Tak zrovna tohle mi nekdy pred rokem nasli na STK, kdyz jsem jim strcil jednu sedmu. Unika mi, proc to nezjistili u Tebe.major píše:Takže pánové, vyřešeno. To bouchání dělali ty zku... tyčky stabilizátoru. Po vyjmutí a podrobné prohlídce jsem zjistil, že všechny čtyři gumové manžety těch kloubů byly zpuchřelé, na několika místech děravé a klouby napadené hloubkovou korozí. Vydrželi necelých 30tis. km. Výrobek firmy FEBI.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Výdrž ramen podvozku
- 
				Pavel H
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3694
 - Registrován: ned 18.01.2004 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 98
 
To fakt netuším, no hlavně že to nebylo dražšíPavel H píše:Tak zrovna tohle mi nekdy pred rokem nasli na STK, kdyz jsem jim strcil jednu sedmu. Unika mi, proc to nezjistili u Tebe.major píše:Takže pánové, vyřešeno. To bouchání dělali ty zku... tyčky stabilizátoru. Po vyjmutí a podrobné prohlídce jsem zjistil, že všechny čtyři gumové manžety těch kloubů byly zpuchřelé, na několika místech děravé a klouby napadené hloubkovou korozí. Vydrželi necelých 30tis. km. Výrobek firmy FEBI.
