A co je v tom za rozdíl, když 2,5 i 2,8 mají stejný výkon??Jel jsem v obojím a žádný rozdíl jsem nepociťoval.Já osobně mám 2,0i (125kw) a zase tak špatně nejede.Je pravda , že na sportovnější jízdu se musí více točit.Ale na spotřebu je to stejné jak se tady psalo.Jezdím jen po městě (popojížďky do 5km a VŮBEC ne na spotřebu) a mám průměr 12,5l-13l/100km.Tudíž také mohu doporučit koupi 2,5i nebo 3,0i , když jsou rozdíly ve spotřebě téměř zanedbatelné.Já už bych si teď také koupil silnější motor, ale v době, kdy jsem auto pořizoval, mi bylo předešlé auto odcizeno, tudíž jsem neměl mnoho prostředků a chtěl jsem facelift.Takže zvítězil nad motorizací.Teď už pokukuji po X5 a také půjdu do 3,0i a výš.A to bude teprve masakr na spořebuericV8 píše:mel jsem 3,0d, 2,3i eko, ted mam 4,4i ... diesel byl nadhernej pojezd na dalkove trate. Bez debat luxusni motor. Ale jinak v benzinu bych bral 2,8i a vys byt tebou ... 2,5 i je malo na to auto. Nekdo rekne ze ne, ale je. Motor musis vic tocit, aby ti to jelo. Lepsi je mit vetsi motor a rezervu na plynu. Nekurvis tolik motor kdyz jedes. Navic ta spotreba od 2,5 - 3,0i neni zas tak znatelna. Dle tabulek nejakych 0,3 litru.
4,4i to uz je raketa, ale nemuzu si ji vynachvalit. Dalky s ni take zvladnu 8,5 - 9 litru ... prumer 11-12 .. mesto do 14 vic jsem se snad nikdy nedostal i kdyz jsem jel fakt hodne sprotovne.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chci koupit E39, jen nevím jaký motor?
-
Biturb
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 25.12.2004 01:00
- Bydliště: Štramberk
- Klubové ID: 2022
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, svez se v 3.0D, 3.0i, 4.4i, a 2.8i, zchvalne pisu takto to poradi....
v 3.0D je prijemne "nenucene" svezeni, kroutak po ruce je proste prijemny. Myslim ale ze narazit na dobry kousek je dnes uz temer nemozne..
ja osobne mam 4.4i V8 a take bych nemenil, jak na kratke trate, tak transkotinentalni prelety:) prahu sme treba tocili v plne obsade s plnym kufrem za 8.3l..
Musis se v tom ale svezt a sam zjistis co ti sedne..
v 3.0D je prijemne "nenucene" svezeni, kroutak po ruce je proste prijemny. Myslim ale ze narazit na dobry kousek je dnes uz temer nemozne..
ja osobne mam 4.4i V8 a take bych nemenil, jak na kratke trate, tak transkotinentalni prelety:) prahu sme treba tocili v plne obsade s plnym kufrem za 8.3l..
Musis se v tom ale svezt a sam zjistis co ti sedne..
to je supr spotřeba,při jaký rychlosti? já mám 535i a na tuhle spotřebu se dostanu tak akorát ve 110km/h,ale stejně to je pecka že to žere stejně jako 2,5 apod....Biturb píše:Tak tak, svez se v 3.0D, 3.0i, 4.4i, a 2.8i, zchvalne pisu takto to poradi....
v 3.0D je prijemne "nenucene" svezeni, kroutak po ruce je proste prijemny. Myslim ale ze narazit na dobry kousek je dnes uz temer nemozne..
ja osobne mam 4.4i V8 a take bych nemenil, jak na kratke trate, tak transkotinentalni prelety:) prahu sme treba tocili v plne obsade s plnym kufrem za 8.3l..
Musis se v tom ale svezt a sam zjistis co ti sedne..
-
ericV8
- Registrovaný
- Příspěvky: 885
- Registrován: ned 22.03.2009 01:00
- Bydliště: okr. Šumperk
- Klubové ID: 1858
- Kontaktovat uživatele:
ja mel spatny katy zralo me to o 1,5 -2 litry vic pred vymenou ...majklBMW píše:tak to je fakt supr,nevím čím to je že mi to žere o kapku víc,možná tím že mám pětikvalt....a nebo svíčky,katy....no uvidim....Biturb píše:a to tech 8,3 naskocilo az u prahy..
v nekterych mistech cesty jsme meli i 7,5l:-D pak se to ustalilo na 8,0 a u prahy na 8,3..
