Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 745Li - automat kope
Ahoj, budu muset řešit automat. Při dobržďování z 2 na 1 občas kopne. Není to pravidlem. Při rozjezdu za studena houpou otáčky (hlavně do kopce) a při konstantní jízdě ne pokaždé. Když to začne dělat do kopce, tak mu nechám podřadit, aby to nedělalo. Taky mám nejspíš únik oleje z převodovky. Tyhle příznaky dělali už když jsem byl u Jaraxe a převodovka byla suchá. Měli jsme podezření na hardynu, ale minulý týden jsem zjistil, že je jak nová. Taky se to hodně zhoršilo při přezutí z 18 na 19tky. Na těch 19náctkách mně i začal vibrovat volant a celé auto se chvěje. Vyvážené by měly být z bezdrive Otrokovice. Dělá to od 50 km/h. Mám podezření na mechatronik. Špatné tlaky, s únikem bych přisuzoval zhoršení. Nechce se mně jet do ZF pakry, když to může být jen z důvodu přetěsnění. Zkoušel jste někdo sadu od Sonaxu?
Měl jsem to celé rozdělané, vypadá to spíš na vůli diferáku. Pravda, těsnění to být taky může. Jde mně hlavně o to, že když nechám vyměnit olej a vše kolem, tak aby se nezjistilo, že to těsněním nebylo a nemuselo se to dělat dvakrát kvůli mechatroniku. Nejspíš to těsnění mezi mechatronikem a převodovkou bude K.O. protože mě mezi motorem a automatem začal prosakovat olej. Ten automat se musí udělat na 100 %, ale bojím se, že mě v Pakře řeknou, máte v prdeli celou převodovku a bude Vás to stát 50 000 Kč. No a ve finále by třeba stačilo jen přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Příznaky ukazují na nedostatek oleje, za chvilku Ti začne kopat z 1 na 2 při studeném motoru a větší akceleraci. Jinak taky jsem myslel že mi to chčije mezi převodovkou a motorem a na konec to byli hadice co jdou z leva do chladiče. U hardyny okem nepoznáš že je špatná. Takže vyměnit těsnění zamezit úniku a pořádně dolít - pokud toto nepomůže tak je problém ve skříni už ve vůlích a na to bych se asi vysral a až se to vysype řešil bych.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
těsnění mezi mechatronikem a přeovdovkou nema nic společnyho s unikem oleje automatu, unik oleje automatu u E65 co jsem řešil tak to vždy byla bud pruchodka nebo vana,
být tebou začnu výměnou oleje, včetně pruchodky a těsnění mechatroniku, buh vi co ti tam teče za olej, klidně to muže byt z motoru.
nebo si kup dva litry oleje a první "dopln" olej a uvidíš jeslti tam vubec je dost
ale 95 procent závad převodovek u E65 bylo vždy to těsnění mechatroniku, převodovka začně ztrácet tlak a kope.
hardyna se okem poznat nedá, tak to bylo u E38 atd kde hardyna byla celogumová a člověk viděl že je popraskana a steřela, u E65 nikdy popraskana a steřela neni, ale vybijou se pouzdra, musí se na P zatočit zadníma kola ve vuli a uvidíš jeslti to v ní chodí nebo ne.
být tebou začnu výměnou oleje, včetně pruchodky a těsnění mechatroniku, buh vi co ti tam teče za olej, klidně to muže byt z motoru.
nebo si kup dva litry oleje a první "dopln" olej a uvidíš jeslti tam vubec je dost
ale 95 procent závad převodovek u E65 bylo vždy to těsnění mechatroniku, převodovka začně ztrácet tlak a kope.
hardyna se okem poznat nedá, tak to bylo u E38 atd kde hardyna byla celogumová a člověk viděl že je popraskana a steřela, u E65 nikdy popraskana a steřela neni, ale vybijou se pouzdra, musí se na P zatočit zadníma kola ve vuli a uvidíš jeslti to v ní chodí nebo ne.
Hele ja mam problemy s prevodovkou, ze me to nakopava pri razeni z 2 na 3, ale jen v urcitejch otackach, jinak je to dobry. A psal jsem jim do ZF, jestli nemaji predstavu cim to muze byt, kolik by asi tak stala oprava, a oni mi odpovedeli neco ve stylu: "no bud to muze byt neco mensiho, nebo taky neco vaznyho, a repase muze stat 30, nebo taky 50, nebo taky 80k bez dane, ale ze vymena prevodovky to vyresi urcite"
Celkem me to rozesmalo

Jestli si neměnil olej, tak bych tím začal. Komplet s průchodkou a vším, co k tomu patří. Je to nejlevnější možnost. Popřípadě přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu. Jedině u Jaraxe nebo Snejka, záleží kam to budeš mít blíž.WizarDEAD píše:Hele ja mam problemy s prevodovkou, ze me to nakopava pri razeni z 2 na 3, ale jen v urcitejch otackach, jinak je to dobry. A psal jsem jim do ZF, jestli nemaji predstavu cim to muze byt, kolik by asi tak stala oprava, a oni mi odpovedeli neco ve stylu: "no bud to muze byt neco mensiho, nebo taky neco vaznyho, a repase muze stat 30, nebo taky 50, nebo taky 80k bez dane, ale ze vymena prevodovky to vyresi urcite"Celkem me to rozesmalo
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Jj olej se menil se vsim vsudy, byl jsem s tim u JaraXe, takze zaruka kvality. Az budu mit nekdy cestu na vychod, zkusim se s nim domluvit na to pretesneni, jestli by se mu do toho chtelo.Jaris330D píše:Jestli si neměnil olej, tak bych tím začal. Komplet s průchodkou a vším, co k tomu patří. Je to nejlevnější možnost. Popřípadě přetěsnit mechatronik sadou od Sonaxu. Jedině u Jaraxe nebo Snejka, záleží kam to budeš mít blíž.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Já jsem četl Sonnax a už jsem si představil nějakou sračku namíchanou ze šampónu co se tam lije. Jinak takové věci existují, do GM se to lije a opravdu to má vliv a funguje to u ZF jsem ještě nekonzultoval, ale olej ZF lifeguard 8 obsahuje nějaké nanočáštice a prý je to k dobru a je mísitelný lifeguard 6.JaraX píše:http://www.ebay.com/itm/ZF6HP26-Trans-Valve-Body-Rebuild-Kit-Sonnax-Zip-Kit-GEN-1-/111886753132?hash=item1a0cf85d6c:g:SngAAOSw3KFWc5qb&vxp=mtr