Tak jsem prezul a nejradeji bych svy zimaky zpet ... auto sice vypada o 100% lip, lip sedi v rychlejch zatackach ale je tvrdy jako prase a jede o poznani lineji ..... ach jo. To zas bude trvat dva tejny nez si zvyknu.
LOPOLO píše:Tak jsem prezul a nejradeji bych svy zimaky zpet ... auto sice vypada o 100% lip, lip sedi v rychlejch zatackach ale je tvrdy jako prase a jede o poznani lineji ..... ach jo. To zas bude trvat dva tejny nez si zvyknu.
Teď by mělo jet ještě lépe, když má tvrdší gume neee? Jak je to možný? Tím, že jsou širší? O kolik?
LOPOLO píše:Tak jsem prezul a nejradeji bych svy zimaky zpet ... auto sice vypada o 100% lip, lip sedi v rychlejch zatackach ale je tvrdy jako prase a jede o poznani lineji ..... ach jo. To zas bude trvat dva tejny nez si zvyknu.
Teď by mělo jet ještě lépe, když má tvrdší gume neee? Jak je to možný? Tím, že jsou širší? O kolik?
235/45/17 takze vo 3 nebo 4 centaky na kole .. coz je asi dost.
pockej, jeste nasnezi pocasi se tenhle rok zblaznilo !! Ja uz se na letnaky tesim, i kdyz je to Kur**a cejtit ty siroky gumy (zvlast u tak malyho obsahu jako mam ja )
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
taky nad tim premejslim, akorat jsem chtel kdyz uz budou kola dole dat novy kotouce a desticky a nemam je koupeny a nechce se mi to vubec resit, takze buhvi kdy prezuju
hm, jenze chlap se veze, chlap se neroztaci pokazdy kdyz slapnes na plyn/brzdu... je tezky o tom debatovat, chce to nejdriv promyslet s vrtackou a necim tezkym chycenym ve sklicidle, pak je jasny, kolik udela par kg navic...
Taky jsem prezul(225/50 16")......a stejne pocity jak Lopolo, je to liny jak prase.Normalne se na to vys..ru a dam tam 205/x a bude klid.fakt je to citelne.Ovsem v zatackach se to pomalu veze do driftu samo, neurve se to, jen se sune.Take to pekne piska na krizovatkach.Na druhou stranu jsou tissi na dalnici pri rychlostech 150+.
Hanz píše:hm, jenze chlap se veze, chlap se neroztaci pokazdy kdyz slapnes na plyn/brzdu... je tezky o tom debatovat, chce to nejdriv promyslet s vrtackou a necim tezkym chycenym ve sklicidle, pak je jasny, kolik udela par kg navic...
no to je prece logicky kdyz se prehodi na sirsi gumy.......jelikoz i kdyz jsou tvrdsi zalezi na konkretnim rozdilu vysek puvodnich a novych disku+pneu ja se chystam prehodit 15/205/60 na 235/17/45 apocitam s tim ze to kulovy pojede protoze tam bude valivej odpor jako prase!!!-i kdyz mezi 60kovou 15kou a 17kovou 45citkou vyskovy rozdil kdovikolik neni tak spis ta sire a paka naboje kola vs vyska pneu + disk.......
Hanz píše:hm, jenze chlap se veze, chlap se neroztaci pokazdy kdyz slapnes na plyn/brzdu... je tezky o tom debatovat, chce to nejdriv promyslet s vrtackou a necim tezkym chycenym ve sklicidle, pak je jasny, kolik udela par kg navic...
tak tak kazdy kilo rotacni hmoty = 5 kilo normal
a to jsi kde nasel?
ä kolik roztacis kol kdyz nemas samosvor nebo ctyrkolo?
Hanz píše:hm, jenze chlap se veze, chlap se neroztaci pokazdy kdyz slapnes na plyn/brzdu... je tezky o tom debatovat, chce to nejdriv promyslet s vrtackou a necim tezkym chycenym ve sklicidle, pak je jasny, kolik udela par kg navic...
tak tak kazdy kilo rotacni hmoty = 5 kilo normal
mno to je presne ono .. ty ola jsou tezky jako prase
Mam uplne stejny postrehy jako vy...kola mam od predvcerejska a smiseny pocity-sedi a vypada krasne (chvali kdo muze a i na kolemjdoucich je to videt), ale je to nepohodlny, uskakany, liny a kvuli siri a podlozkam navic to dost ztahuje rizeni na zvlneny silnici a v kolejich... Zlaty origo balonovaty 16ky, na kterejch sem jezdil driv..
No jo ale vzhled je vzhled me to taky strili z leva do prava jak pominuty,ale ta prilnavost.Sem ted himl hergot na sumpersku pri sjizdeni z kopce dostal takovej smyk v zatacce asi ve sto dvacitce ze sem z toho byl jeste hodinu na vetvi,mam auto chvilu takze se da rict ze se jeste seznamuju.