


Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"
Lolita píše:Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"
selkie píše:hadice píše:Čau,nezlobte se na mě že se zeptám blbě,:celé jsem to tu pročet princip chápu ale není mi jasné rozdíl mezi STEPTRONICem a TIPTRONICem,je mi jasné že jsou to převodovky novějších řad![]()
![]()
muzes u nich i "radit" presunutim paky z pozice "D" smerem k sobe (+-)
selkie píše:Lolita píše:Me teda prijde, ze ma zarazeny furt pokud zrovna nestojim na D, obcas trochu nesmyslne ve meste pri prerazovani na chvilku vydrazi, ale asi kvuli tomu aby to necukalo.selkie píše:moje zkusenost je, ze mi steptronic pri jizde z kopce (nebo i po rovine, to je jedno, proste, kdyz pustim plyn) ve meste (jinde jsem si vlastne ani nevsim) vyradi...v pondeli jedu dal, tak to vyzkousim, ale mam za to, ze kvalt z kopcce mi to drzi akorat na "S" nebo "manual"
jo, tak zarazino furt je, jenom proste nechapu princip...nekdy otacky padnou na 1.000/min (konkretne to mesto, kde jsou ty rychlosti do 80km/h) a na dalnici mi normalne drzi otacky...kdyz jedu dolu kolem Motolsky nemocnice, tak se nekdy stane, ze podradi - a to to celkem cukne - zacinam se desit, takze zkusim vymenit olej v automatu a uvidime![]()
selkie píše:tady jsem jeste cetl, ze steptronic se "uci" jizdni styl toho danyho ridice a tim se mu vlastne prizpusobi a funguje lepsi "souhra" ridic - auto..ale nijak sem se po tom nepidil, takze nevim, jestli je to kachna nebo pravda
Celej zivot zastavim, dam P, du domu, v zime, v kopci, bez problemu.Tashiro píše:Clopi, v servisu na AT mi říkali, že po zastavení mám dělat vždy tento postup: brzda>ruční brzda>P>povolit brzdu>vypnout motor ... na rovině prý nemusím dát ručku, ale jak v zimě???? Přece jí nezatáhnu a nenechám přimrznout?![]()