stanley07 píše: Je to i s prací záležitost za pár stovek.
Já kupoval nedávno termostat na E34 M50 v Renocaru za 920,- a před cca dvěma roky na stejný motor stál 450,- ve stejným servisu..
Ta inflace dělá divy, co.
@ pysta: Nejsem si jist tím druhým termostatem (zatím jsem ho nenašel tím nechci rozhodně říct, že tam není). Co ale vím, že pokud máš Rest tak u čerpadýlka je několik elektro ventilů (přepouštění do kondenzátu, atd.) a tam by mohl být problém.
technolog píše:Jinak může bejt špatná viskospojka na vrtuli cladiče (to poznáš když vypneš na provozní teplotu zahřátej motor a zkusíš vrtulí zatočit když pujde stejně lehce točit jako při studenym motoru- to si taky vyzkoušej ať máš možnost porovnání tak je špatná viskospojka na vrtuli).
To není pravda. Takto špatnou visko nepoznáš!!! Už je to tu několikrát probíráno viz tlačítko HLEDAT
Milý Pavle H. - to co tady bylo několikrát probíráno je mi celkem jedno, já mám totiž několikrát vyzkoušeno že takhle se špatná viska pozná.
technolog píše:Jinak může bejt špatná viskospojka na vrtuli cladiče (to poznáš když vypneš na provozní teplotu zahřátej motor a zkusíš vrtulí zatočit když pujde stejně lehce točit jako při studenym motoru- to si taky vyzkoušej ať máš možnost porovnání tak je špatná viskospojka na vrtuli).
To není pravda. Takto špatnou visko nepoznáš!!! Už je to tu několikrát probíráno viz tlačítko HLEDAT
Milý Pavle H. - to co tady bylo několikrát probíráno je mi celkem jedno, já mám totiž několikrát vyzkoušeno že takhle se špatná viska pozná.
Tak to máš vyzkoušeno špatně. Pokud bys věděl na jakém principu visko pracuje, tak bys tohle nenapsal. Tím Tě nechci nijak napadat, ale není nutné mystifikovat ostaní.