Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 samosvor
Zařazený kvalt potřebuješ proto, protože diferenciál v autě je zařízení se dvěma stupni volnosti. Pro určení jeho převodu, smyslu otáčení je vždycky třeba jeden hřídel spojit s rámem(zastavit) a otáčet volnou hřídelí. Pokud to neuděláš a točíš si s tim, jde jen o to, jaký ozubení, případně ložisko je víc vymletý; namazaný; utažený, aby povolilo a nechalo točit hřídelí. Pokud jede vozidlo rovně a máš klasickej diferenciál kuželovej, tak se ty kuželový kola netočí, unáší se celá klec. V podstatě na více stupních volnosti je založená planetová převodovka, kde jsou kola povětšinou stále v záběru, má to třeba 4stupně volnosti a spojky, či brzdy jen spojí daný hřídele a vypadne z toho danej převodovej poměr. Dál je vhodný asi ještě napsat, že ze strojního a mechanickýho hlediska vlastnit samosvornej diferenciál by byla hloupost. Terminologicky by se to mělo nazývat svornej diferenciál, který dokáže svírat. Samosvorný znamená nedemontovatelný spojení (např. kuželový spojení hídele a náboje s velmi malym vrcholovym úhlem kužele)-čili nerozebíratelný. Převodovek i diferenciálů je celá řada, nejde to pochopit z pár vět...Killca píše:no ale ted kdyz nad tim premyslim, proc by mel byt zarazeny stupen v prevodovce, vzdyt dyz hybu kolem tak se diferak toci tak jako tak a prevodovka je uplne mimo, jestli mi to muze nekdo technicky vysvetlit proc je zarazeny stupen potrebny, ja si vzpominam kdyz sem si tocil s kamosovo 325tds koly na neutral tak kola sla proti sobe a kdyz sem tocil na zvedaku u vymeny prevodovky se svymi na neutralu, tak se mi kola tocila spolu a hotovo, na co mit zarazeny stupen, to nema zadnou logiku
chapal bych treba tvrzeni ze bych tocil diferakem a kola by se tocila a kdyz tocim kolem tak se netoci protoze nepusobim primo na diferak, ale na co kvalt v prevodovce?

to jsem si myslel taky právě,ale když jsem koukal na zmíněné inzeráty,tak jsem začal mít pochybnosti a radši se přeptal....takže díky
jinak co se týče zbytku,tak bych skoro souhlasil...protože jsme měli 1/1991 a řekl bych,že jsme měli relativně bohatou výbavu s porovnáním nabídky na CZ trhu:
plný BC,klimu,origo rádio,roletu na zadní okno,el. př.okna a zrcátka,nárazníky v barvě(nevím jestli to nebyl standart)samosvor...tohle vím,co tam bylo ještě to už nevím
jinak co se týče zbytku,tak bych skoro souhlasil...protože jsme měli 1/1991 a řekl bych,že jsme měli relativně bohatou výbavu s porovnáním nabídky na CZ trhu:
plný BC,klimu,origo rádio,roletu na zadní okno,el. př.okna a zrcátka,nárazníky v barvě(nevím jestli to nebyl standart)samosvor...tohle vím,co tam bylo ještě to už nevím
Bmw lamelovej LSD vypadá takto-
neměněním správného oleje dopadne takto-
a opravit se nechá takto-
více na streetpro.cz zde: http://www.streetpro.cz/index.php?id=5
neměněním správného oleje dopadne takto-
a opravit se nechá takto-
více na streetpro.cz zde: http://www.streetpro.cz/index.php?id=5
- Přílohy
-
- samosvorLamela.jpg (17.73 KiB) Zobrazeno 348 x
-
- samosvorDead.jpg (75.23 KiB) Zobrazeno 348 x
-
- Samosvor.jpg (23.78 KiB) Zobrazeno 348 x
“Ability is what you're capable of doing.”