Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E66 rada

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#141 Příspěvek od JaraX »

ja si dodělaval hydrokufr do E38 a normalně mi tuším šel zastavit i jinde než uplně otevřenej, ale už to dlouho tak nevím přesně,

u E65 je hydrokufr uplně jinak řešenej, mužeš ho otvírat i zavírat klíčkem i z kabiny, můžeš ho zastavit kde chceš a při dalším stisknutí jede vždy na opačnou stranu než jel, takže ani nemusíš mačkat jiny tlačitko, no a jde zavírat rukou stejně jako byl nebyl hydro
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#142 Příspěvek od Misanek »

Jaraxi, ne vše co píšeš je pravda - u e38, e39 ani u e65 ve standardní konfiguraci nelze vnitřním tlačítkem u řidiče kufr zavírat. Jde pouze jenom z bezpečnostních důvodů otevírat. Nicméně funkci zavření tlačítkem od řidiče lze velmi jednoduše dokódovat, takže i u tebe, Rejchy, stačilo jen na pár minut napíchnout auto na počítač a měl bys po problémech :wink: jinak i u e39 hydrokufr šlape tak, jak to popsal Jarax, tzn. jde jednoduše zavírat i otevírat rukou, lze jej zastavit v jakékoliv poloze buďto stiskem tlačítka na do, stiskem tlačítka u řidiče anebo i stiskem tlačítka na víku a myslím si, že u e38 by to mělo makat úplně stejně vzhledem k tomu, že to jsou s e39 současníci
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#143 Příspěvek od Killingman »

Tak pozor, to jsi nenapsal, že máš PHM zdarma. To pak mění situaci a tvojí logickou volbu plně chápu a šel bych taky do ropy a cvičně si lil VIF do nádrže s úsměvem na rtu :-)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#144 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

tvl tak jak sem to cetl sem se vydesil, ze hydro nejde z kabiny a klicku, to by pak bylo pekne na pikaču. Tak to bude prvni vec co musim dodelat, nic vic me tak nesere.

DD/DDC jakej je mezi tim rozdil, neni to vse jedna funkce podvozku ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#145 Příspěvek od JaraX »

Misanek píše:Jaraxi, ne vše co píšeš je pravda - u e38, e39 ani u e65 ve standardní konfiguraci nelze vnitřním tlačítkem u řidiče kufr zavírat. Jde pouze jenom z bezpečnostních důvodů otevírat. Nicméně funkci zavření tlačítkem od řidiče lze velmi jednoduše dokódovat, takže i u tebe, Rejchy, stačilo jen na pár minut napíchnout auto na počítač a měl bys po problémech :wink: jinak i u e39 hydrokufr šlape tak, jak to popsal Jarax, tzn. jde jednoduše zavírat i otevírat rukou, lze jej zastavit v jakékoliv poloze buďto stiskem tlačítka na do, stiskem tlačítka u řidiče anebo i stiskem tlačítka na víku a myslím si, že u e38 by to mělo makat úplně stejně vzhledem k tomu, že to jsou s e39 současníci
však ano, seriově je tadle funkce vždycky odkodovana, (one touch zavření tlačítkem v interieru a one touch zavření klíčkem) ale já to všem automaticky dokodovam, nevím jesli to šlo u E38 a E39 nakodovat,
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#146 Příspěvek od JaraX »

tak po 150ty,
E65 má 3 možnosti podvozku
- nivo - regulace výšky podvozku, na zadní nápravě jsou vzduchově pružící jednotky, ty udržují auto furt ve stejné výšce nehledě na to kolik je toho v kufru


- EDC - elektronické tlumiče, čtou cestu (čidlama nad tlumiče měří zrychlení tlumiče), na základě toho hledají idealni tuhost tlumiče, dále je možno v menu měnit tuhost auta (Sport, comfort)
https://www.youtube.com/watch?v=nvlFyKPxufw
https://www.youtube.com/watch?v=5Zm0znRX3Pc


- DD (Dynamic drive) aktivní stabilizátory zabranují naklánění auta do zatáček, sedma se pak spíš chová jak trojka a né jak neohrabanej tank,
https://www.youtube.com/watch?v=fXScS8a6bso
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#147 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

To jsem rád že to domysleli,díky :)
Lukas7
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 05.05.2016 00:00

#148 Příspěvek od Lukas7 »

Ja osobne na podvozok serem, netrapi ma vobec nechodim na hrane a aj ten seriovy je v pohode dost oproti beznym autam.

Ja si skor potrpim na vybavu, ventilovane sedacky, logic, comforty, soft close, tv aj v zadu, navi a stresne okno. V podstate to hlavne logic, comforty a soft mi chyba, ale aspon ten zvysok mam takze som rad. Tie comforty ma seru najviac, inak neda sa len hlavova opierka prehodit na tie normalne? Chyba mi tam ten polstarek pod krk.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#149 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

:lol: to je krasny jak jednomu sou fuk jizdni vlastnosti, druhymu interier, treti propaguje nadevše audio.

No přesně tohle si myslím je správně a tak by to i mělo být.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#150 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tak auto po tydnu doma.
ad LPG, zatim super najeto 100km, presne podle mych predstav, nepoznam prakticky ze LPG je v aute a jede to slusne , i kdyz ja vzdycky pozam , ze jedu na LPG a to u Vsech aut co jsem s tim mel.

Dam aspon fotky zastavby, nakonec reduktor jinde, nez sem rikal (nebrat me za slovo). Vím foto albisticke, kde neni ubec nic videt, ale to se me proste libi.
Přílohy
1.jpg
1.jpg (170.58 KiB) Zobrazeno 2163 x
3.jpg
3.jpg (162.76 KiB) Zobrazeno 2163 x
2.jpg
2.jpg (169.02 KiB) Zobrazeno 2163 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#151 Příspěvek od JaraX »

alespon to vypadá že to není uplná prasárna.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#152 Příspěvek od zzeli »

Vsak to je spravne, ze to neni videt :)
Jak klesnul zadek auta, je to znat, kdyz je plna plynu? Resp. pozorujes v tomhle rozdil oproti stavu pred zastavbou?
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#153 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

jarax: prosím neuraž se, ale začínám být na tu tvou černou listinu tady, kdo umí nejlíp a kdo umí hovno alergickej. Máš spustu věcných připomínek, ale nesnižuj se na to, že si mylsíš, že jsi v LPG polobůh.
To, že já neumím dokonale vysvětlit montáž LPG, neznamená, že to je bastl. tak se na to už vyser. Díky moc!

zzeli:
nepozoruji nic, je fakt, že u X5 mám vzadu měchy, tak tam se to doufoukává.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#154 Příspěvek od JaraX »

:D :D :D
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#155 Příspěvek od pGb »

2 Arnie_one: on ti to chválil, že to není vidět. :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#156 Příspěvek od kurevtor »

Jaris330D píše:Já bych třeba bral přehrávat videa - TV, adaptivní světla a tempomat. Ale jinak mě nic nenapadá. Jsou to takové hovadinky, ale když jedu občas delší trasu, tak by se hodili. To jsou věci, které se dají dodělat postupně časem.
Videa jsem měl, šlo to do hajzlu - zbytečnost. Adaptivní světla mi nepřijdou nějak extra super, svítí to skvěle, ale pohybu si člověk všimne jen při startu. Tempomat je v E65 celkem nepoužitelnej protože ti furt dupe na brzdu a to dost neuváženě.

Takže pokud ti zrovna tohle ve výbavě chybí - nemusíš litovat ;-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#157 Příspěvek od JaraX »

:D
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#158 Příspěvek od zzeli »

Jde ACC diagnostikou prekodovat aby fungoval jako obyc? :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#159 Příspěvek od JaraX »

tak jde odkovat
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

#160 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tak mozna radsi to dat do klubove sekce už, dneska druha nadrž a sem překvapen ze spotřeby, 1,54kč/km hmm to klobuk dolů tedy.
Oproti X5 ta má 2kč/km
Odpovědět