Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

524 TD E34 problém s motorem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
flery

#21 Příspěvek od flery »

Dan Ďurček píše:
flery píše:tak ten ventil co je u turba je opravdu vidět že z něj de olej :roll:
odpojil sem tu hadičku co vede od sání do toho ventilu u turba ale vono vůbec nic žádná změna nenastala?
Napoj si nějakou hadičku k regulátoru a foukni do ní a ja myslím, že na 99,9% to je prasklá membrána, když to máš mastné. :(
to myslíš jako použít kopresor nebo jen tlak co ufouknu já? mě se zdá že se to vůbec nehejbe navíc jak sem řek když to odpojim tak to neni žádná ale žádná změna jede to ůplně stejně jako by tam ta hadička neměla bejt to když odpojim a jedu z hadičkou na druhej straně ze sání de hadička do nejakýho elektronickýho čidla vedle naftovýho filtru tak to ztratí výkon tyhle obě dvě hadičky sem vyměnil....
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#22 Příspěvek od fornax »

Pokud do ní foukneš měl bys cítit odpor nebo dokonce tem regulátor bys měl posunout. Pokud je vadný tak to bude utíkat. A nebo vem mýdlovou vodu a štetcem to tam při nastartovaném motoru potřri a přidej plyn a budeš vědět hned kde to utíká.
Anonymous

#23 Příspěvek od Anonymous »

Mě by ještě zajímalo co se má vůbec štelovat?Mýslíte jako délku toho táhla od té membrány?Jak se to má vůbec štelovat nevíte někdo nějaké hodnoty nebo nějaké vzdálenosti?Dík :?:
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od voko21 »

Závada je zjištěna, byl to ten ventil. Flery už má zase úsměv na rtech (a cigáro!) :lol:
Přílohy
hotovo.jpg
hotovo.jpg (214.64 KiB) Zobrazeno 1158 x
flery

#25 Příspěvek od flery »

vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventil 8)
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od voko21 »

flery píše:vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventil 8)
Zkus si tu podat inzerát. :idea: Asi by se dal použít v nouzi i z Omegy 2.5td nebo z Audi100 2.5td. Měli by tam bejt hodně podobný tlaky a lišit by se mohli jenom v délce toho táhla (to se dá uříznout nebo nastavit)nebo uchycení(taky se to dá nabastlit). U tý Omegy by to mělo bejt snad úplně stejný, vždy? je to motor z BMW.
flery

#27 Příspěvek od flery »

voko21 píše:
flery píše:vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventil 8)
Zkus si tu podat inzerát. :idea: Asi by se dal použít v nouzi i z Omegy 2.5td nebo z Audi100 2.5td. Měli by tam bejt hodně podobný tlaky a lišit by se mohli jenom v délce toho táhla (to se dá uříznout nebo nastavit)nebo uchycení(taky se to dá nabastlit). U tý Omegy by to mělo bejt snad úplně stejný, vždy? je to motor z BMW.
už se stalo.....já tam chci origo.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#28 Příspěvek od Martinéz »

voko21 píše:
flery píše:vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventil 8)
Zkus si tu podat inzerát. :idea: Asi by se dal použít v nouzi i z Omegy 2.5td nebo z Audi100 2.5td. Měli by tam bejt hodně podobný tlaky a lišit by se mohli jenom v délce toho táhla (to se dá uříznout nebo nastavit)nebo uchycení(taky se to dá nabastlit). U tý Omegy by to mělo bejt snad úplně stejný, vždy? je to motor z BMW.
ale v Omeze je 2.5TDs, ne 2.4Td..
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od voko21 »

Martinéz píše:
voko21 píše:
flery píše:vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventil 8)
Zkus si tu podat inzerát. :idea: Asi by se dal použít v nouzi i z Omegy 2.5td nebo z Audi100 2.5td. Měli by tam bejt hodně podobný tlaky a lišit by se mohli jenom v délce toho táhla (to se dá uříznout nebo nastavit)nebo uchycení(taky se to dá nabastlit). U tý Omegy by to mělo bejt snad úplně stejný, vždy? je to motor z BMW.
ale v Omeze je 2.5TDs, ne 2.4Td..
Pravda, má to jiný táhlo a uchycení. :? Zlatý český ručky umí ale všechno. Flery chce stejně origo, tak je to jedno. :wink:
Anonymous

#30 Příspěvek od Anonymous »

:cry: Tak chlapy mě jednu krásnou závadu způsobila moje švagrová(pučil jsem jí auto v době kdy jsem v zahraničí).Je to v hajzlu.holka to někde asi přetáhla a zadřela mě komplet KOMPLET celej motor.Byl po kompletní opravě před 60.tis km(cena 48k).Do telefonu mě řekla že prej jí najednou vylítla teplota začalo to hulit bílo-modře.Tak zastavila akorát u benzinový pompy a samozřejmě co jinýho dolila tam ledovou vodu.Ja jsem jí říkal že má hlídat vodu a olej.Když jsme potom pro to jeli aby jsme to dotáhly domů,tak jsem zjistil:ani kapka oleje,skoro žádná voda,sundal jsem hadici z turba azjistil jsem že turbo je nasračku rozlámaný a vyklechtaný,právý zadní blatník objetej šrounovákem nebo čím až na morek kosti,v autě mrdník jako k....a,nahulíno(já jsem tam nikdy nekouřil a ani auto nebylo moc kuřácký před tím)Nejvíc mě sere že zapírá kde s tím jezdila(měla to pučený 1.5 měsíce cca 8000km)!A nakonec řekla že to vůbec nekontrolovala.Další zkurvená věc je ta že před 60tis km (nebo teda 68 tis km)byl dělanej celej motor(hlava vařená srovnávaná,písty a kroužky, přebroušený válce,fungl nová vačka origo BMW 9.500kč,nové turbo sehnané od jednoho maníka z německa 10000kč.(tyhle ceny nejsou započítaný do těch 48tis.)tak si to každej spočítejte.Chlapy poradte nevím co mám dělat,mám tak akorát vztek a oči pro pláč(to auto nutně potřebuju -jezdím s ním do práce a docela daleko)Dík :cry:
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od voko21 »

hadice píše::cry: Tak ..... .......to auto nutně potřebuju -jezdím s ním do práce a docela daleko)Dík :cry:
Ty woe. 8O To bych se na to vys... a dal jí ho a? si ho nechá a chtěl bych prachy, nebo a? zaplatí opravy. Je mi jasný, že vymáhat peníze od příbuzenstva není jednoduchý, ale jednou to zkurvila, tak a? platí. :evil:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od psena »

Auta a zensky se nepujcujou a auta zenskym uz vubec ne...to je asi jedina rada. Zaplatit by to mela, ovsem jde o to zjistit pricinu.
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#33 Příspěvek od RostaO »

voko21 píše:
hadice píše::cry: Tak ..... .......to auto nutně potřebuju -jezdím s ním do práce a docela daleko)Dík :cry:
Ty woe. 8O To bych se na to vys... a dal jí ho a? si ho nechá a chtěl bych prachy, nebo a? zaplatí opravy. Je mi jasný, že vymáhat peníze od příbuzenstva není jednoduchý, ale jednou to zkurvila, tak a? platí. :evil:
...si kup jiny auto. Je to nahovno, ale opravovat zadrenej motor je asi financni sebevrazda, jestli by to vubec slo a shanet nejakej TDSovej motor, pak ho vymenit a zjistit, ze prodavajici kecal (najeto 100k, turbo jako novy, tlaky excelentni, teply i studeny startuje nabrnk atd...) a budes ten motor - tedy cerpadlo, turbo atp. udelat znova je taky varianta nahovno....zase do toho utopis dalsi ranec penez. Jiny auto je podle meho nazoru jediny reseni (ze stareho prodat dily a doklady). Nebo si dovezt neco bez papiru z nemecka...
Tos asi nechtel slyset, ze?

ufff, to byl teda vylev
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#34 Příspěvek od RostaO »

psena píše:Auta a zensky se nepujcujou a auta zenskym uz vubec ne...to je asi jedina rada. Zaplatit by to mela, ovsem jde o to zjistit pricinu.
s prvnim vyrokem castecne nesouhlasim. Auta se pujcujou...
...a ta druha cast...no podle meho nazoru, jestli to je v takovym stavu jak psal, tak nema smysl hledat pricinu....uz je proste pozde :(
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od voko21 »

RostaO píše:
psena píše:Auta a zensky se nepujcujou a auta zenskym uz vubec ne...to je asi jedina rada. Zaplatit by to mela, ovsem jde o to zjistit pricinu.
s prvnim vyrokem castecne nesouhlasim. Auta se pujcujou...
...a ta druha cast...no podle meho nazoru, jestli to je v takovym stavu jak psal, tak nema smysl hledat pricinu....uz je proste pozde :(
Hledat příčinu by mělo cenu jenom v případě toho, že by tvrdila, že se to stalo vinou špatně provedené GO motoru. Kolik bylo nalítáno po té GO? Asi tak 100km co? Ale i kdyby to bylo vinou GO, tak když vidim, že leze teplota nahoru, tak asi něco není v pořádku a zastavím, nebo to neženu a dojedu k nejbližší pumpě né? :roll:

Moje švagrová udělala něco podobnýho na B2 passátu. Roztrh se jí klíňák od vodní pumpy a motor zavařila. Udělala to ale jenom svýmu tátovi a ten ji jen přizabil a byli vyrovnaní! :)
Anonymous

#36 Příspěvek od Anonymous »

Tos asi nechtel slyset, ze?

No popravdě jsem o tom uvažoval že tam dám tds,ale po zkušenostech jsem od toho upustil.(sice dobrej motor,ale jak říkáš nikdy nikomu nevěř,a za další koupit všechny píč...y vokolo).Pak mě napadla varianta asi nejrozumější koupit motor TD.Zrovna jsem dneska na jeden volal,nabídl mě ho komplet i s turbem,alternátorem,chladičem atd za rovnejch 20k.Pořád se rozmejšlím jestli jo nebo ne.Další varianta je taková že si chci do vánoc dotáhnout z D 750 e38 rok 96,jenže problém nastal takovej že to auto je starší 8let,zjištoval jsem teda další okolnosti ato že na schvalovací řízení budu čekat až do konce ledna a to mě právě sere. :cry:
Anonymous

#37 Příspěvek od Anonymous »

:oops: to jsem by já. No a když jsme u toho,navštěvuji tento klub snad 1rok a nikdy se mi nepodařilo přihlásit se.Zkoušel jsem snad všechno a výsledek na hovno.Jedu totiž přes firemní internet tak nevím.
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od voko21 »

hadice píše::oops: to jsem by já. No a když jsme u toho,navštěvuji tento klub snad 1rok a nikdy se mi nepodařilo přihlásit se.Zkoušel jsem snad všechno a výsledek na hovno.Jedu totiž přes firemní internet tak nevím.
Už si nepamatuju, jestli se to tady taky dělá, ale po registraci ti přijde mail, kde musíš ještě kliknout na jeden odkaz pro potvrzení registrace. Jinak to tvoje jméno a heslo není aktivní.
Odpovědět