Tak zrovna tohle mi nekdy pred rokem nasli na STK, kdyz jsem jim strcil jednu sedmu. Unika mi, proc to nezjistili u Tebe.major píše:Takže pánové, vyřešeno. To bouchání dělali ty zku... tyčky stabilizátoru. Po vyjmutí a podrobné prohlídce jsem zjistil, že všechny čtyři gumové manžety těch kloubů byly zpuchřelé, na několika místech děravé a klouby napadené hloubkovou korozí. Vydrželi necelých 30tis. km. Výrobek firmy FEBI.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výdrž ramen podvozku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
To fakt netuším, no hlavně že to nebylo dražšíPavel H píše:Tak zrovna tohle mi nekdy pred rokem nasli na STK, kdyz jsem jim strcil jednu sedmu. Unika mi, proc to nezjistili u Tebe.major píše:Takže pánové, vyřešeno. To bouchání dělali ty zku... tyčky stabilizátoru. Po vyjmutí a podrobné prohlídce jsem zjistil, že všechny čtyři gumové manžety těch kloubů byly zpuchřelé, na několika místech děravé a klouby napadené hloubkovou korozí. Vydrželi necelých 30tis. km. Výrobek firmy FEBI.
