Ty máš pech chlape, až ti půjde startér tak si vytoč ze vstřiku jeden ten přívod paliva od čerpadla a dívej se jestli jde nafta nebo ne.Mirahejny píše:Tak dnes jsem tomu dal korunu chtel jsem dojet do servisu a než jsem to nastartoval ta mi schořel startértds píše:však jsi psal že ti to po 5sec chcípne ne? ten ventil to asi nebude pokud máš doopravdy novou pumpu.v 1.řadě si nech udělat pořádně ten předvstřik potom můžeme dál laborovat.podle mě ale padá nafta a je vadný předvstřik toť vše.tak mám o jednu závadu víc
zítra budu mít vhotový startér tak budem laborovat , a ten předvstřik abi byl větší tak čerpadlem hnout k motoru?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
závada 144 na TDS Vyřešeno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
neeeeeeee! ničím netoč!máš na to hodinky popř.diagnostiku????podle čeho to chceš nastavit? podle slunce??dej to servisu! jakýkoli bosch nebo nějakej kdo je na to vybaven. nemáš 1.000Kč na to aby jsi to dal do servisu?až budeš vědět že je to na 100% ok . tak budeme řešit další věci.zcela jistě ti padá nafta!máš bublinky na přívodu paliva do vstř.čerpadla?Mirahejny píše:Tak dnes jsem tomu dal korunu chtel jsem dojet do servisu a než jsem to nastartoval ta mi schořel startértds píše:však jsi psal že ti to po 5sec chcípne ne? ten ventil to asi nebude pokud máš doopravdy novou pumpu.v 1.řadě si nech udělat pořádně ten předvstřik potom můžeme dál laborovat.podle mě ale padá nafta a je vadný předvstřik toť vše.tak mám o jednu závadu víc
zítra budu mít vhotový startér tak budem laborovat , a ten předvstřik abi byl větší tak čerpadlem hnout k motoru?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tím pohybováním nic nezměníš, ta závada tam bude furt...
PS:Já to do servisu dal a ten "mechanik" mi to nastavoval přes drážkovací kotouč na klikovce, který se protáčel, díky prasklému klínku, naúčtoval si 3,5 a napsal, že to nejde seštelovat...
O tom, že se to seřizuje pomocí středního šroubu asi neslyšel, nebo slyšel a jednoduše se na mě vy....
Natáčí se to od motoru, ale musí se proměřovat má tam být přesně na setiny milinetru nastavení v tom vnitřku, a musíš mít tlakový měřák, který ukazuje setiny milimetru a když to nebude při dvojitém protočení podle parametru tak šibovat s čerpadlem dokud to nebude to pravé, štelování trvá asi tak celý den.
PS:Já to do servisu dal a ten "mechanik" mi to nastavoval přes drážkovací kotouč na klikovce, který se protáčel, díky prasklému klínku, naúčtoval si 3,5 a napsal, že to nejde seštelovat...

O tom, že se to seřizuje pomocí středního šroubu asi neslyšel, nebo slyšel a jednoduše se na mě vy....

Natáčí se to od motoru, ale musí se proměřovat má tam být přesně na setiny milinetru nastavení v tom vnitřku, a musíš mít tlakový měřák, který ukazuje setiny milimetru a když to nebude při dvojitém protočení podle parametru tak šibovat s čerpadlem dokud to nebude to pravé, štelování trvá asi tak celý den.
sorry ale nevím co to bylo za k...ta mechanika a k někomu takovému bych auto už nedal!nejspíš to dělal stroboskopem.asi si nevšiml že to není škodovka.gyrous píše:Tím pohybováním nic nezměníš, ta závada tam bude furt...
PS:Já to do servisu dal a ten "mechanik" mi to nastavoval přes drážkovací kotouč na klikovce, který se protáčel, díky prasklému klínku, naúčtoval si 3,5 a napsal, že to nejde seštelovat...![]()
O tom, že se to seřizuje pomocí středního šroubu asi neslyšel, nebo slyšel a jednoduše se na mě vy....![]()
Natáčí se to od motoru, ale musí se proměřovat má tam být přesně na setiny milinetru nastavení v tom vnitřku, a musíš mít tlakový měřák, který ukazuje setiny milimetru a když to nebude při dvojitém protočení podle parametru tak šibovat s čerpadlem dokud to nebude to pravé, štelování trvá asi tak celý den.
nastavení předvstřiku se dělá následujícím způsobem a je to vyřízeno max za 2 hod!
místo šroubku uprostřed vývodů ke vstřikům na čerpadle se našroubují hodinky motor se dá do HÚ a nastaví se danný parametr na hodinkách pootočením čerpadla.utáhne se to a hotovo.překontroluje, potom překontroluje na diagnostice hodnoty včetně udaje předvsřiku na volnoběh a je vymalováno. řekl bych zkušenej borec max.2hod!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
Tak zejtra jdeme na to prosimtě jaký jsou předepsané hodnoty na předvstřik na hodinky díktds píše:sorry ale nevím co to bylo za k...ta mechanika a k někomu takovému bych auto už nedal!nejspíš to dělal stroboskopem.asi si nevšiml že to není škodovka.gyrous píše:Tím pohybováním nic nezměníš, ta závada tam bude furt...
PS:Já to do servisu dal a ten "mechanik" mi to nastavoval přes drážkovací kotouč na klikovce, který se protáčel, díky prasklému klínku, naúčtoval si 3,5 a napsal, že to nejde seštelovat...![]()
O tom, že se to seřizuje pomocí středního šroubu asi neslyšel, nebo slyšel a jednoduše se na mě vy....![]()
Natáčí se to od motoru, ale musí se proměřovat má tam být přesně na setiny milinetru nastavení v tom vnitřku, a musíš mít tlakový měřák, který ukazuje setiny milimetru a když to nebude při dvojitém protočení podle parametru tak šibovat s čerpadlem dokud to nebude to pravé, štelování trvá asi tak celý den.
nastavení předvstřiku se dělá následujícím způsobem a je to vyřízeno max za 2 hod!
místo šroubku uprostřed vývodů ke vstřikům na čerpadle se našroubují hodinky motor se dá do HÚ a nastaví se danný parametr na hodinkách pootočením čerpadla.utáhne se to a hotovo.překontroluje, potom překontroluje na diagnostice hodnoty včetně udaje předvsřiku na volnoběh a je vymalováno. řekl bych zkušenej borec max.2hod!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No do háje, protože jsem se řídil postupem viz. níže.
(EDC 1.3.3. bohužel BMW je EDC 1.3.1. )
Pracovní postup: nastavte píst 1.válce přibližně do HÚ kompresního zdvihu. Demontujte odvzdušňovací šroub v rozdělovací hlavě vstřikovacího čerpadla a našroubujte místo něj nástavec s indikátorovými hodinkami. Hodinky předpružte (asi o 3mm) a zajistěte jejich polohu vůči nástavci. Otáčejte klikovým hřídelem pomalu proti směru otáčení motoru tak dlouho, až se ručička indikátorových hodinek přestane pohybovat. V tomto okamžiku nastavte ručičku indikátorových hodinek na nulu. Klikovým hřídelem otáčejte pomalu ve směru otáčení motoru, až se kryje značka HÚ na setrvačníku se značkou na bloku motoru. V této poloze odečtěte hodnotu počátku dodávky paliva: dovolená hodnota 0,65-0,75mm. Pokud naměřená hodnota leží v pásmu dovolených hodnot, není nastavení počátku dodávky potřebné. Pokud je nutné ho seřídit, povolí se šrouby uvevňující čerpadlo k motoru a přehozné matice vstřikovacích trubek. Provede se natočení čerpadla vůči bloku motoru v příslušném směru. Celý postup měření se zopakuje.
(EDC 1.3.3. bohužel BMW je EDC 1.3.1. )
Pracovní postup: nastavte píst 1.válce přibližně do HÚ kompresního zdvihu. Demontujte odvzdušňovací šroub v rozdělovací hlavě vstřikovacího čerpadla a našroubujte místo něj nástavec s indikátorovými hodinkami. Hodinky předpružte (asi o 3mm) a zajistěte jejich polohu vůči nástavci. Otáčejte klikovým hřídelem pomalu proti směru otáčení motoru tak dlouho, až se ručička indikátorových hodinek přestane pohybovat. V tomto okamžiku nastavte ručičku indikátorových hodinek na nulu. Klikovým hřídelem otáčejte pomalu ve směru otáčení motoru, až se kryje značka HÚ na setrvačníku se značkou na bloku motoru. V této poloze odečtěte hodnotu počátku dodávky paliva: dovolená hodnota 0,65-0,75mm. Pokud naměřená hodnota leží v pásmu dovolených hodnot, není nastavení počátku dodávky potřebné. Pokud je nutné ho seřídit, povolí se šrouby uvevňující čerpadlo k motoru a přehozné matice vstřikovacích trubek. Provede se natočení čerpadla vůči bloku motoru v příslušném směru. Celý postup měření se zopakuje.
mně v Bosch servisu řekli toto" zaleží v jakým stavu je motor, novej motor tak nastavit 0,95 a motor kterej má něco za sebou, vůle na řetezu na čerpadle a atd. tak malinko přidat. Ja osobně sem to nastavil na 1,1
a vše funguje jak má, možná o trochu líp startuje za tepla.
Od nastavení najeto 30.000km
a vše funguje jak má, možná o trochu líp startuje za tepla.
Od nastavení najeto 30.000km
1,1 už je hodně mimo, ale pokud to běží tak to vidím na hodně rozhozené rozvody buďto volné řetězy nebo špatně nastavené.popř.čerpadlo těsně před smrtí.LUBEC píše:mně v Bosch servisu řekli toto" zaleží v jakým stavu je motor, novej motor tak nastavit 0,95 a motor kterej má něco za sebou, vůle na řetezu na čerpadle a atd. tak malinko přidat. Ja osobně sem to nastavil na 1,1
a vše funguje jak má, možná o trochu líp startuje za tepla.
Od nastavení najeto 30.000km
1,1 už je hodně mimo, ale pokud to běží tak to vidím na hodně rozhozené rozvody buďto volné řetězy nebo špatně nastavené.popř.čerpadlo těsně před smrtí.[/quote]
no nevím, komplet rozvody sem dělal před 40000km a šteloval origo BMW
přípravkem. Čerpadlo se taky zdá jakštakš-teplé starty bez problému.
Když to nastavím přesně na 0,95 tak je to stejný jako když tam momentálně mám nastavený 1,1 jen to líp startuje teplý.
Tetka teplej start cca 1sekunda versus 3sekundy.
Nebo mám chromý hodinky kterejma to šteluju.
no nevím, komplet rozvody sem dělal před 40000km a šteloval origo BMW
přípravkem. Čerpadlo se taky zdá jakštakš-teplé starty bez problému.
Když to nastavím přesně na 0,95 tak je to stejný jako když tam momentálně mám nastavený 1,1 jen to líp startuje teplý.
Tetka teplej start cca 1sekunda versus 3sekundy.
Nebo mám chromý hodinky kterejma to šteluju.
LUBEC píše:1,1 už je hodně mimo, ale pokud to běží tak to vidím na hodně rozhozené rozvody buďto volné řetězy nebo špatně nastavené.popř.čerpadlo těsně před smrtí.
no nevím, komplet rozvody sem dělal před 40000km a šteloval origo BMW
přípravkem. Čerpadlo se taky zdá jakštakš-teplé starty bez problému.
Když to nastavím přesně na 0,95 tak je to stejný jako když tam momentálně mám nastavený 1,1 jen to líp startuje teplý.
Tetka teplej start cca 1sekunda versus 3sekundy.
Nebo mám chromý hodinky kterejma to šteluju.[/quote]
zkoušel jsi to připojit na diagnostiku? jakej předvstřik ti hlásí řídící jednotka?
čoveče nevím jestli je šuplera vhodná, nevím to jistě ale šuplera měří jen desetiny a né setinygyrous píše:Bohužel indikátorové hodinky taky nebyly místo toho se použila šuplera.
A proto to trvalo celý den, neustálé měření, jestli se pohne v tomto rozmezí. S tím přístrojem "hodinkami" by to bylo určitě raz dva. Ale vůbec nevím, kde takové hodiny sehnat.
skus to vohulit na volnoběh a mrkni jak ti to kouří, myslím tím barvu.Mirahejny píše:měl jsem v prdely ten elektromagnetický ventil na čerpadle ,předvstřik nastaven dle hodinek,diagnostika OK,ale výkon stále nic moc nepřipadá mi že to má 150ps+chip manželka mne zmlátí octávkou 66kw
Jestli náhodou turbo nedělá pomale pápá
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
kouří černě,jinak olej nemizí jezdím od výměny do výměny.LUBEC píše:skus to vohulit na volnoběh a mrkni jak ti to kouří, myslím tím barvu.Mirahejny píše:měl jsem v prdely ten elektromagnetický ventil na čerpadle ,předvstřik nastaven dle hodinek,diagnostika OK,ale výkon stále nic moc nepřipadá mi že to má 150ps+chip manželka mne zmlátí octávkou 66kw
Jestli náhodou turbo nedělá pomale pápá
jakej máš plnící tloak turba? to čerpadlo jsi opravoval nebo dával na reklamaci?si říkal že máš nové ne?Mirahejny píše:kouří černě,jinak olej nemizí jezdím od výměny do výměny.LUBEC píše:skus to vohulit na volnoběh a mrkni jak ti to kouří, myslím tím barvu.Mirahejny píše:měl jsem v prdely ten elektromagnetický ventil na čerpadle ,předvstřik nastaven dle hodinek,diagnostika OK,ale výkon stále nic moc nepřipadá mi že to má 150ps+chip manželka mne zmlátí octávkou 66kw
Jestli náhodou turbo nedělá pomale pápá