to myslíš jako použít kopresor nebo jen tlak co ufouknu já? mě se zdá že se to vůbec nehejbe navíc jak sem řek když to odpojim tak to neni žádná ale žádná změna jede to ůplně stejně jako by tam ta hadička neměla bejt to když odpojim a jedu z hadičkou na druhej straně ze sání de hadička do nejakýho elektronickýho čidla vedle naftovýho filtru tak to ztratí výkon tyhle obě dvě hadičky sem vyměnil....Dan Ďurček píše:Napoj si nějakou hadičku k regulátoru a foukni do ní a ja myslím, že na 99,9% to je prasklá membrána, když to máš mastné.flery píše:tak ten ventil co je u turba je opravdu vidět že z něj de olej![]()
odpojil sem tu hadičku co vede od sání do toho ventilu u turba ale vono vůbec nic žádná změna nenastala?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
524 TD E34 problém s motorem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Zkus si tu podat inzerát.flery píše:vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventil

už se stalo.....já tam chci origo.voko21 píše:Zkus si tu podat inzerát.flery píše:vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventilAsi by se dal použít v nouzi i z Omegy 2.5td nebo z Audi100 2.5td. Měli by tam bejt hodně podobný tlaky a lišit by se mohli jenom v délce toho táhla (to se dá uříznout nebo nastavit)nebo uchycení(taky se to dá nabastlit). U tý Omegy by to mělo bejt snad úplně stejný, vždy? je to motor z BMW.
ale v Omeze je 2.5TDs, ne 2.4Td..voko21 píše:Zkus si tu podat inzerát.flery píše:vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventilAsi by se dal použít v nouzi i z Omegy 2.5td nebo z Audi100 2.5td. Měli by tam bejt hodně podobný tlaky a lišit by se mohli jenom v délce toho táhla (to se dá uříznout nebo nastavit)nebo uchycení(taky se to dá nabastlit). U tý Omegy by to mělo bejt snad úplně stejný, vždy? je to motor z BMW.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Pravda, má to jiný táhlo a uchycení.Martinéz píše:ale v Omeze je 2.5TDs, ne 2.4Td..voko21 píše:Zkus si tu podat inzerát.flery píše:vono to potesi kdyz clovek uz vi co je v haji....moc dekuju za pomoc...
..už jen sehnat ten ventilAsi by se dal použít v nouzi i z Omegy 2.5td nebo z Audi100 2.5td. Měli by tam bejt hodně podobný tlaky a lišit by se mohli jenom v délce toho táhla (to se dá uříznout nebo nastavit)nebo uchycení(taky se to dá nabastlit). U tý Omegy by to mělo bejt snad úplně stejný, vždy? je to motor z BMW.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Ty woe.hadice píše:Tak ..... .......to auto nutně potřebuju -jezdím s ním do práce a docela daleko)Dík


...si kup jiny auto. Je to nahovno, ale opravovat zadrenej motor je asi financni sebevrazda, jestli by to vubec slo a shanet nejakej TDSovej motor, pak ho vymenit a zjistit, ze prodavajici kecal (najeto 100k, turbo jako novy, tlaky excelentni, teply i studeny startuje nabrnk atd...) a budes ten motor - tedy cerpadlo, turbo atp. udelat znova je taky varianta nahovno....zase do toho utopis dalsi ranec penez. Jiny auto je podle meho nazoru jediny reseni (ze stareho prodat dily a doklady). Nebo si dovezt neco bez papiru z nemecka...voko21 píše:Ty woe.hadice píše:Tak ..... .......to auto nutně potřebuju -jezdím s ním do práce a docela daleko)Dík
To bych se na to vys... a dal jí ho a? si ho nechá a chtěl bych prachy, nebo a? zaplatí opravy. Je mi jasný, že vymáhat peníze od příbuzenstva není jednoduchý, ale jednou to zkurvila, tak a? platí.
Tos asi nechtel slyset, ze?
ufff, to byl teda vylev
s prvnim vyrokem castecne nesouhlasim. Auta se pujcujou...psena píše:Auta a zensky se nepujcujou a auta zenskym uz vubec ne...to je asi jedina rada. Zaplatit by to mela, ovsem jde o to zjistit pricinu.
...a ta druha cast...no podle meho nazoru, jestli to je v takovym stavu jak psal, tak nema smysl hledat pricinu....uz je proste pozde

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Hledat příčinu by mělo cenu jenom v případě toho, že by tvrdila, že se to stalo vinou špatně provedené GO motoru. Kolik bylo nalítáno po té GO? Asi tak 100km co? Ale i kdyby to bylo vinou GO, tak když vidim, že leze teplota nahoru, tak asi něco není v pořádku a zastavím, nebo to neženu a dojedu k nejbližší pumpě né?RostaO píše:s prvnim vyrokem castecne nesouhlasim. Auta se pujcujou...psena píše:Auta a zensky se nepujcujou a auta zenskym uz vubec ne...to je asi jedina rada. Zaplatit by to mela, ovsem jde o to zjistit pricinu.
...a ta druha cast...no podle meho nazoru, jestli to je v takovym stavu jak psal, tak nema smysl hledat pricinu....uz je proste pozde

Moje švagrová udělala něco podobnýho na B2 passátu. Roztrh se jí klíňák od vodní pumpy a motor zavařila. Udělala to ale jenom svýmu tátovi a ten ji jen přizabil a byli vyrovnaní!

Tos asi nechtel slyset, ze?
No popravdě jsem o tom uvažoval že tam dám tds,ale po zkušenostech jsem od toho upustil.(sice dobrej motor,ale jak říkáš nikdy nikomu nevěř,a za další koupit všechny píč...y vokolo).Pak mě napadla varianta asi nejrozumější koupit motor TD.Zrovna jsem dneska na jeden volal,nabídl mě ho komplet i s turbem,alternátorem,chladičem atd za rovnejch 20k.Pořád se rozmejšlím jestli jo nebo ne.Další varianta je taková že si chci do vánoc dotáhnout z D 750 e38 rok 96,jenže problém nastal takovej že to auto je starší 8let,zjištoval jsem teda další okolnosti ato že na schvalovací řízení budu čekat až do konce ledna a to mě právě sere.
No popravdě jsem o tom uvažoval že tam dám tds,ale po zkušenostech jsem od toho upustil.(sice dobrej motor,ale jak říkáš nikdy nikomu nevěř,a za další koupit všechny píč...y vokolo).Pak mě napadla varianta asi nejrozumější koupit motor TD.Zrovna jsem dneska na jeden volal,nabídl mě ho komplet i s turbem,alternátorem,chladičem atd za rovnejch 20k.Pořád se rozmejšlím jestli jo nebo ne.Další varianta je taková že si chci do vánoc dotáhnout z D 750 e38 rok 96,jenže problém nastal takovej že to auto je starší 8let,zjištoval jsem teda další okolnosti ato že na schvalovací řízení budu čekat až do konce ledna a to mě právě sere.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Už si nepamatuju, jestli se to tady taky dělá, ale po registraci ti přijde mail, kde musíš ještě kliknout na jeden odkaz pro potvrzení registrace. Jinak to tvoje jméno a heslo není aktivní.hadice píše:to jsem by já. No a když jsme u toho,navštěvuji tento klub snad 1rok a nikdy se mi nepodařilo přihlásit se.Zkoušel jsem snad všechno a výsledek na hovno.Jedu totiž přes firemní internet tak nevím.