V elektrice ovladany zpredu? To jsem jeste nevidele155 píše:Ale může mít bočníKillingman píše:GV53922je to kombik, takze roletku to fakt nema
koupě BMW E39 530d 142KW
-
Killingman
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
-
e155
- Registrovaný
- Příspěvky: 1028
- Registrován: sob 12.11.2011 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Klubové ID: 3041
-
Lennox
- Registrovaný
- Příspěvky: 200
- Registrován: stř 26.12.2012 01:00
Tak sorry no.Filozof píše:Lenox: ... nešahej mi na rodinnej kombík![]()
něco podobného si pořídím snad já ...
Edyboys: nepotřebuje kombi a chce výkon a adrenalin 530i nebo 540i manuál.
já se spokojím se slabším motorem 2,5i a možná bych překonal i automat ...hlavně kvuli přítelkyni ...![]()
PS: Ikdyž té to půjčím jen když pojedeme spolu...
PSS: Kdyby měl EDYBOYS : Více v kešeni tak ho pošlu prověřit tuto krasavici po fandovi ta by mu udělala radost asi největší ...![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/24564830/E ... manual.php
-
Lennox
- Registrovaný
- Příspěvky: 200
- Registrován: stř 26.12.2012 01:00
Ne ne, byla řeč o týhle. Ale to stejně není nic pro tebe.EdyBoyS píše:aha, já myslel, že je řeč o té 530i za 139 tisLennox píše:Já se v tobě fakt už nevyznám.Když ti tady bylo řečeno že tohle auto http://auto.bazos.cz/inzerat/24162711/e39-touring.php je v top stavu. Tak píšeš, že tolik peněz nemáš. A ted hledáš auta v cenové relaci 90k. tak já fakt nevim.
-
Lennox
- Registrovaný
- Příspěvky: 200
- Registrován: stř 26.12.2012 01:00
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Myslím že není ...
musíš měnit dveře a nemá to Mpacket a automat ...a neštvi mě ...
Každej rok se dá najít pár pěkných aut na netu ... a některé kupodivu se prodávají i pár měsíců než je někdo koupí...
Já chtěl vždy 530i v pěkné výbavě a stavu.
A navíc ted auto nemohu řešit, ikdyž bych moc rád tak mě neštvi s pěkným kombíkem chlape...

musíš měnit dveře a nemá to Mpacket a automat ...a neštvi mě ...
Každej rok se dá najít pár pěkných aut na netu ... a některé kupodivu se prodávají i pár měsíců než je někdo koupí...
Já chtěl vždy 530i v pěkné výbavě a stavu.
A navíc ted auto nemohu řešit, ikdyž bych moc rád tak mě neštvi s pěkným kombíkem chlape...
-
EdyBoyS
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 28.02.2011 01:00
- Bydliště: Olomouc
o té za 149 tis jsem taky uvažoval, ale ta je na netu minimálně 3 měsíce a hlavně automat... já bych automat nechtěl, nejsem lempl, kterej neumí řídit, ani prezident, kterej chce jenom šlapat na plyn a brzdu....Filozof píše:Lenox: ... nešahej mi na rodinnej kombík![]()
něco podobného si pořídím snad já ...
Edyboys: nepotřebuje kombi a chce výkon a adrenalin 530i nebo 540i manuál.
já se spokojím se slabším motorem 2,5i a možná bych překonal i automat ...hlavně kvuli přítelkyni ...![]()
PS: Ikdyž té to půjčím jen když pojedeme spolu...
PSS: Kdyby měl EDYBOYS : Více v kešeni tak ho pošlu prověřit tuto krasavici po fandovi ta by mu udělala radost asi největší ...![]()
http://auto.bazos.cz/inzerat/24564830/E ... manual.php
chci si jízdu užít, pálit s tím pneu, jezdit kruháče bokem a točit to do plných atd.... automat je pro mě nepoužitelnej, to si rovnou můžu nainstalovat na PC nějakou hru s autama a zapnout si automaticky řazení
ale ta z vyškova je dobrá, ta už je tam ale taky delší dobu... myslím, že už tak půl roku určitě, takže podle mě na 85 by asi zlevnil
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Tak jsem si vyzkoušel dneska 530i 170KW mpacket v manuálu a už nechci 525i
určitě je to super volba ... nic slabšího si nekupuj ...jede to užasně a budeš nadšenej. Když to bude auto v perfektním stavu a dáš tam nějakej kvalitní výfuk budeš prostě uplně v jinem světě ....kam se hrabou 530d chrochtáci ...
Ta 540i pojede ještě líp .... sakra ale chtělo by to srovnání hned po sobě ne pul roku odstup....ta má skvělej zvuk a zátah mamutí ... a je to ještě větší droga ...ale sakra kde na to brát když chce člověk jezdit často.
Ta 540i pojede ještě líp .... sakra ale chtělo by to srovnání hned po sobě ne pul roku odstup....ta má skvělej zvuk a zátah mamutí ... a je to ještě větší droga ...ale sakra kde na to brát když chce člověk jezdit často.
-
thundercat
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: úte 10.07.2012 00:00
- Bydliště: BMW 530iA tour
-
EdyBoyS
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 28.02.2011 01:00
- Bydliště: Olomouc
Kámoš to dělá tyhle přestavby a dokonce to auto i vlastní... E36 340i V8, motor z pětky.
Není to jen tak, dělal na tom asi půl roku, než vše udělal tak jak by mělo být... jsou 2 možnosti. ta 1. mnohem lacinější, rychlejší a jednodušší je, že si uděláš bouli do kapoty a motor dáš na originální držáky, takže bude daleko výš než klasickej R6 motor, tudíš by jsi nezavřel kapotu... má to tak většina E36stek co se předělávaly na V8, protože se s tim nikomu nechtělo jebat...
a 2. daleko složitější a finančně i časově náročnější přestavba je, že si tam ten motor dáš tak, jak by měl být originál... tzn musíš vyrobit úchyty motoru, musíš zkrátit kardan, protože je moc dlouhej a nešel by napojit do převoovky, dále musiš vyrobit svoji vlastní olejovou vanu, protože originál by se nevešla nad nápravnici a nešlo by točit volantem, další věc výfukové svody, originální se tam nevejdou, tzn musíš si je nechat posvařovat přímo na tuhle přestavbu, ty co jsou na V8 origo na E34 a E39 tak by se tam nevešly skrz vanu ani nápravu atd...
další věc je brzdovej posilovač, ten musíš dát jinej, protože origo se tam nevleze, to samo se sáním, origo z E39 se tam nevejde, tzn budeš muset z největší pravděpodobností použít nějakej KN filtr atd... je tam toho ještě daleko daleko daleko víc, ale dělal to kámoš a ne já, tak nevím co tam ještě je za problémy, ale vím, že to fakt dělal brutálně dlouho. jo a zkracoval se rozvodovej řetěz
a musela se uřezat vana na rezervu aby tam vyšly laufy 
Není to jen tak, dělal na tom asi půl roku, než vše udělal tak jak by mělo být... jsou 2 možnosti. ta 1. mnohem lacinější, rychlejší a jednodušší je, že si uděláš bouli do kapoty a motor dáš na originální držáky, takže bude daleko výš než klasickej R6 motor, tudíš by jsi nezavřel kapotu... má to tak většina E36stek co se předělávaly na V8, protože se s tim nikomu nechtělo jebat...
a 2. daleko složitější a finančně i časově náročnější přestavba je, že si tam ten motor dáš tak, jak by měl být originál... tzn musíš vyrobit úchyty motoru, musíš zkrátit kardan, protože je moc dlouhej a nešel by napojit do převoovky, dále musiš vyrobit svoji vlastní olejovou vanu, protože originál by se nevešla nad nápravnici a nešlo by točit volantem, další věc výfukové svody, originální se tam nevejdou, tzn musíš si je nechat posvařovat přímo na tuhle přestavbu, ty co jsou na V8 origo na E34 a E39 tak by se tam nevešly skrz vanu ani nápravu atd...
další věc je brzdovej posilovač, ten musíš dát jinej, protože origo se tam nevleze, to samo se sáním, origo z E39 se tam nevejde, tzn budeš muset z největší pravděpodobností použít nějakej KN filtr atd... je tam toho ještě daleko daleko daleko víc, ale dělal to kámoš a ne já, tak nevím co tam ještě je za problémy, ale vím, že to fakt dělal brutálně dlouho. jo a zkracoval se rozvodovej řetěz
-
EdyBoyS
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pon 28.02.2011 01:00
- Bydliště: Olomouc
