Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Svicky na E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Maikl »

DOEMIXXX píše:
Maikl píše:A co ty svíčky jak maj kontakty kolem dokola... :?:
Jsou to ty 2 elektrodovy...
Psal sem kolem dokola.. někde sem to viděl..
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#22 Příspěvek od DOEMIXXX »

Maikl píše:
DOEMIXXX píše:
Maikl píše:A co ty svíčky jak maj kontakty kolem dokola... :?:
Jsou to ty 2 elektrodovy...
Psal sem kolem dokola.. někde sem to viděl..
nerozumim tomu KOLEM DO KOLA...co to je...sry
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Maikl »

asi takhle to vipadá..
Přílohy
svicka.JPG
svicka.JPG (2.34 KiB) Zobrazeno 694 x
TomasX
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 29.01.2005 01:00
Bydliště: BK

#24 Příspěvek od TomasX »

DOEMIXXX píše:Dnes jsem si koupil do svy "kary" :D new svicky NGK BKR 6 EK...cena je krasna a doufam, ze auti pojede lip... :)
Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#25 Příspěvek od DOEMIXXX »

TomasX píše:
DOEMIXXX píše:Dnes jsem si koupil do svy "kary" :D new svicky NGK BKR 6 EK...cena je krasna a doufam, ze auti pojede lip... :)
Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?

udajne drzi 60tis. Km...staci kdyz to vydrzi 40tis. :wink: Cena je prijatelna...(za 4 ks jsem platil 500,--)
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#26 Příspěvek od eko »

DOEMIXXX píše:
TomasX píše:
DOEMIXXX píše:Dnes jsem si koupil do svy "kary" :D new svicky NGK BKR 6 EK...cena je krasna a doufam, ze auti pojede lip... :)
Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?

udajne drzi 60tis. Km...staci kdyz to vydrzi 40tis. :wink: Cena je prijatelna...(za 4 ks jsem platil 500,--)
Ze by BKR6EK vydzely 60t. je IMHO blbost. Delaji se ty s prodlouzenou zivotnosti (BKR6EQUP) a ani ty by to nevydrzely.
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#27 Příspěvek od Jirka-328 »

eko píše:
DOEMIXXX píše:
TomasX píše: Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?

udajne drzi 60tis. Km...staci kdyz to vydrzi 40tis. :wink: Cena je prijatelna...(za 4 ks jsem platil 500,--)
Ze by BKR6EK vydzely 60t. je IMHO blbost. Delaji se ty s prodlouzenou zivotnosti (BKR6EQUP) a ani ty by to nevydrzely.
...přesně tak
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#28 Příspěvek od eko »

Vymena svicek je tak mala investice, ze neni duvod ji nedelat v kratsich intervalech. Mam pocit, ze doporuceno je po 20t. ? Kdyz za rok nenajedes tech 20t. tak to muzes treba delat v ramci predsezoni udrzby treba kazde jaro :D
TomasX
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 29.01.2005 01:00
Bydliště: BK

#29 Příspěvek od TomasX »

Sem si říkal, když jsem loni kupoval Boshky tak mě říkaly na 10tkm a měl jsem je tam 16tkm, zároveň s výměnou oleje. Tak to udělám i s těma NGK. Za 500kč myslím že budou taky na těch 10. :roll:
mirof1
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: pon 04.09.2006 00:00
Bydliště: Praha

#30 Příspěvek od mirof1 »

vcera jsem volal autorizovanemu dealerovi bmw kvuli vymene oleje, zeptal jsem se, jestli mam sehnat i nove svicky (aktualni maji za sebou 30 t), rekl mi, ze to, co tam namontovali, vydrzi 100 t.. je to mozne?
mirof1
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: pon 04.09.2006 00:00
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od mirof1 »

tedy, podle me je to blbost
bas

#32 Příspěvek od bas »

mirof1 píše:vcera jsem volal autorizovanemu dealerovi bmw kvuli vymene oleje, zeptal jsem se, jestli mam sehnat i nove svicky (aktualni maji za sebou 30 t), rekl mi, ze to, co tam namontovali, vydrzi 100 t.. je to mozne?
Ked ti namontovali platinove, tak teoreticky ano....
Nisko
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: úte 02.05.2006 00:00

#33 Příspěvek od Nisko »

panove, skousel nekdo v bavoru svicky DENSO IRIDIUM POWER???

pac ja to mam v nissanu a je to o poznani lip....

pac planuju koupit 320i tourer rv 98-99 a taky bych je tam dal...
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#34 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Nisko píše:panove, skousel nekdo v bavoru svicky DENSO IRIDIUM POWER???

pac ja to mam v nissanu a je to o poznani lip....

pac planuju koupit 320i tourer rv 98-99 a taky bych je tam dal...
jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO :lol:
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd... :wink: do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi :lol:
mirof1
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: pon 04.09.2006 00:00
Bydliště: Praha

#35 Příspěvek od mirof1 »

JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO :lol:
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd... :wink: do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi :lol:
:) no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#36 Příspěvek od JFK Čestný člen »

jelikoz zde padl dotaz na svicky ktere jsou lepsi tak predpokladam ze majitel od nich ocekava lepsi projev motoru... (nekdo by mohl rict "vetsi vykon" :wink: ) pokud dotycny shani svicky ktere vydrzi 100.000 km tak je to skoda casu neco psat, protoze kazda svicka v seriovem motoru je po 30.000 km v takovem stavu ze je jedno jestli mas svicku za 120,- nebo 1200,- (ohledne toho 100% paleni). resit svicku ktera bude par tisic km super a potom stejne "zvadne" je proste skoda resit (kvuli tomu kratkemu pocatecnimu 100% stavu)... proto je lepsi koupit levnejsi svice a casteji je menit nez si myslet ze kdyz koupim Denso Iridium, ze budou stejne super i za 20.000 km... zvlast na seriovej motor je to blbost resit, svice za tisicovku (a drazsi) se davaji do motoru v kterem by jednoduse obic svicka mohla casem ukapnout... Priklad je treba David Komarek ktery jezdi kopce s "trochu" naslapnutym motorem a svicky meni po kazdem kopci, tzn. po 3-7 km... kupuje svicky NGK za 105,- ale meni je furt dokola... Muze koupit "lepsi svicky" treba za 1000 kus, ale stejne by 100% fungovaly o tri jizdy vic a pak by je preventivne stejne menil... financne ho vyjde koupit levnou svicku a menit je hned po odjeti... ma jistotu ze ta svicka bude tech par km 100% palit a ve finale je to levnejsi... tohle je extrem ale dobrej priklad toho ze pokud resim svicky tak budto na vykon nebo na zivotnost svicky... druhej pripad se tyka 99% aut ktere jezdi v beznem provozu a tady bych neresil jine svicky nez co doporucuje vyrobce, protoze je to v podstate stejne jedno co tam clovek da kdyz predem vi ze ji v aute bude mit treba 30.000 km :wink:
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#37 Příspěvek od JFK Čestný člen »

mirof1 píše:
JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO :lol:
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd... :wink: do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi :lol:
:) no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m
ty mas chut slapat do leveho pedalu? :lol: svicky nemaji nic spolecneho s tim jak tomu davas... nejvic se kurvej studenym startem a kdyz je motor ok tak jim nejvic vyhovuje zatez :wink:
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od George_D »

patras píše:ngk origo jsem mel v M42 a nebyl jsem spokojenej ... geodge_d je tam mel taky a taky byl nastvanej .. pak koupil beru a rikal ze to bylo o mnoho lepsi ... ted koupim bosch ...
JJ NGK podle mýho moc brzy uvadly, ted tam mam stále Beru, najel jsem na nich kolem 30tis a stále krásně staruje a otáčky nehoupou, jsem spokojen a cena byla taky dobrá, kupoval jsem je někde na netu tuším okolo 150kč/ks. Dokonce myslím že to jsou ty platin :wink:


http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... eru#140790
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
mirof1
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: pon 04.09.2006 00:00
Bydliště: Praha

#39 Příspěvek od mirof1 »

JFK píše:
mirof1 píše:
JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO :lol:
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd... :wink: do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi :lol:
:) no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m
ty mas chut slapat do leveho pedalu? :lol: svicky nemaji nic spolecneho s tim jak tomu davas... nejvic se kurvej studenym startem a kdyz je motor ok tak jim nejvic vyhovuje zatez :wink:
naopak, do kazdeho s rozumom :) ..inak, to nebola poznamka ku svieckam, ale k vymene oleja
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#40 Příspěvek od JFK Čestný člen »

mirof1 píše:
JFK píše:
mirof1 píše: :) no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m
ty mas chut slapat do leveho pedalu? :lol: svicky nemaji nic spolecneho s tim jak tomu davas... nejvic se kurvej studenym startem a kdyz je motor ok tak jim nejvic vyhovuje zatez :wink:
naopak, do kazdeho s rozumom :) ..inak, to nebola poznamka ku svieckam, ale k vymene oleja
u 328 a 530D menim olej po 20-30.000 km...
Odpovědět