Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E66 rada
ja si dodělaval hydrokufr do E38 a normalně mi tuším šel zastavit i jinde než uplně otevřenej, ale už to dlouho tak nevím přesně,
u E65 je hydrokufr uplně jinak řešenej, mužeš ho otvírat i zavírat klíčkem i z kabiny, můžeš ho zastavit kde chceš a při dalším stisknutí jede vždy na opačnou stranu než jel, takže ani nemusíš mačkat jiny tlačitko, no a jde zavírat rukou stejně jako byl nebyl hydro
u E65 je hydrokufr uplně jinak řešenej, mužeš ho otvírat i zavírat klíčkem i z kabiny, můžeš ho zastavit kde chceš a při dalším stisknutí jede vždy na opačnou stranu než jel, takže ani nemusíš mačkat jiny tlačitko, no a jde zavírat rukou stejně jako byl nebyl hydro
Jaraxi, ne vše co píšeš je pravda - u e38, e39 ani u e65 ve standardní konfiguraci nelze vnitřním tlačítkem u řidiče kufr zavírat. Jde pouze jenom z bezpečnostních důvodů otevírat. Nicméně funkci zavření tlačítkem od řidiče lze velmi jednoduše dokódovat, takže i u tebe, Rejchy, stačilo jen na pár minut napíchnout auto na počítač a měl bys po problémech
jinak i u e39 hydrokufr šlape tak, jak to popsal Jarax, tzn. jde jednoduše zavírat i otevírat rukou, lze jej zastavit v jakékoliv poloze buďto stiskem tlačítka na do, stiskem tlačítka u řidiče anebo i stiskem tlačítka na víku a myslím si, že u e38 by to mělo makat úplně stejně vzhledem k tomu, že to jsou s e39 současníci

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
však ano, seriově je tadle funkce vždycky odkodovana, (one touch zavření tlačítkem v interieru a one touch zavření klíčkem) ale já to všem automaticky dokodovam, nevím jesli to šlo u E38 a E39 nakodovat,Misanek píše:Jaraxi, ne vše co píšeš je pravda - u e38, e39 ani u e65 ve standardní konfiguraci nelze vnitřním tlačítkem u řidiče kufr zavírat. Jde pouze jenom z bezpečnostních důvodů otevírat. Nicméně funkci zavření tlačítkem od řidiče lze velmi jednoduše dokódovat, takže i u tebe, Rejchy, stačilo jen na pár minut napíchnout auto na počítač a měl bys po problémechjinak i u e39 hydrokufr šlape tak, jak to popsal Jarax, tzn. jde jednoduše zavírat i otevírat rukou, lze jej zastavit v jakékoliv poloze buďto stiskem tlačítka na do, stiskem tlačítka u řidiče anebo i stiskem tlačítka na víku a myslím si, že u e38 by to mělo makat úplně stejně vzhledem k tomu, že to jsou s e39 současníci
tak po 150ty,
E65 má 3 možnosti podvozku
- nivo - regulace výšky podvozku, na zadní nápravě jsou vzduchově pružící jednotky, ty udržují auto furt ve stejné výšce nehledě na to kolik je toho v kufru
- EDC - elektronické tlumiče, čtou cestu (čidlama nad tlumiče měří zrychlení tlumiče), na základě toho hledají idealni tuhost tlumiče, dále je možno v menu měnit tuhost auta (Sport, comfort)
https://www.youtube.com/watch?v=nvlFyKPxufw
https://www.youtube.com/watch?v=5Zm0znRX3Pc
- DD (Dynamic drive) aktivní stabilizátory zabranují naklánění auta do zatáček, sedma se pak spíš chová jak trojka a né jak neohrabanej tank,
https://www.youtube.com/watch?v=fXScS8a6bso
E65 má 3 možnosti podvozku
- nivo - regulace výšky podvozku, na zadní nápravě jsou vzduchově pružící jednotky, ty udržují auto furt ve stejné výšce nehledě na to kolik je toho v kufru
- EDC - elektronické tlumiče, čtou cestu (čidlama nad tlumiče měří zrychlení tlumiče), na základě toho hledají idealni tuhost tlumiče, dále je možno v menu měnit tuhost auta (Sport, comfort)
https://www.youtube.com/watch?v=nvlFyKPxufw
https://www.youtube.com/watch?v=5Zm0znRX3Pc
- DD (Dynamic drive) aktivní stabilizátory zabranují naklánění auta do zatáček, sedma se pak spíš chová jak trojka a né jak neohrabanej tank,
https://www.youtube.com/watch?v=fXScS8a6bso
Ja osobne na podvozok serem, netrapi ma vobec nechodim na hrane a aj ten seriovy je v pohode dost oproti beznym autam.
Ja si skor potrpim na vybavu, ventilovane sedacky, logic, comforty, soft close, tv aj v zadu, navi a stresne okno. V podstate to hlavne logic, comforty a soft mi chyba, ale aspon ten zvysok mam takze som rad. Tie comforty ma seru najviac, inak neda sa len hlavova opierka prehodit na tie normalne? Chyba mi tam ten polstarek pod krk.
Ja si skor potrpim na vybavu, ventilovane sedacky, logic, comforty, soft close, tv aj v zadu, navi a stresne okno. V podstate to hlavne logic, comforty a soft mi chyba, ale aspon ten zvysok mam takze som rad. Tie comforty ma seru najviac, inak neda sa len hlavova opierka prehodit na tie normalne? Chyba mi tam ten polstarek pod krk.
Tak auto po tydnu doma.
ad LPG, zatim super najeto 100km, presne podle mych predstav, nepoznam prakticky ze LPG je v aute a jede to slusne , i kdyz ja vzdycky pozam , ze jedu na LPG a to u Vsech aut co jsem s tim mel.
Dam aspon fotky zastavby, nakonec reduktor jinde, nez sem rikal (nebrat me za slovo). Vím foto albisticke, kde neni ubec nic videt, ale to se me proste libi.
ad LPG, zatim super najeto 100km, presne podle mych predstav, nepoznam prakticky ze LPG je v aute a jede to slusne , i kdyz ja vzdycky pozam , ze jedu na LPG a to u Vsech aut co jsem s tim mel.
Dam aspon fotky zastavby, nakonec reduktor jinde, nez sem rikal (nebrat me za slovo). Vím foto albisticke, kde neni ubec nic videt, ale to se me proste libi.
- Přílohy
-
- 1.jpg (170.58 KiB) Zobrazeno 2157 x
-
- 3.jpg (162.76 KiB) Zobrazeno 2157 x
-
- 2.jpg (169.02 KiB) Zobrazeno 2157 x
jarax: prosím neuraž se, ale začínám být na tu tvou černou listinu tady, kdo umí nejlíp a kdo umí hovno alergickej. Máš spustu věcných připomínek, ale nesnižuj se na to, že si mylsíš, že jsi v LPG polobůh.
To, že já neumím dokonale vysvětlit montáž LPG, neznamená, že to je bastl. tak se na to už vyser. Díky moc!
zzeli:
nepozoruji nic, je fakt, že u X5 mám vzadu měchy, tak tam se to doufoukává.
To, že já neumím dokonale vysvětlit montáž LPG, neznamená, že to je bastl. tak se na to už vyser. Díky moc!
zzeli:
nepozoruji nic, je fakt, že u X5 mám vzadu měchy, tak tam se to doufoukává.
Videa jsem měl, šlo to do hajzlu - zbytečnost. Adaptivní světla mi nepřijdou nějak extra super, svítí to skvěle, ale pohybu si člověk všimne jen při startu. Tempomat je v E65 celkem nepoužitelnej protože ti furt dupe na brzdu a to dost neuváženě.Jaris330D píše:Já bych třeba bral přehrávat videa - TV, adaptivní světla a tempomat. Ale jinak mě nic nenapadá. Jsou to takové hovadinky, ale když jedu občas delší trasu, tak by se hodili. To jsou věci, které se dají dodělat postupně časem.
Takže pokud ti zrovna tohle ve výbavě chybí - nemusíš litovat
