Kámoš to dělá tyhle přestavby a dokonce to auto i vlastní... E36 340i V8, motor z pětky.
Není to jen tak, dělal na tom asi půl roku, než vše udělal tak jak by mělo být... jsou 2 možnosti. ta 1. mnohem lacinější, rychlejší a jednodušší je, že si uděláš bouli do kapoty a motor dáš na originální držáky, takže bude daleko výš než klasickej R6 motor, tudíš by jsi nezavřel kapotu... má to tak většina E36stek co se předělávaly na V8, protože se s tim nikomu nechtělo jebat...
a 2. daleko složitější a finančně i časově náročnější přestavba je, že si tam ten motor dáš tak, jak by měl být originál... tzn musíš vyrobit úchyty motoru, musíš zkrátit kardan, protože je moc dlouhej a nešel by napojit do převoovky, dále musiš vyrobit svoji vlastní olejovou vanu, protože originál by se nevešla nad nápravnici a nešlo by točit volantem, další věc výfukové svody, originální se tam nevejdou, tzn musíš si je nechat posvařovat přímo na tuhle přestavbu, ty co jsou na V8 origo na E34 a E39 tak by se tam nevešly skrz vanu ani nápravu atd...
další věc je brzdovej posilovač, ten musíš dát jinej, protože origo se tam nevleze, to samo se sáním, origo z E39 se tam nevejde, tzn budeš muset z největší pravděpodobností použít nějakej KN filtr atd... je tam toho ještě daleko daleko daleko víc, ale dělal to kámoš a ne já, tak nevím co tam ještě je za problémy, ale vím, že to fakt dělal brutálně dlouho. jo a zkracoval se rozvodovej řetěz

a musela se uřezat vana na rezervu aby tam vyšly laufy
