Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chci koupit E39, jen nevím jaký motor?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
hogi
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: stř 14.01.2009 01:00

#21 Příspěvek od hogi »

ericV8 píše:mel jsem 3,0d, 2,3i eko, ted mam 4,4i ... diesel byl nadhernej pojezd na dalkove trate. Bez debat luxusni motor. Ale jinak v benzinu bych bral 2,8i a vys byt tebou ... 2,5 i je malo na to auto. Nekdo rekne ze ne, ale je. Motor musis vic tocit, aby ti to jelo. Lepsi je mit vetsi motor a rezervu na plynu. Nekurvis tolik motor kdyz jedes. Navic ta spotreba od 2,5 - 3,0i neni zas tak znatelna. Dle tabulek nejakych 0,3 litru.
4,4i to uz je raketa, ale nemuzu si ji vynachvalit. Dalky s ni take zvladnu 8,5 - 9 litru ... prumer 11-12 .. mesto do 14 vic jsem se snad nikdy nedostal i kdyz jsem jel fakt hodne sprotovne.
A co je v tom za rozdíl, když 2,5 i 2,8 mají stejný výkon??Jel jsem v obojím a žádný rozdíl jsem nepociťoval.Já osobně mám 2,0i (125kw) a zase tak špatně nejede.Je pravda , že na sportovnější jízdu se musí více točit.Ale na spotřebu je to stejné jak se tady psalo.Jezdím jen po městě (popojížďky do 5km a VŮBEC ne na spotřebu) a mám průměr 12,5l-13l/100km.Tudíž také mohu doporučit koupi 2,5i nebo 3,0i , když jsou rozdíly ve spotřebě téměř zanedbatelné.Já už bych si teď také koupil silnější motor, ale v době, kdy jsem auto pořizoval, mi bylo předešlé auto odcizeno, tudíž jsem neměl mnoho prostředků a chtěl jsem facelift.Takže zvítězil nad motorizací.Teď už pokukuji po X5 a také půjdu do 3,0i a výš.A to bude teprve masakr na spořebu :roll:
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Klubové ID: 2022
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Biturb »

Tak tak, svez se v 3.0D, 3.0i, 4.4i, a 2.8i, zchvalne pisu takto to poradi....
v 3.0D je prijemne "nenucene" svezeni, kroutak po ruce je proste prijemny. Myslim ale ze narazit na dobry kousek je dnes uz temer nemozne..

ja osobne mam 4.4i V8 a take bych nemenil, jak na kratke trate, tak transkotinentalni prelety:) prahu sme treba tocili v plne obsade s plnym kufrem za 8.3l..

Musis se v tom ale svezt a sam zjistis co ti sedne..
KUBBACHER
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: pon 11.08.2008 00:00
Bydliště: Hlučín
Klubové ID: 2401

#23 Příspěvek od KUBBACHER »

Minulý týden jsem si vyzkoušel 525i, překvapilo mne, že jsem nepoznal rozdíl v dynamice oproti mému Hdi, ale přiznávám, že jsem jel podobným stylem jako s mým dieselem. Věřím, že kdybych jí více točil tak by se její dynamika více projevila.
Vinc
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#24 Příspěvek od Vinc »

Jdi do 2.8 DVanos nebo drahšího a novšího 3.0, já měl 2.8my od BMW všechny,do menšího bych u tohodle auta nešel.U té poslední jsem měl v manualu spotřebu ve městě od 8 do 10l. Nebo do 4.4V8 8) stou jezdim standartně za 12l 8) a když potřebuju tak to aspon jedë..
majklBMW
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 02.11.2008 01:00

#25 Příspěvek od majklBMW »

Teď už pokukuji po X5 a také půjdu do 3,0i a výš.A to bude teprve masakr na spořebu :roll:[/quote]

X5 3.0i je bída bídoucí,žere to a nejede to....X5 jedině 4.4i a 4.8 is je docela nářez...
majklBMW
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 02.11.2008 01:00

#26 Příspěvek od majklBMW »

Biturb píše:Tak tak, svez se v 3.0D, 3.0i, 4.4i, a 2.8i, zchvalne pisu takto to poradi....
v 3.0D je prijemne "nenucene" svezeni, kroutak po ruce je proste prijemny. Myslim ale ze narazit na dobry kousek je dnes uz temer nemozne..

ja osobne mam 4.4i V8 a take bych nemenil, jak na kratke trate, tak transkotinentalni prelety:) prahu sme treba tocili v plne obsade s plnym kufrem za 8.3l..

Musis se v tom ale svezt a sam zjistis co ti sedne..
to je supr spotřeba,při jaký rychlosti? já mám 535i a na tuhle spotřebu se dostanu tak akorát ve 110km/h,ale stejně to je pecka že to žere stejně jako 2,5 apod....
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Klubové ID: 2022
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Biturb »

Štramberk - praha 8,3l dle pc..
jizda dle silnicnich limitu.. max 150..
Vinc
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#28 Příspěvek od Vinc »

Tak tak, můžu potvrdit slova Biturba, já měl naposledy Ova-Brno 9l v automatu a rychl. 130-150km/h. Taky 4.4..
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Klubové ID: 2022
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Biturb »

a to tech 8,3 naskocilo az u prahy..
v nekterych mistech cesty jsme meli i 7,5l:-D pak se to ustalilo na 8,0 a u prahy na 8,3..
:twisted:
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Klubové ID: 1858
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od ericV8 »

a jaka se vam podarila nejvyssi spotreba u 4,4i ? ja i kdyz jezdil jak prase, tak po vymene katu se nad 14,5 nedostanu. Predtim 16
Vinc
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#31 Příspěvek od Vinc »

ericV8--> to by tak odpovidalo i u mě... když si řadím sám, s plynem se vůbec nekrotím, prudčí předjíždění, kochání se zvukem motoru a jezdím prostě stylem "spotřeboneřeš" tak jsem tam měl 15,5.. ale jak už jsem psal normální jízdou dlouhodobka 12 a dálky jdou fakt i pod 10.
Vinc
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#32 Příspěvek od Vinc »

Jo a největší prdel je, že jsem takové spotřeby dosahoval i u 2.8my :lol: Tak proč pak nemít rovnou V8 že 8) když to jezdí za hovno hovno stejně..
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Klubové ID: 1858
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od ericV8 »

Vinc píše:Jo a největší prdel je, že jsem takové spotřeby dosahoval i u 2.8my :lol: Tak proč pak nemít rovnou V8 že 8) když to jezdí za hovno hovno stejně..
no jo vyssi obsah neznamena pokazde vetsi spotrebu
Biturb
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 25.12.2004 01:00
Bydliště: Štramberk
Klubové ID: 2022
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Biturb »

s mou 540i nevim, ale s kamaradovou kdyz jsme jeli fakt jak dobytci tak nad 14,5 se take nedostaneme.. (brano v silnicnim provozu) na okruhu by to bylo urcite jine...
majklBMW
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 02.11.2008 01:00

#35 Příspěvek od majklBMW »

Biturb píše:a to tech 8,3 naskocilo az u prahy..
v nekterych mistech cesty jsme meli i 7,5l:-D pak se to ustalilo na 8,0 a u prahy na 8,3..
:twisted:
tak to je fakt supr,nevím čím to je že mi to žere o kapku víc,možná tím že mám pětikvalt....a nebo svíčky,katy....no uvidim....
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Klubové ID: 1858
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od ericV8 »

majklBMW píše:
Biturb píše:a to tech 8,3 naskocilo az u prahy..
v nekterych mistech cesty jsme meli i 7,5l:-D pak se to ustalilo na 8,0 a u prahy na 8,3..
:twisted:
tak to je fakt supr,nevím čím to je že mi to žere o kapku víc,možná tím že mám pětikvalt....a nebo svíčky,katy....no uvidim....
ja mel spatny katy zralo me to o 1,5 -2 litry vic pred vymenou ...
Odpovědět