Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
TDS - nechce jít do otáček (...a nežere )
tú roletku mali len niektoré TDSká, ono sa to zatiahne keď je motor studený a keď sa zohreje tak sa otvorí, keď tam nemáš nato ventil tak ani roletku si nemal, inak je to č. 2:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... tor_frame/
možno že ty už máš novší typ toho čidla tlaku, novšie boli už také menšie, ale proste má to byť taká malá krabička na ktorom je len jedno miesto kde pripojíš hadičku, má to tam byť v okolí nádobky serva atď.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... tor_frame/
možno že ty už máš novší typ toho čidla tlaku, novšie boli už také menšie, ale proste má to byť taká malá krabička na ktorom je len jedno miesto kde pripojíš hadičku, má to tam byť v okolí nádobky serva atď.
Ahoj,nechce se mi zakládat nové téma,tak snad neva že to hodim sem... je to podobný problém jedná se o E39 525TDS 97' sedan..... motor víc jak 2500ot/min nevytočím... zahádá se ,padne o něco níž a tak to jde dokola když držím plnej plyn. Ale abych začal od začátku... dával jsem nové trysky vstřikovačů a jiné vstřikovací čerpadlo... čerpadlo bylo z pojizdnýho auta!! Předvstřik je seřízenej na hodinky a hlavičkou čerpadla je trošku přidáno na naftě... vše jsem tam dal a tohle to dělá na BC mi to píše závadu Einspritzanlage - vstřikovací zařízení neřešil to někdy někdo??? Dneska jedu ještě na diagnostiku a pak zkusím od kámoše přehodit jeho vstřiky,jestli to nebude ok... díky za rady 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Tak jsem na to přišel
bez řídícího vstřiku to jede,to máš pravdu,sice to hlásí závadu,ale jede to "normálně" ale i tenhle vstřik měl narušenej kabel,bohužel jsem si toho nevšiml a kostřil mi o motor!!!
na diagnostice to hlásilo že signál od nějaký jehly v tom vstřiku je přerušen... tak jsem sundal sání a hned jsem to viděl... dal jsem jinej vstřik a jede to hezky... startuje to "dobře" ale pořád ty starty nejsou "na drc" ještě zkusím seřídit vačku a změřit tlaky.... občas když to startuju,tak to jakoby škobrtne a až po dalším otočení motorem to chytne... blbě se to vysvětluje,ale jistě víte jak to myslím...? 



keď máš predvstrek presne naladený, tak ešte nastav vačku ako má byť, určite to bude kus posunuté ako na každom TDSku, a potom skoč za niekym kto má lepšiu diagnostiku, napr. nejaký bosch kts atď. žiadny carsoft a podobné hračky, načítajte dávku paliva a presne ju nastavte, neviem teraz aká je presná hodnota ale skúsim ti to niekde nájsť, a potom to bude pekne štartovať aj výkon bude v poriadku
hej nastavuje sa to pohybom hlavy čerpadla, keď to máš presne nastavené tak v poriadku, ale keď je dávka vyššia alebo nižšia ako má byť tak to nebude chodiť tak ako má
ja vačku nastavujem bez tej podložky, aj keď sa všade píše že to má byť tak, ale keď to nastavíš na 0 tak po nejakých 15-20tis. tam tých 4mm určite budeš mať ako sa to bude postupne posúvať, takže podľa mojej teórie keď nastavím na nulu tak o to dlhšie to vydrží do ďalšieho nastavenia
ja vačku nastavujem bez tej podložky, aj keď sa všade píše že to má byť tak, ale keď to nastavíš na 0 tak po nejakých 15-20tis. tam tých 4mm určite budeš mať ako sa to bude postupne posúvať, takže podľa mojej teórie keď nastavím na nulu tak o to dlhšie to vydrží do ďalšieho nastavenia