Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

TDS - nechce jít do otáček (...a nežere )

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#21 Příspěvek od ViktorDDD »

tú roletku mali len niektoré TDSká, ono sa to zatiahne keď je motor studený a keď sa zohreje tak sa otvorí, keď tam nemáš nato ventil tak ani roletku si nemal, inak je to č. 2:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... tor_frame/

možno že ty už máš novší typ toho čidla tlaku, novšie boli už také menšie, ale proste má to byť taká malá krabička na ktorom je len jedno miesto kde pripojíš hadičku, má to tam byť v okolí nádobky serva atď.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#22 Příspěvek od radokrno »

no jo ,bylo to tim,,ted to zas do kopců jede,,,díky moc za pomoc.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#23 Příspěvek od ViktorDDD »

rád som pomohol :wink:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#24 Příspěvek od Maxiczech »

Tak vyřešeno.. :) Já myslel mrknout na palivový filtr nebo čerpdlo v nádrži.. :)
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#25 Příspěvek od fubutomas »

Ahoj,nechce se mi zakládat nové téma,tak snad neva že to hodim sem... je to podobný problém jedná se o E39 525TDS 97' sedan..... motor víc jak 2500ot/min nevytočím... zahádá se ,padne o něco níž a tak to jde dokola když držím plnej plyn. Ale abych začal od začátku... dával jsem nové trysky vstřikovačů a jiné vstřikovací čerpadlo... čerpadlo bylo z pojizdnýho auta!! Předvstřik je seřízenej na hodinky a hlavičkou čerpadla je trošku přidáno na naftě... vše jsem tam dal a tohle to dělá na BC mi to píše závadu Einspritzanlage - vstřikovací zařízení neřešil to někdy někdo??? Dneska jedu ještě na diagnostiku a pak zkusím od kámoše přehodit jeho vstřiky,jestli to nebude ok... díky za rady :wink:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#26 Příspěvek od beny-maser »

a co naftový filtr? tohle mi připadá jako poslední fáze.
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#27 Příspěvek od fubutomas »

Ten jsem dával minulej rok a letos jsem se na něj chystal taky... uvidíme,třeba diagnostika řekne víc.... pak bych zkusil přehodit ty vstřiky a když to nepomůže,tak ten filtr... a když i ten nic,tak už nevím :-/
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#28 Příspěvek od ViktorDDD »

môže byť problém aj v riadiacom vstreku
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#29 Příspěvek od fubutomas »

K tomu řídícímu vstřiku: Měl jsem špatnej ten kablík,tak jsem použil ten vršek z káblíkem z omegy 2.5TD což by mělo bejt stejný,nebo né?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#30 Příspěvek od beny-maser »

bez řídícího vstřiku to taky jezdí, tím to nebude,kámoš ho odpojil a běželo to
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#31 Příspěvek od fubutomas »

Tak jsem na to přišel :D bez řídícího vstřiku to jede,to máš pravdu,sice to hlásí závadu,ale jede to "normálně" ale i tenhle vstřik měl narušenej kabel,bohužel jsem si toho nevšiml a kostřil mi o motor!!! :) na diagnostice to hlásilo že signál od nějaký jehly v tom vstřiku je přerušen... tak jsem sundal sání a hned jsem to viděl... dal jsem jinej vstřik a jede to hezky... startuje to "dobře" ale pořád ty starty nejsou "na drc" ještě zkusím seřídit vačku a změřit tlaky.... občas když to startuju,tak to jakoby škobrtne a až po dalším otočení motorem to chytne... blbě se to vysvětluje,ale jistě víte jak to myslím...? :D
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#32 Příspěvek od ViktorDDD »

keď máš predvstrek presne naladený, tak ešte nastav vačku ako má byť, určite to bude kus posunuté ako na každom TDSku, a potom skoč za niekym kto má lepšiu diagnostiku, napr. nejaký bosch kts atď. žiadny carsoft a podobné hračky, načítajte dávku paliva a presne ju nastavte, neviem teraz aká je presná hodnota ale skúsim ti to niekde nájsť, a potom to bude pekne štartovať aj výkon bude v poriadku
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#33 Příspěvek od fubutomas »

ViktorDDD:Ok,díkec... ja myslel že ta dávka paliva je seřízená tou hlavičkou toho čerpadla??? a jaký máte zkušenosti s podložením pravítka na vačku tuším že to bylo 4,5mm?? nebo to nastavit bez toho? Díkec :-)
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#34 Příspěvek od ViktorDDD »

hej nastavuje sa to pohybom hlavy čerpadla, keď to máš presne nastavené tak v poriadku, ale keď je dávka vyššia alebo nižšia ako má byť tak to nebude chodiť tak ako má
ja vačku nastavujem bez tej podložky, aj keď sa všade píše že to má byť tak, ale keď to nastavíš na 0 tak po nejakých 15-20tis. tam tých 4mm určite budeš mať ako sa to bude postupne posúvať, takže podľa mojej teórie keď nastavím na nulu tak o to dlhšie to vydrží do ďalšieho nastavenia
Odpovědět