


Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"
jo, tak zarazino furt je, jenom proste nechapu princip...nekdy otacky padnou na 1.000/min (konkretne to mesto, kde jsou ty rychlosti do 80km/h) a na dalnici mi normalne drzi otacky...kdyz jedu dolu kolem Motolsky nemocnice, tak se nekdy stane, ze podradi - a to to celkem cukne - zacinam se desit, takze zkusim vymenit olej v automatu a uvidimeLolita píše:Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"
steptronic je v bmw a tip je v mrdkach.selkie píše:muzes u nich i "radit" presunutim paky z pozice "D" smerem k sobe (+-)hadice píše:Čau,nezlobte se na mě že se zeptám blbě,:celé jsem to tu pročet princip chápu ale není mi jasné rozdíl mezi STEPTRONICem a TIPTRONICem,je mi jasné že jsou to převodovky novějších řad![]()
![]()
Mě to cukne dycky když podřadí tuším na dvě. O to víc pokud brzdím, nebo a ještě víc pokud brzdím z kopce. Snažím se brzdit dýl, abych na to nešel zprudka a tak to necuklo. Převodovku mám asi 2 měsíce po repasu a dělá to od začátku, volal sem tam a řekli mi, že mám přijet normálně na plánovanou výměnu po 3000 km, že to seřídí dyžtak. Tak nevím, od výměny jsem to jen 2x vytočil na 4500 ot, jinak nešel nad 3000. Jezdím s tím jak posranej, aby se něco nevysralo.selkie píše:jo, tak zarazino furt je, jenom proste nechapu princip...nekdy otacky padnou na 1.000/min (konkretne to mesto, kde jsou ty rychlosti do 80km/h) a na dalnici mi normalne drzi otacky...kdyz jedu dolu kolem Motolsky nemocnice, tak se nekdy stane, ze podradi - a to to celkem cukne - zacinam se desit, takze zkusim vymenit olej v automatu a uvidimeLolita píše:Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"![]()
Jo něco málo se "učí". Např. po přehrání firmware v ŘJ se ty hodnoty vymažou a chvíli se to učí "styl" řidiče.selkie píše:tady jsem jeste cetl, ze steptronic se "uci" jizdni styl toho danyho ridice a tim se mu vlastne prizpusobi a funguje lepsi "souhra" ridic - auto..ale nijak sem se po tom nepidil, takze nevim, jestli je to kachna nebo pravda
Celej zivot zastavim, dam P, du domu, v zime, v kopci, bez problemu.Tashiro píše:Clopi, v servisu na AT mi říkali, že po zastavení mám dělat vždy tento postup: brzda>ruční brzda>P>povolit brzdu>vypnout motor ... na rovině prý nemusím dát ručku, ale jak v zimě???? Přece jí nezatáhnu a nenechám přimrznout?![]()