Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Tak sem prezul

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#21 Příspěvek od Pavel »

Já také dnes už přezul.Sice mám letni "pouze" 205/55 R16 ale také jsem to dnes řešil,že mi to příjde nějaké tvrdší.Ale vypadá to líp... :D :D
Maverick
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pát 18.04.2003 00:00

#22 Příspěvek od Maverick »

Já přezuju, až u nás zalepí všechny díry na silnici. V některých totiž by mohli trénovat potápěči. Je to všude tak hrozné, jako na ostravsku? :shock:
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín

#23 Příspěvek od Pavel »

Tak to si teda ještě hodně dlouho počkáš... :lol:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#24 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

LOPOLO píše:
Lukke píše:
LOPOLO píše:Tak jsem prezul a nejradeji bych svy zimaky zpet :) ... auto sice vypada o 100% lip, lip sedi v rychlejch zatackach ale je tvrdy jako prase a jede o poznani lineji :) ..... ach jo. To zas bude trvat dva tejny nez si zvyknu. :roll: :lol:


Teď by mělo jet ještě lépe, když má tvrdší gume neee? Jak je to možný? Tím, že jsou širší? O kolik?


235/45/17 takze vo 3 nebo 4 centaky na kole .. coz je asi dost.

No ideální by bylo 235/45/17 nebo 225/45/17 ty tvoje jsou vyšší než by měly bejt myslím....ale podle mně musí bejt jízda lepší ,neplaveto tolik,nemáš pocit že ji za zatáčkou vyzuješ atd...
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#25 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Dande píše:No jo ale vzhled je vzhled me to taky strili z leva do prava jak pominuty,ale ta prilnavost.Sem ted himl hergot na sumpersku pri sjizdeni z kopce dostal takovej smyk v zatacce asi ve sto dvacitce ze sem z toho byl jeste hodinu na vetvi,mam auto chvilu takze se da rict ze se jeste seznamuju.


To je fajn,prostě musíš hledat tu hranici tak dlouho ...až ji na střeše najdeš.... :D pak budeš teprve dobře seznámen.... :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#26 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

asi budu letos davat 215/45R17 nebo 225/40R18, jeste uvidim jak co dopadne :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Bombarder »

darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#28 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tak to teda nedelaji /krome rezervy/... bud to ber jako fakt nebo tomu never, ale nechtej, abych ti vysvetloval fyziku 7me tridy... :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Bombarder píše:
darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..

Jsem nevedel ze LOPOLO ma takovou akceleraci ze jezdi po zadnich a predni kola se mu netoci. :-)

Neco podobneho uz tu bylo: http://www.anagramsro.cz/vision/camaro.mpeg
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Honza
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: pon 25.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Honza »

Já jsem to trochu přehnal a přezul už před měsícem.
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Bombarder »

Hanz píše:tak to teda nedelaji /krome rezervy/... bud to ber jako fakt nebo tomu never, ale nechtej, abych ti vysvetloval fyziku 7me tridy... :wink:


no zkus mi to vysvetlit, rad si to prectu.
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Pivson »

ja jeste vydržím, ale moc se mě nechce :-)
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#33 Příspěvek od Lukke »

Bombarder píše:
darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..


:shock: Ty jo, ty si fakt myslíš, že když budou kola o 20kg težší že by se to auto tahlo úplně stejně těžce jako kdyby těch 20kg bylo uvnitř kabiny? Představ si to na modelu auta, které budeš tlačit. Na jednom budeš mít lehoučký kola, ale závaží na modelu. Na druhém kola těžký jako kráva které budeš roztáčet kolem své osy (všechny 4). Které auto se ti bude tlačit lépe? Zamysli se chlape.
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od 530DAT »

Ma to cenu?????

I kdybych sem napsal vzorce tak stejne bude odporovano :wink: :wink: :lol:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#35 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

napis vzorce
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od 530DAT »

Jednoduse byla nadsázka:

ale pokud je potreba udelit zrychleni jakokoliv vaze (kola ci zatez) je uplne jedno!!!! Vzdy je potreba predat energii a i kdyz je to kolo pouze se zacne otacet (snizeni treni)

Jen nechapu o cem tu je tedy rec????

Je jasne ze jakakoliv vaha je PRITEZ

PS: (vzorce neumim) matika je pro me asi jako thaiština
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#37 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

530DAT píše:Jednoduse byla nadsázka:

ale pokud je potreba udelit zrychleni jakokoliv vaze (kola ci zatez) je uplne jedno!!!! Vzdy je potreba predat energii a i kdyz je to kolo pouze se zacne otacet (snizeni treni)

Jen nechapu o cem tu je tedy rec????

Je jasne ze jakakoliv vaha je PRITEZ

PS: (vzorce neumim) matika je pro me asi jako thaiština


Mno ja bych podle svyho laickyho nazoru rek, ze bude kurevskej rozdil dat do pohybu 20kg kolo a 20kg kvadr :-) ... zertuju. :) Dokonce si myslim ze cim lehci kolo ( vpredu i vzadu ) tim min bude potreba energie k pohybu celyho auta. ( za predpokladu ze jsou shodny loziska )
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

530DAT píše:... ale pokud je potreba udelit zrychleni jakokoliv vaze (kola ci zatez) je uplne jedno!!!! Vzdy je potreba predat energii a i kdyz je to kolo pouze se zacne otacet (snizeni treni)

Jen nechapu o cem tu je tedy rec????

Pokud pridam nejakou "mrtvou" hmotu kamkoli do auta, je treba udelit ji pri akceleraci linearni zrychleni.
Pokud pridam hmotu do auta kamkoli do systemu pohonu (treba na kolo), je treba udelit ji pri akceleraci nejen linearni zrychleni, ale soucasne jeste ROTACNI zrychleni nebot se zvysuji otacky. Vykon pro rotacni zrychleni je umerny momentu setrvacnosti rotacni soucasti, zvysuje se se vzdalenosti hmoty od osy rotace. 17" kolo ma rafek o 1" dale od stredu rotace nez 15" kolo, ma na rafku vetsi hmotu nebot rafek ma vetsi obvod. Vetsi hmota na vetsim polomeru jiste znamena vyssi moment setrvacnosti a vyssi energeticke naroky pri zrychlovani.

Zkuste si nekdo rukou roztocit na zvednutem predku auta kolo 195/65x15 a potom prehodit a roztocit rukou 235/45x17 nebo neco podobne velikosti.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Bombarder »

Lukke píše:
Bombarder píše:
darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..


:shock: Ty jo, ty si fakt myslíš, že když budou kola o 20kg težší že by se to auto tahlo úplně stejně těžce jako kdyby těch 20kg bylo uvnitř kabiny? Představ si to na modelu auta, které budeš tlačit. Na jednom budeš mít lehoučký kola, ale závaží na modelu. Na druhém kola těžký jako kráva které budeš roztáčet kolem své osy (všechny 4). Které auto se ti bude tlačit lépe? Zamysli se chlape.


ja se zamyslel uz davno a tvrdim, ze je rozdil, ktere kola mas hnane a ktere ne. ty, ktere nejsou bych prirovnal k vaze v aute. :twisted:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od psena »

Bombarder píše:
Lukke píše:
Bombarder píše:[quote="darmon"]toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..


:shock: Ty jo, ty si fakt myslíš, že když budou kola o 20kg težší že by se to auto tahlo úplně stejně těžce jako kdyby těch 20kg bylo uvnitř kabiny? Představ si to na modelu auta, které budeš tlačit. Na jednom budeš mít lehoučký kola, ale závaží na modelu. Na druhém kola těžký jako kráva které budeš roztáčet kolem své osy (všechny 4). Které auto se ti bude tlačit lépe? Zamysli se chlape.


ja se zamyslel uz davno a tvrdim, ze je rozdil, ktere kola mas hnane a ktere ne. ty, ktere nejsou bych prirovnal k vaze v aute. :twisted:[/quote]

To je pi...ovina...Tady jde o rotujici vahu, te hmotnosti je jedno jestli ji roztaci motor ze stredu nebo vozovka zespodu!Proste je to rotujici neodpruzena vaha.
Odpovědět