Psal sem kolem dokola.. někde sem to viděl..DOEMIXXX píše:Jsou to ty 2 elektrodovy...Maikl píše:A co ty svíčky jak maj kontakty kolem dokola...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Svicky na E36
Ze by BKR6EK vydzely 60t. je IMHO blbost. Delaji se ty s prodlouzenou zivotnosti (BKR6EQUP) a ani ty by to nevydrzely.DOEMIXXX píše:TomasX píše:Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?DOEMIXXX píše:Dnes jsem si koupil do svy "kary"new svicky NGK BKR 6 EK...cena je krasna a doufam, ze auti pojede lip...
udajne drzi 60tis. Km...staci kdyz to vydrzi 40tis.Cena je prijatelna...(za 4 ks jsem platil 500,--)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
...přesně takeko píše:Ze by BKR6EK vydzely 60t. je IMHO blbost. Delaji se ty s prodlouzenou zivotnosti (BKR6EQUP) a ani ty by to nevydrzely.DOEMIXXX píše:TomasX píše: Taky jsem je tam včara dal. Po kolika km je měníš?
udajne drzi 60tis. Km...staci kdyz to vydrzi 40tis.Cena je prijatelna...(za 4 ks jsem platil 500,--)
jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KONisko píše:panove, skousel nekdo v bavoru svicky DENSO IRIDIUM POWER???
pac ja to mam v nissanu a je to o poznani lip....
pac planuju koupit 320i tourer rv 98-99 a taky bych je tam dal...

v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd...


JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO![]()
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd...do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi

m
jelikoz zde padl dotaz na svicky ktere jsou lepsi tak predpokladam ze majitel od nich ocekava lepsi projev motoru... (nekdo by mohl rict "vetsi vykon"
) pokud dotycny shani svicky ktere vydrzi 100.000 km tak je to skoda casu neco psat, protoze kazda svicka v seriovem motoru je po 30.000 km v takovem stavu ze je jedno jestli mas svicku za 120,- nebo 1200,- (ohledne toho 100% paleni). resit svicku ktera bude par tisic km super a potom stejne "zvadne" je proste skoda resit (kvuli tomu kratkemu pocatecnimu 100% stavu)... proto je lepsi koupit levnejsi svice a casteji je menit nez si myslet ze kdyz koupim Denso Iridium, ze budou stejne super i za 20.000 km... zvlast na seriovej motor je to blbost resit, svice za tisicovku (a drazsi) se davaji do motoru v kterem by jednoduse obic svicka mohla casem ukapnout... Priklad je treba David Komarek ktery jezdi kopce s "trochu" naslapnutym motorem a svicky meni po kazdem kopci, tzn. po 3-7 km... kupuje svicky NGK za 105,- ale meni je furt dokola... Muze koupit "lepsi svicky" treba za 1000 kus, ale stejne by 100% fungovaly o tri jizdy vic a pak by je preventivne stejne menil... financne ho vyjde koupit levnou svicku a menit je hned po odjeti... ma jistotu ze ta svicka bude tech par km 100% palit a ve finale je to levnejsi... tohle je extrem ale dobrej priklad toho ze pokud resim svicky tak budto na vykon nebo na zivotnost svicky... druhej pripad se tyka 99% aut ktere jezdi v beznem provozu a tady bych neresil jine svicky nez co doporucuje vyrobce, protoze je to v podstate stejne jedno co tam clovek da kdyz predem vi ze ji v aute bude mit treba 30.000 km 


ty mas chut slapat do leveho pedalu?mirof1 píše:JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO![]()
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd...do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi
no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
m


- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
JJ NGK podle mýho moc brzy uvadly, ted tam mam stále Beru, najel jsem na nich kolem 30tis a stále krásně staruje a otáčky nehoupou, jsem spokojen a cena byla taky dobrá, kupoval jsem je někde na netu tuším okolo 150kč/ks. Dokonce myslím že to jsou ty platinpatras píše:ngk origo jsem mel v M42 a nebyl jsem spokojenej ... geodge_d je tam mel taky a taky byl nastvanej .. pak koupil beru a rikal ze to bylo o mnoho lepsi ... ted koupim bosch ...

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... eru#140790

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
naopak, do kazdeho s rozumomJFK píše:ty mas chut slapat do leveho pedalu?mirof1 píše:JFK píše: jo IXU22 Denso Iridium Power, mam je v aute a rozdil zadny... Teda rozdil je v tom ze kdyz das new svicky tak je to vzdy lepsi, protoze ty predesle jsou KO![]()
v motorsportu se to resi tak ze se kupuji spis levnejsi svice (ale samozrejme vhodne na danou zatez a teplotu) a meni se po kazdem kopci, po kazde soutezi, po kazdem zavode na okruhu atd...do serie uz bych nic nevymejslel a dal tam co tam patri a menil je pri kazde vymene oleje... Olej taky menim po 5.000 km a seru na to ze vyrobce deklaruje 30.000 km... vid Lukasi
no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
msvicky nemaji nic spolecneho s tim jak tomu davas... nejvic se kurvej studenym startem a kdyz je motor ok tak jim nejvic vyhovuje zatez

u 328 a 530D menim olej po 20-30.000 km...mirof1 píše:naopak, do kazdeho s rozumomJFK píše:ty mas chut slapat do leveho pedalu?mirof1 píše:no, Robe, s ohladom na tvoju chut slapat do praveho pedalu, ma tvoje skratene intervaly neprekvapuju... inak, dik za info
msvicky nemaji nic spolecneho s tim jak tomu davas... nejvic se kurvej studenym startem a kdyz je motor ok tak jim nejvic vyhovuje zatez
..inak, to nebola poznamka ku svieckam, ale k vymene oleja