A co je v tom za rozdíl, když 2,5 i 2,8 mají stejný výkon??Jel jsem v obojím a žádný rozdíl jsem nepociťoval.Já osobně mám 2,0i (125kw) a zase tak špatně nejede.Je pravda , že na sportovnější jízdu se musí více točit.Ale na spotřebu je to stejné jak se tady psalo.Jezdím jen po městě (popojížďky do 5km a VŮBEC ne na spotřebu) a mám průměr 12,5l-13l/100km.Tudíž také mohu doporučit koupi 2,5i nebo 3,0i , když jsou rozdíly ve spotřebě téměř zanedbatelné.Já už bych si teď také koupil silnější motor, ale v době, kdy jsem auto pořizoval, mi bylo předešlé auto odcizeno, tudíž jsem neměl mnoho prostředků a chtěl jsem facelift.Takže zvítězil nad motorizací.Teď už pokukuji po X5 a také půjdu do 3,0i a výš.A to bude teprve masakr na spořebuericV8 píše:mel jsem 3,0d, 2,3i eko, ted mam 4,4i ... diesel byl nadhernej pojezd na dalkove trate. Bez debat luxusni motor. Ale jinak v benzinu bych bral 2,8i a vys byt tebou ... 2,5 i je malo na to auto. Nekdo rekne ze ne, ale je. Motor musis vic tocit, aby ti to jelo. Lepsi je mit vetsi motor a rezervu na plynu. Nekurvis tolik motor kdyz jedes. Navic ta spotreba od 2,5 - 3,0i neni zas tak znatelna. Dle tabulek nejakych 0,3 litru.
4,4i to uz je raketa, ale nemuzu si ji vynachvalit. Dalky s ni take zvladnu 8,5 - 9 litru ... prumer 11-12 .. mesto do 14 vic jsem se snad nikdy nedostal i kdyz jsem jel fakt hodne sprotovne.
