
BTW: je tam LPG soustava Prins - ta samotná je bez chyby.
nájezd 334TKM
Jednotka nedávno měnena u Martina Voigtse ( člen: FX ) a sám mi ji naprogramoval pro mé auto.
Odstrihnutý termostat - nepoznám ten motor, ale nedá mi sa nespýtať...RealD píše:...
BTW: mam odstřihlý termostat ... ale pochybuji ze to ma neco s adaptacemi nebo co to je za ty dvě chyby. Díky moc
Váhu zkusím od někoho pučit, zatím sháním někoho z PHA kdo by měl ten samí motor s vanosy. u non-vanosu je jiná pokud se nepletu.starML píše: - váha vzduchu může ukazovat blbě = víc, méně, případně s nějakou statickou chybou =>reaguje správně, ale přidává nebo ubírá nějakou hodnotu,
- zkus při tom měření adaptací v INPA odpojit kabel od váhy, jak se to projeví, jestli vůbec, půjčit si od někoho "dobrou" váhu a potom si koupit vlastní,
- lambda stárne a prodlužuje se doba mezi "překlopením" křivky, ale ŘJ motoru tento interval nesleduje, zajímá ji pouze hodnota mezi 0,1 - 0,8 Voltu. Nebo už může být lambda tzv. "mrtvá" - více v tomto článku http://cykpro.sweb.cz/lmb4.pdf
- protože máš jen INPA, tak než začneš měnit lambdu nebo váhu, zajeď si na stanici měření emisí, ať Ti řeknou, jestli je ta směs skutečně chudá nebo bohatá, tahle stokoruna Tě určitě nezabije,
A teď konečně to objasnění Engine Mixture Adaptations aditiv a multiplikativ. Objasňuje kde hledat příčinu, když je aditivní nebo muliplikativní hodnota hodně kladná nebo záporná - http://wiki.bavariantechnic.com/index.p ... daptations
Jak je vidno, na diagu se u multiplikativ ani additiv NIC NEZMENI po vytazení měrky. Pouze lambdy před katem (pokud jsou to ty dvě první hodnoty) a lambdy za katem ukazují o dost víc. Multiplikativ a additiv se nezmění. tzn. že je to správně a nepřísává vzduch resp. neregistruje sání vzduchu z měrky ani víčka? ja totiž nevím kdy má co správně motor dělat. Ale jestli se nepletu, víčko to moc sát nemá, kdyby ano, je tam silný podtlak a tostarML píše: - takže máme tzv.:
* Additive mixture adaptations referred to as “short term fuel trim" a
* Multiplicative mixture adaptation referred to as “long term fuel trim", podrobnější vysvětlení bude níže,
- jak to vypadá u BMW a INPA si vyzkoušej sám, schválně zkus povytáhnout měrku, povolit nalévací víčko oleje, nebo systém odvětrání klikové skříně a membrána (co myslíš novou jednotkou?), jak se hodnoty aditiv a multiplikativ u motoru běžícího na volnoběh změní viz. http://i300.photobucket.com/albums/nn6/ ... patrol.png
Stačí když vemu jakykoliv tlakoměr třeba na pneu s rozsahem 0-5 barů? A stačí když ho připojim na ten ventilek co je na palivovém potrubí které je vidět pod kapotou v motor. prostoru? Změřím tlak na otočený klíček a pak nastartování?starML píše: - dávkování ŘJ motoru dělá postupným otevíráním vstřikovacích trysek na několik milisekund a současně předpokládá, že v liště bude konstatní tlak paliva 3 Bary, který vytváří palivové čerpadlo v nádrži a regulátor tlaku paliva - opakuji otázku - kolik máš tlak paliva na liště?
Ahoj, tak uběhlo pár dní a ja se dostal k dalším informacím. Takže...starML píše:
Doporučení:
- udělat video live dat se zaměřením na chování multiplikativní adaptace a λ integrátor za provozu,
- odpovědět na otázku, proč válce 7-2-1 nepracují stejně jako ostatní,
- změřit tlak paliva na liště, ANO - obyčejný manometr stačí, ale nesmí z toho kapat benzín - nebezpečí požáru,
- odlučovač oleje byl vyměněn, ale membrána je v jakém stavu?
- v jakém stavu jsou svíčky, nejsou zalité olejem?
Firing order M62
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1206932887
Edit: 30.7.2016 00:02 a 15:02 oprava překlepů