Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výdrž ramen podvozku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
major píše:Zajímá mě pánové jak dlouho vám vydržela ramena podvozku včetně silentbloků. Jakého výrobce těchto dílů jste zvolili při výměně a jak jste spokojeni s novými díly.
ja jsem s e39 najel cca 35k km (v lete 235/45 17 a v zime 225/55 16) a zatim mam vse ok (na technicke zadne vule nenasli).... o tom ze by predchozi majitele cepy/ramena delali nevim.... najeto 226k km.... jen mi klepe a boucha horni ulozeni v zadu (asi, kdyz je zbytek ok a tlumice nove)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 445
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Obecně vím, že na našich silnicích tyhle díly a zvlášť na BMW dost trpí. Mě to i přes velmi slušné zacházení postupně odchází všecno vždycky tak po dvou až třech letech. A to mám zkušenost s E34 a teď i s E39. Jsou to těžký auta, poměrně, a v kombinaci s těma našema silnicema je to přímo vražedná kombinace. Já většinou beru dily od Febi, což jak tady už nedávno někdo psal, je zlatý střed.
Chlapi, hlavně bacha na Starline, od začátku se mi to nezdálo, bral jsem to jako Tescovýrobek, ale chlápek v Autokelly mě ukecal, nevím, jak se mu to povedlo a já koupil na svou E39 všechny čtyři i s tyčkama stabilizátoru, najel jsem na tom 3000 Km a bylo to všechno v HAJZLU!!!
Takže jedině Febi, nebo Delphi a máte klid jako už teď i já.
Jinač, někde jsem slyšel, že snad Febi dává BMW do prvovýroby, ale se svým logem.




Jinač, někde jsem slyšel, že snad Febi dává BMW do prvovýroby, ale se svým logem.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
TOMe39 píše:Chlapi, hlavně bacha na Starline, od začátku se mi to nezdálo, bral jsem to jako Tescovýrobek, ale chlápek v Autokelly mě ukecal, nevím, jak se mu to povedlo a já koupil na svou E39 všechny čtyři i s tyčkama stabilizátoru, najel jsem na tom 3000 Km a bylo to všechno v HAJZLU!!!![]()
![]()
Takže jedině Febi, nebo Delphi a máte klid jako už teď i já.
![]()
Jinač, někde jsem slyšel, že snad Febi dává BMW do prvovýroby, ale se svým logem.
kdyý jsme u febi...tak bohužel moje zkušenost je že i febi je megasračky...mam ted tyčky stabiláků od febi a jsou tam tak max 2 měsíce a už je brutálně zpuchřelá prachovka a ta se za čas protrhne nalítají tam sračky s pískem a co bude následovat pak snad nemusim ani psát...
Lze nějak jednoznačně identifikovat jaké to rameno je vadné? Třeba na STK? Nebo se musí postupovat metodou pokus-omyl a postupně povyměňovat vše.
Začalo mě to nedávno při přejezdu nerovností na předku mírně bouchat. Nicméně před cca 15 tis. km byly vyměněny na předku obě ty rovná ramena s čepy(od SWAGu), táhla řízení, tlumiče, horní uložení a na těch "zahnutých" ramenech jen silentbloky. Tudíž předpokládám, že to dělají čepy v těch zahnutých potvorách. Nicméně bych to rád věděl určitě. Když jsem to hodil na hever a různě s tím cloumal, tak mi nepřišlo že tam nějaká vůle je. Ale fakt nevím, protože je jasné že když je čep plně zatížen a vůle není zrovna velká, chová se jinak než v nezatíženém stavu na heveru.
No a od jakého výrobce tento díl objednat, také nevím protože např MJ-auto jich má v nabídce sedm. Původně jsem myslel také od FEBI, ale teď fakt netuším.
Začalo mě to nedávno při přejezdu nerovností na předku mírně bouchat. Nicméně před cca 15 tis. km byly vyměněny na předku obě ty rovná ramena s čepy(od SWAGu), táhla řízení, tlumiče, horní uložení a na těch "zahnutých" ramenech jen silentbloky. Tudíž předpokládám, že to dělají čepy v těch zahnutých potvorách. Nicméně bych to rád věděl určitě. Když jsem to hodil na hever a různě s tím cloumal, tak mi nepřišlo že tam nějaká vůle je. Ale fakt nevím, protože je jasné že když je čep plně zatížen a vůle není zrovna velká, chová se jinak než v nezatíženém stavu na heveru.
No a od jakého výrobce tento díl objednat, také nevím protože např MJ-auto jich má v nabídce sedm. Původně jsem myslel také od FEBI, ale teď fakt netuším.
major píše:Lze nějak jednoznačně identifikovat jaké to rameno je vadné? Třeba na STK? Nebo se musí postupovat metodou pokus-omyl a postupně povyměňovat vše.
Začalo mě to nedávno při přejezdu nerovností na předku mírně bouchat. Nicméně před cca 15 tis. km byly vyměněny na předku obě ty rovná ramena s čepy(od SWAGu), táhla řízení, tlumiče, horní uložení a na těch "zahnutých" ramenech jen silentbloky. Tudíž předpokládám, že to dělají čepy v těch zahnutých potvorách. Nicméně bych to rád věděl určitě. Když jsem to hodil na hever a různě s tím cloumal, tak mi nepřišlo že tam nějaká vůle je. Ale fakt nevím, protože je jasné že když je čep plně zatížen a vůle není zrovna velká, chová se jinak než v nezatíženém stavu na heveru.
No a od jakého výrobce tento díl objednat, také nevím protože např MJ-auto jich má v nabídce sedm. Původně jsem myslel také od FEBI, ale teď fakt netuším.
To STK Ti mohu vrele doporucit. Pokud to neodflaknou, tak prijdou na jakoukoli vuli. Mam s tim velmi dobre zkusenosti a je to za par korun. Kdybys chtel, tak Ti to mohu dohodnout v Kralupech kam jezdim. Ale udelaji Ti to samozrejme kdekoliv. Dily na podvozek beru vetsinou od SWAGu. Poptej se Speedyho.
Ahoj original pre bmw robil ramena s čapmi lemforder davali značky BMW a original čislo+datum vyroby teda rok. febi je slušna značka no v poslednej dobe som zistil pri predaji febi že tam febi nebolo zabalene takže ak febi musi tam byť vyrazene febi. ešte možem obporučit TRW je drahšie ale vzdrži.Ak kupiš lemforder tak maš origoš akurat tam nie je bmw OE čislo. JA som na svoju E34 dal lemfordera a je to super ticho
Tak jsem byl chlapi na STK a jak už to při mojí smůle bývá, tak na nic nepřišli
. Podvozek je prý OK, bez vůlí. No tak začnu s metodou pokus-omyl od nejlevnějšího, tedy tyčky stabilizátorů atd
. Jinak díky moc všem za doporučení. Budu brát věci od Lem.
Jinak pište zkušenosti s jednotlivými výrobci dále a hlavně pište spíše kolik vám ta daná součást vydržela km než kolik roků.


Jinak pište zkušenosti s jednotlivými výrobci dále a hlavně pište spíše kolik vám ta daná součást vydržela km než kolik roků.
Taky se mně zdálo, že něco klepe vlevo vpředu, zajel jsem na desky na STK, na nic nepřišli, tak jsem to dal do origo servisu a tam zjistili, že je K. O. rameno. Po výměně O. K.major píše:Tak jsem byl chlapi na STK a jak už to při mojí smůle bývá, tak na nic nepřišli. Podvozek je prý OK, bez vůlí. No tak začnu s metodou pokus-omyl od nejlevnějšího, tedy tyčky stabilizátorů atd
. Jinak díky moc všem za doporučení. Budu brát věci od Lem.
Jinak pište zkušenosti s jednotlivými výrobci dále a hlavně pište spíše kolik vám ta daná součást vydržela km než kolik roků.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
major píše:Tak jsem byl chlapi na STK a jak už to při mojí smůle bývá, tak na nic nepřišli. Podvozek je prý OK, bez vůlí. No tak začnu s metodou pokus-omyl od nejlevnějšího, tedy tyčky stabilizátorů atd
. Jinak díky moc všem za doporučení. Budu brát věci od Lem.
Jinak pište zkušenosti s jednotlivými výrobci dále a hlavně pište spíše kolik vám ta daná součást vydržela km než kolik roků.
Urcite to klepe vepredu?

major píše:Tak jsem byl chlapi na STK a jak už to při mojí smůle bývá, tak na nic nepřišli. Podvozek je prý OK, bez vůlí. No tak začnu s metodou pokus-omyl od nejlevnějšího, tedy tyčky stabilizátorů atd
. Jinak díky moc všem za doporučení. Budu brát věci od Lem.
Jinak pište zkušenosti s jednotlivými výrobci dále a hlavně pište spíše kolik vám ta daná součást vydržela km než kolik roků.
To je divny. Jestli je to v podvozku, tak by na to museli prijit, pokud to nejsou lemry. Co horni ulozeni tlumicu? Koukal jsi na ne, kdyz ti s tim rumplovali? Delali i zadek? Zkouseli to kdyz jsi stal na brzde i kdyz byla volna?
Zadek nedělali protože to jednoznačně jde ze předu, na 100%. To stání na brzdě zkoušeli také a různé další vyfikundace. Na horní uložení jsem nekoukal, ale to bylo před cca 20tis. km měněno i s tlumiči. Zítra prohodím tyčky stabilizátorů. Ty nevypadali už nejlépe (zpuchřelá guma) i když tam jsou tak 30tis.km. Pak uvidím co dál.Pavel H píše:major píše:Tak jsem byl chlapi na STK a jak už to při mojí smůle bývá, tak na nic nepřišli. Podvozek je prý OK, bez vůlí. No tak začnu s metodou pokus-omyl od nejlevnějšího, tedy tyčky stabilizátorů atd
. Jinak díky moc všem za doporučení. Budu brát věci od Lem.
Jinak pište zkušenosti s jednotlivými výrobci dále a hlavně pište spíše kolik vám ta daná součást vydržela km než kolik roků.
To je divny. Jestli je to v podvozku, tak by na to museli prijit, pokud to nejsou lemry. Co horni ulozeni tlumicu? Koukal jsi na ne, kdyz ti s tim rumplovali? Delali i zadek? Zkouseli to kdyz jsi stal na brzde i kdyz byla volna?
Tyčky stejně vyměním, protože je už mám. Pokud to nezmizí, zkusím to co jsi říkal a zítra dám vědět Pavle.Pavel H píše:Ja Ti tedy nevim jestli by bouchaly tycky stab. Kdyby na nich byla takova vule, tak by na to prisli. Zkus jeste jednu vec. Vem auto nekam na nerovnost (kocici hlavy a tak) dej volant do rejdu, ale ne plneho a jezdi pomalu dokola. Na obe strany. Vysledek napis.
Nazdar mne na stk tiež nič nenašli a mal som v haji priečne ramena s tym velkym silentblokom aked som to yhodil vola tam bola vzmenil som a pohoda ticho. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05 pozicia 7,8.