Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

co je to a k čemu to je E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od xSAFA »

Mě teda otáčky při stisknutí spojky nikdy nevyletěly...
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od noname »

asi je to tím, že jsi dvakrát neměnil váhu jako já :lol: ty otáčky mě blbly, když jsem udělal třeba pokus s většíma vstřikama (jen tak, jestli se řj dokáže domluvit) po pár 10 km motor fungoval normálně, jen nechtěly hnedka padat otáčky po ubraní plynu, ale zase při přidání plynu to bylo docela mazec ta reakce :twisted: /// To znamená jen jedno, to, že otáčky vylítavají či jinak blbnou, je navině něco s řízením motoru, u mě je to momentálně a zase Vááááha :roll:
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#23 Příspěvek od BMWIIIPower »

noname píše:
Kami1 píše:
Johnys píše:To že autu vyskočí otáčky po vyšlápnutí spojky je běžný u každýho auta.
to je běžný u lidí, co neumí řadit
Nesouhlasím :) To, že otáčky vyletí po vymáčknutí spojky se mi děje hlavně když je motor studený a v opravdu nízkych otáčkách, když se zahřeje a jede na live data tak to přestane :wink: jo a může to taky způsobovat nějaká chyba v el. - třeba blbá váha a pod, to se pak otáčky chovájí podivně pořád i třeba při meziplynech, kdy otáčky vyběhnou více než je zdrávo a pak pomalu padají :roll:
Jasně,když je to studený,je to znát víc-právě těch 500,ale i ohřátý to je dost znatelný.
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#24 Příspěvek od BMWIIIPower »

Johnys píše:To že autu vyskočí otáčky po vyšlápnutí spojky je běžný u každýho auta.
Jasně,ale v záběru.Mi to dělá i na rovině,když nechám motor doběhnout do plynu.
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#25 Příspěvek od BMWIIIPower »

To Kami1:
BMWIIIPower:
otáčky jsou závislý na plynu(!), tak nejdřív skontrolovat, vyčistit a namazat klapku plynu, bovden a panty v pedálu ( )
nevím jak je to řešený prakticky, ale při přeřazení je vhodný otáčky snížit a při podřazení zvýšit.

No,nejsem tupej,takže mám vše v O.K. stavu.Třeba na neutrál mi otáčky padaj normálně..Jinak u automatu určitě nepadnou otáčky než zařadí.Chová se podobně,jako když u manuálu zařadíš pod plynem.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#26 Příspěvek od Kami1 »

noname píše:
Kami1 píše:
Johnys píše:To že autu vyskočí otáčky po vyšlápnutí spojky je běžný u každýho auta.
to je běžný u lidí, co neumí řadit
Nesouhlasím :) To, že otáčky vyletí po vymáčknutí spojky se mi děje hlavně když je motor studený a v opravdu nízkych otáčkách, když se zahřeje a jede na live data tak to přestane :wink: jo a může to taky způsobovat nějaká chyba v el. - třeba blbá váha a pod, to se pak otáčky chovájí podivně pořád i třeba při meziplynech, kdy otáčky vyběhnou více než je zdrávo a pak pomalu padají :roll:
Dobře, odvolávám, co jsem napsal a tvrdím to, co píši nyní:
to je běžný u lidí, co neumí řadit a u pošahaných motorů
a v nízkých rpm při mínus dvaceti
Odpovědět