Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jakoby dira v plynu? 525 TDS E 34 nevite nekdo proc!!!!
ahoj potreboval bych poradit koupil jsem bmw 525tds combi 1996 a mam trochu problem..nedela to porad,jen nekdy . kdyz se rozjizdim a preradim,tak me jde motor s otacek,jako by to chtelo chcipnout tak trochu povolim plyn a zase se chytne jednou kdyz jsem skousel to nechat jestli se to chytne samo tak se me rosvitilo vstrikovani.tak jsem zase povolil plyn a motor sel zas normalne do otacek.je to docela na prd.kdyz prerazujete a ono to skoro chcipne...kdyz motor vic vytocim tak se to nestava? nevite nekdo cim by to mohlo byt...dik jinak je to super kara jsem sni moc spokojenej......JESTE JSEM SE CHTEL ZEPTAT NEVITE JESTLI EXISTUJE NEJAKA REDUKCE K AUTORADIU KE KABELUM. NA NORMALNI EVROPU?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
redukci koupíš u třeba v renocaru nebo horimexu a tu díru bych to odhadoval na řídící vstřikPIRKRB píše:ahoj potreboval bych poradit koupil jsem bmw 525tds combi 1996 a mam trochu problem..nedela to porad,jen nekdy . kdyz se rozjizdim a preradim,tak me jde motor s otacek,jako by to chtelo chcipnout tak trochu povolim plyn a zase se chytne jednou kdyz jsem skousel to nechat jestli se to chytne samo tak se me rosvitilo vstrikovani.tak jsem zase povolil plyn a motor sel zas normalne do otacek.je to docela na prd.kdyz prerazujete a ono to skoro chcipne...kdyz motor vic vytocim tak se to nestava? nevite nekdo cim by to mohlo byt...dik jinak je to super kara jsem sni moc spokojenej......JESTE JSEM SE CHTEL ZEPTAT NEVITE JESTLI EXISTUJE NEJAKA REDUKCE K AUTORADIU KE KABELUM. NA NORMALNI EVROPU?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
z vrakáče bych nekupoval,je to dost důležitý prvek.Nový přijde cca od 7000kč.PIRKRB píše:je moc dik. tu redukci jsem sehnal je to nejaka druhoviroba ale ucel to splnijo a jeste k tomu vstriku nevis nahodou jak je to nakladny-spis jestli se vyplati radsi koupit novej nebo z vrakace...moc dik
Nejprve však zkus projít všechno co je spojený s přívodem vzduchu,to by taky mohl být důvod závady.

Jo jo ,ono se rozsvítí,jak je to na sucho a neotvíá se to ,taky jsem tohle řešil a měl jsem v háji to podavací čerpadlo v nádrži.
Nechá se jezdit bez něj akorád tam musíš mít dostatek paliva,aby tam šlo spádem.Při stavu cca 30l tankovat.
Tam už máš EWS.to nerozjedou bez klíče.Ty profíci co to umí s notebookem už nekradou E34.To byli nějací zmrdi co se chtěli svízt.
Nechá se jezdit bez něj akorád tam musíš mít dostatek paliva,aby tam šlo spádem.Při stavu cca 30l tankovat.
Tam už máš EWS.to nerozjedou bez klíče.Ty profíci co to umí s notebookem už nekradou E34.To byli nějací zmrdi co se chtěli svízt.
to PIRKRB:čus už si na to přišel co ti to dělá??Mi to začalo dělat úplně to samé!Máš li zjištěnou závadu tak sem sní,dík 1R.Kluci jak dlouho vydrží to čerpadlo v nádrži?Od roku 2000 do roku 2005 jsem našel účty v tom mém autě že předchozí majitel ho měnil za tu dobu 2x!Jednou po dvou letech a jednou po 3letech!Je to možný že to h.....o vydrží??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
vše záleží na kvalitě čerpadla, druhovýroba není tak jakostní1Roumen píše:to PIRKRB:čus už si na to přišel co ti to dělá??Mi to začalo dělat úplně to samé!Máš li zjištěnou závadu tak sem sní,dík 1R.Kluci jak dlouho vydrží to čerpadlo v nádrži?Od roku 2000 do roku 2005 jsem našel účty v tom mém autě že předchozí majitel ho měnil za tu dobu 2x!Jednou po dvou letech a jednou po 3letech!Je to možný že to h.....o vydrží??