Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
závada 144 na TDS Vyřešeno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
těžko takhle od pasu ti něco poradit je potřeba se na to zaměřit a zkontrolovat různé data.řekl bych ´´řídící vstřik´´ ,kontrola předvstřiku a čerpadla samotného.Mirahejny píše:Ahoj dnes jsem byl na diagnostice a mám tam závadu (144 regulace počátku dodávky paliva)nevíte někdo na co se mám zaměřit dík je to TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jestli s tím pojedeš do servisu, tak ti řeknou, je to 100% vstřikovací čerpadlo elektronické ovládání. A hurá výměna
Když mu dáš co potřebuje, tak to samo zmizí. Od dobrého paliva, všechny filtry, hadičky, filtry vzduchové, pravidelná výměna oleje, rozvody teda to se dá zjistit přes olejové víčko jestli to musí rozebrat(volný řetěz udělá neplechu, je volný díky napínáku co je na dvou pružinkách a pružiny se opotřebovávají, pak jsou tam takové plastové vodítka řemene a ty se časem ohlodají a řetěz tam pak lítá).
OVŠEM jestli ti to jen blbě startuje, tak stačí pootočit vstřikovacím čerpadlem zvrchu, aniž by se sundával, přístup z vrchu drží na dvou šroubech, fixem si označit původní polohu.

Když mu dáš co potřebuje, tak to samo zmizí. Od dobrého paliva, všechny filtry, hadičky, filtry vzduchové, pravidelná výměna oleje, rozvody teda to se dá zjistit přes olejové víčko jestli to musí rozebrat(volný řetěz udělá neplechu, je volný díky napínáku co je na dvou pružinkách a pružiny se opotřebovávají, pak jsou tam takové plastové vodítka řemene a ty se časem ohlodají a řetěz tam pak lítá).
OVŠEM jestli ti to jen blbě startuje, tak stačí pootočit vstřikovacím čerpadlem zvrchu, aniž by se sundával, přístup z vrchu drží na dvou šroubech, fixem si označit původní polohu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob 28.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1329
- Kontaktovat uživatele:
HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
Mně prostě připadá jako kdybych neměl jakoby sitič protože když mi to teť ráno nastartuje tak mám tak 700ot/min a minulou zimu když jsem ráno nastartoval tak jsem měl chvilku tak 900ot než se to prohřálo něco jako sitič.
jinak ta hláška byla v češtině a nejde ani smazat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
těžko takhle od pasu ti něco poradit je potřeba se na to zaměřit a zkontrolovat různé data.řekl bych ´´řídící vstřik´´ ,kontrola předvstřiku a čerpadla samotného.[/quote]
řídící vstřik s tím nemá vůbec nic společného
přesdvstřik? ten je jednou daný a hotovo.
čerpadlo? jo a jsme u toho výměna čerpadla, ano každému poradit, jít vyměnit čerpadlo...
řídící vstřik s tím nemá vůbec nic společného
přesdvstřik? ten je jednou daný a hotovo.
čerpadlo? jo a jsme u toho výměna čerpadla, ano každému poradit, jít vyměnit čerpadlo...

řídící vstřik s tím nemá vůbec nic společnéhogyrous píše:Možné příčiny, Elektromagnetický ventil, přesuvník vstřiku, přerušení vedení, zkrat, vstřikovací čerpadlo-tlaky, čistič paliva.
přesdvstřik? ten je jednou daný a hotovo.
čerpadlo? jo a jsme u toho výměna čerpadla, ano každému poradit, jít vyměnit čerpadlo
řídící vstřik s tím teda má společného hodně!jelikož předvstřik si ještě koriguje řídící jednotka a čerpadlo na základě hodnot ze vstřiku ,otáček motoru atd.předvstřik na čerpadle je pouze základní nastavení jako předstih u auta.neradím výměnu čerpadla ale jeho kontrolu (přesuvník je v čerpadle).pokud má nové tak to odpadá!
to gyrous: ta věta:možné příčiny:el.mag ventil přesuvníku atd. to ale není z tvojí hlavy že ne?ale souhlasím s tím ale může to být pouze chyba ´´sytiče´´ ne te nízké maximalky.
nech si udělat předvstřik!!potom uvidíš jestli se to nezpraví,ale nechápu když máš novou pumpu že by byl k.o. přesuvník jak říkám předvstřik pak uvidíš.
když to nastartuješ a přidáš plyn (zvýšíš otáčky)na cca 1000 tak to jede nebo to taky chcípne?Mirahejny píše:musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
Mně prostě připadá jako kdybych neměl jakoby sitič protože když mi to teť ráno nastartuje tak mám tak 700ot/min a minulou zimu když jsem ráno nastartoval tak jsem měl chvilku tak 900ot než se to prohřálo něco jako sitič.
jinak ta hláška byla v češtině a nejde ani smazat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
jak mile mi to auto nastartuje tak už to nechcípne můžu ho hned vypnout a pak naskočí už normálně , bude to asi ten el ventil¨,tds píše:když to nastartuješ a přidáš plyn (zvýšíš otáčky)na cca 1000 tak to jede nebo to taky chcípne?Mirahejny píše:musím s tebou souhlasit , čerpadlo mám dělané ale myslím si že ho možná špatně nastavil předvstřik ale zase mi to satrtuje jak nový auto na první převalení za tepla za studena začlo mi dělat před 5 dny jak se venku ochladilo přes noc -C jinak auto mohlo stát týden a nastrtoval jsem ho na první škrt takže tu padající naftu taky vylučuji,tds píše:HOŠI nevymýšlejte bludy a nemaťte ho!! podávacím čerpadlem to zcela jistě nebude. GYrouš radši nic nepiš prosimtě!tím že vymění olej a fitry tak se to určitě nezpraví!! podívej se na to co jsem ti psal!a na to se zaměř. dost mě mate ta chyba.ta byla vypsaná v němčině nebo v češtině?nějak mi to nedává smysl že by měla s tím co do činění (s tím chcípáním)je možný že ti padá nafta díky netěsnosti palivového systému.a ta maximálka je daná tou chybou tak bych to viděl já.
Mně prostě připadá jako kdybych neměl jakoby sitič protože když mi to teť ráno nastartuje tak mám tak 700ot/min a minulou zimu když jsem ráno nastartoval tak jsem měl chvilku tak 900ot než se to prohřálo něco jako sitič.
jinak ta hláška byla v češtině a nejde ani smazat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát 15.09.2006 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1266
Tak dnes jsem tomu dal korunu chtel jsem dojet do servisu a než jsem to nastartoval ta mi schořel startértds píše:však jsi psal že ti to po 5sec chcípne ne? ten ventil to asi nebude pokud máš doopravdy novou pumpu.v 1.řadě si nech udělat pořádně ten předvstřik potom můžeme dál laborovat.podle mě ale padá nafta a je vadný předvstřik toť vše.

