Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jakoby dira v plynu? 525 TDS E 34 nevite nekdo proc!!!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
PIRKRB
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: pát 12.12.2008 01:00

#21 Příspěvek od PIRKRB »

ja to dneska taky skusim jestli to bude tim.
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od momento »

a když vytočíš motor naprázdno a necháš spadnout na volnoběh, tak to udělá taky? nebo jen za jízdy?
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#23 Příspěvek od 1Roumen »

když vytočím motor na prázdno tak nic,normálně to drží!Jen při tom přeřazení na jinou rychlost to padne až málem chcípne motor a potom se to zase vyhoupne na normální otáčky,je tam vážně taková podělaná díra!
momento
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od momento »

a nezakouří to v tu dobu nějak hodně?
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#25 Příspěvek od 1Roumen »

nezakouří!Je to uplně v pohodě akorát ta díra po.....!Jednou to dokonce zdechlo a rožnul se vstřik ale potom to hned nastartovalo!Je to jako když není přívod paliva,nebo že to zastaví naftu,vážně nevim!ale dělá mi to opravdu jen při tom přeřazení třeba z 2ky na 3ku,4ky na 5tku,jen v tom okamžiku než tam vrazím jinou rychlost!
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#26 Příspěvek od troutny »

A co naftový filtr,či vzduch v naftě.
PIRKRB
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: pát 12.12.2008 01:00

#27 Příspěvek od PIRKRB »

jo to je presny,presne tak se to projevuje u me...
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#28 Příspěvek od 1Roumen »

to Pirkrb:zkoušel si naplnit plnou?zda li ano tak co?Jak ti to jede?Během 3 let tam bylo u mě měněno čerpadlo v nádrži 2x v servise BMW v Itálii učet za 1ks 319eu tak si myslím že to bylo origo!Že by to bylo zase tím?Je to tak choulostivá a kazová věc?Taky to tak kucí měníte???
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#29 Příspěvek od 1Roumen »

Jakou máte zkušenost stím naft.čerpadlem(nádrž) ?Taky to tak často měníte??
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#30 Příspěvek od DirtyHarry »

Kurva,chlapi,uvědomte si,co máme za značku. Měnit čerpadlo každý dva-tři roky,to nedělaj ani škodovkáři či forďáci...A tvrdit,že u druhovýroby je to normální ??? Problém je jinde,jinak by to stálo za prd...
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#31 Příspěvek od 1Roumen »

no tak co mám Ku..a dělat když to tak mám!2x čerpadlo za 5let a žádná druhovýroba!!!proto se to snažím tady řešit a žádám Vás o radu zda nevíte co tomu může být!Pomyšlení na to že to bude v pořadí 3tí mě děsí a sám tomu nechci věřit!
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#32 Příspěvek od troutny »

Nechá se jezdit bez něj,akorád nevytáhe všechno palivo.
Bych řekl ,že častěji odchází ,když je někdo zvyklý jezdit s malou zásoubou paliva ,ono totiž tim palivem je zároven chlazené.
Asi bych se koukl na tu cestu paliva ,tedy hadice filtr ,přepad jestli to není někde třeba upchaté.
Pořád tady něco řešíš a vůbec nenapíšeš jestli jsi ho vůbec zkusil a kolik dává.
PIRKRB
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: pát 12.12.2008 01:00

#33 Příspěvek od PIRKRB »

TAK JSEM TO SKUSIL A JE TO FAKT TIM CERPADLEM..TO JSEM RAD... :) JINAK MOC DEKUJU ZA RADU...
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#34 Příspěvek od 1Roumen »

to PIRKRB:skusil jsi co?Vytáhl si ho a proměřil?Nebo jak?U mne nehrozí málo paliva v nádrži,protože jsem schopen najezdit 54tis km za 5měsícu,jako letos a někdy mi proteče 300l nafty za 4dni.To že to škube tak nejsem padlej na hlavu a že tam nechám starej filtr!To je přeci na prvním místě ho vyměnit a odpíchnout se od toho a potom dále zjišťovat co stím je!Nevím zda by jsi hledal na mém místě příčinu v čerpadle když tam máš během 5let dvě nové(origo).to jen poznámka pro TROUTNYHO a taky zároveň poděkování jemu za radu vytáhnout to čerpadlo a udělat jízdu bez něho zda je to vážně tím!
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#35 Příspěvek od troutny »

Vytahovat ho nemusíš,jezdí to sním i když je nefunkční.
Rozpoj to u filtru na tich spojkách,zmačknout ten drát,strč to do petky a zapni klíček.
Jde to se žhavením,tedy zkoušet na studenom motoru.
Pak jde samo když motor běží.
blankito
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00

#36 Příspěvek od blankito »

mne to robi ale len za studena. moze to byt tym cerpadlom?
brta
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: úte 27.06.2006 00:00
Bydliště: Moravská Třebová
Klubové ID: 1176
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od brta »

Mě přesně to samé působilo vstřikovací čerpadlo, přesněji řečeno .... nebo možná ne úplně přesně, tak si to přeberte, ale součástí hlavy čerpadla je řídíci tyčka (?) a tou by to snad mělo být. V každém případě to bylo čerpadlo.
Odpovědět