

No ideální by bylo 235/45/17 nebo 225/45/17 ty tvoje jsou vyšší než by měly bejt myslím....ale podle mně musí bejt jízda lepší ,neplaveto tolik,nemáš pocit že ji za zatáčkou vyzuješ atd...LOPOLO píše:235/45/17 takze vo 3 nebo 4 centaky na kole .. coz je asi dost.Lukke píše:Teď by mělo jet ještě lépe, když má tvrdší gume neee? Jak je to možný? Tím, že jsou širší? O kolik?LOPOLO píše:Tak jsem prezul a nejradeji bych svy zimaky zpet... auto sice vypada o 100% lip, lip sedi v rychlejch zatackach ale je tvrdy jako prase a jede o poznani lineji
..... ach jo. To zas bude trvat dva tejny nez si zvyknu.
![]()
To je fajn,prostě musíš hledat tu hranici tak dlouho ...až ji na střeše najdeš....Dande píše:No jo ale vzhled je vzhled me to taky strili z leva do prava jak pominuty,ale ta prilnavost.Sem ted himl hergot na sumpersku pri sjizdeni z kopce dostal takovej smyk v zatacce asi ve sto dvacitce ze sem z toho byl jeste hodinu na vetvi,mam auto chvilu takze se da rict ze se jeste seznamuju.
Jsem nevedel ze LOPOLO ma takovou akceleraci ze jezdi po zadnich a predni kola se mu netoci.Bombarder píše:bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne
Bombarder píše:bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne
Mno ja bych podle svyho laickyho nazoru rek, ze bude kurevskej rozdil dat do pohybu 20kg kolo a 20kg kvadr530DAT píše:Jednoduse byla nadsázka:
ale pokud je potreba udelit zrychleni jakokoliv vaze (kola ci zatez) je uplne jedno!!!! Vzdy je potreba predat energii a i kdyz je to kolo pouze se zacne otacet (snizeni treni)
Jen nechapu o cem tu je tedy rec????
Je jasne ze jakakoliv vaha je PRITEZ
PS: (vzorce neumim) matika je pro me asi jako thaiština
Pokud pridam nejakou "mrtvou" hmotu kamkoli do auta, je treba udelit ji pri akceleraci linearni zrychleni.530DAT píše:... ale pokud je potreba udelit zrychleni jakokoliv vaze (kola ci zatez) je uplne jedno!!!! Vzdy je potreba predat energii a i kdyz je to kolo pouze se zacne otacet (snizeni treni)
Jen nechapu o cem tu je tedy rec????
ja se zamyslel uz davno a tvrdim, ze je rozdil, ktere kola mas hnane a ktere ne. ty, ktere nejsou bych prirovnal k vaze v aute.Lukke píše:Bombarder píše:bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo neTy jo, ty si fakt myslíš, že když budou kola o 20kg težší že by se to auto tahlo úplně stejně těžce jako kdyby těch 20kg bylo uvnitř kabiny? Představ si to na modelu auta, které budeš tlačit. Na jednom budeš mít lehoučký kola, ale závaží na modelu. Na druhém kola těžký jako kráva které budeš roztáčet kolem své osy (všechny 4). Které auto se ti bude tlačit lépe? Zamysli se chlape.
To je pi...ovina...Tady jde o rotujici vahu, te hmotnosti je jedno jestli ji roztaci motor ze stredu nebo vozovka zespodu!Proste je to rotujici neodpruzena vaha.Bombarder píše:ja se zamyslel uz davno a tvrdim, ze je rozdil, ktere kola mas hnane a ktere ne. ty, ktere nejsou bych prirovnal k vaze v aute.Lukke píše:Bombarder píše: bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..Ty jo, ty si fakt myslíš, že když budou kola o 20kg težší že by se to auto tahlo úplně stejně těžce jako kdyby těch 20kg bylo uvnitř kabiny? Představ si to na modelu auta, které budeš tlačit. Na jednom budeš mít lehoučký kola, ale závaží na modelu. Na druhém kola těžký jako kráva které budeš roztáčet kolem své osy (všechny 4). Které auto se ti bude tlačit lépe? Zamysli se chlape.