řešený prakticky, ale při přeřazení je vhodný otáčky snížit a při podřazení zvýšit.
No,nejsem tupej,takže mám vše v O.K. stavu.Třeba na neutrál mi otáčky padaj normálně..Jinak u automatu určitě nepadnou otáčky než zařadí.Chová se podobně,jako když u manuálu zařadíš pod plynem.
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Dobře, odvolávám, co jsem napsal a tvrdím to, co píši nyní:noname píše:NesouhlasímKami1 píše:to je běžný u lidí, co neumí řaditJohnys píše:To že autu vyskočí otáčky po vyšlápnutí spojky je běžný u každýho auta.To, že otáčky vyletí po vymáčknutí spojky se mi děje hlavně když je motor studený a v opravdu nízkych otáčkách, když se zahřeje a jede na live data tak to přestane
jo a může to taky způsobovat nějaká chyba v el. - třeba blbá váha a pod, to se pak otáčky chovájí podivně pořád i třeba při meziplynech, kdy otáčky vyběhnou více než je zdrávo a pak pomalu padají
to je běžný u lidí, co neumí řadit a u pošahaných motorů
a v nízkých rpm při mínus dvaceti
