Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E66 rada

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od JaraX »

Arnie_one píše:Nejde o vrzani, to u E65 neslysim e E53 na tom tak super neni, ale prikladam tvrdemu podvozku, ale mluvim o evidentne kvalitnejsich materialech, viz tehn hnusnej volant s eko kuze u E65.

Rikam je to vec pohledu, 100 lidi 10 nazoru a tak to ma byt. Laka me se podivat na tvoji E65 kdyz rikas ze to je tak velky rozdil.
- jaká eko kůže? sedma má na volantu právě nějakou lepší pevnou kuži, sám to ted řeším, jelikož bych ho chtěl přešít, ale všichni maj tu takovou tu hladkou kuži jenom.

- moji sedmu si klidně mužeš přijet omrknout, rád tě i svezu a ukážu potenciál toho auta

- sám jsi psal jak nepotřebuješ výbavu, ted dáš kotel za dodělání hydrokufru, pochybuju že to někdo dodělá do 10k, já jsem schopen to dodělat tak za 20k, ale stejně bych do toho asi nešel to dodělávat, je škoda zbytečně plývat časem a dávat výbavu do aut který budou furt socky (vím tom moc dobře, sám jsem měl sedmu socku a narval jsem do výbavy přes 200k!!! stejnou chybu jsem už s druhou sedmou naštestí neudělal)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2347
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

#62 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Kvalitnejsi ano, mam ty dve auta vedle sebe, tak to proste je, zkusim udelat fotky, kontkretnich veci. Berte to ale tak, že jsem ze 7er nadšenej, X5 ma zena a ja is koupil konecne to "co jsem chtěl"

Jinak cekal jsem na nej dlouho pres 8 mesicu, nakonec to vypadalo ze ho mit nebudu (proto jsem zde dal inzerat), kupoval jsem po prvnim majiteli, proveril STK a jine cesty, a cena je 50% toho co se tady nabizi dovozove pekacky s TOP vybavou, pro nekoho naprosta euforie, pro me totlane nepouzitelny, nepřijatelný (a řeči typu, pane automat pri dojezdu cuka, ale to kazda 7er dělá, 250Kkc) , tim nerikam, ze si sveho majtiele nenajdou.

Jinak ted sem dal na servis tak LPG-Lovato 35,- pokud to bude podobne jako u X5 tak filtry oleje naplne cca 25,-
Lak zrcatka a oba narzaniky - cenu nevim 10,-
Komplet vyčíštění introše a venku 5,-
Zadní desky - 2,5,-

Rád bych sehnal bílé markery a už koukám po NAVI03 a hydrokufru, vím vím vím co napíše Jarax.

Jarax: ano presne pevnou kůži, je to úplně nepřirozený a švy vypadají zatamveně. U X5 je ta kůže nádherná měkká na dotek a krásně vidíš švy že to je nit.
Dělám v Automotivu v JITu a konkretne na sedačkách, takže to tady lupnu klukům na rozbor co je a není kůže.

PS - Jarax:
Bereš to hrozně negativně, že chybí hydrokufr si nemyslím, že moje 7er je socka. Já se hádat nebudu jsem spokojenej, že to neplave nelítá a nemá vodostrysk hold oželím.
Jak jsem říkal, nejsem člověk co by každýmu musel dávat na odiv jak auto umí s EDC měnit výšku jak nejakej lowreider.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od JaraX »

- EDC na nějakou výšku nemá ale vubec žádnej vliv
- sedma bez EDC, Logica, hydrokufru je prostě socka, protože věřím že napočítám minimálně dalších 10-15 věcí co to ještě nemá.
- jo to kuži mi zjisti,aspon budu vědět co shánět, teda jeslti máš vyhřívanej volant, ten má totiž jinou než nevyhřívanej.
- člověk raději spravuje auto co nabízí výbavu než auto co nenabízí, např když se ti vysere ASK tak člověk rád dá za repas peníze, ale když nemáš logica, tak tě pak sere že za tu trochu hudby co to auto nabízí dáváš spoustu peněz. to je jak když ti doma odejde hifina od čínánů za 2k a profi stereo za 100k a oprava obojího bude stát 5k, do čeho radši dáš 2ku do opravy?

btw zrovna minulej týden jsem dělal zákazníkovi provizorní opravu trubky, zákazník mi říkal at s tím autem najedu co nejvíc km tak jsem to jel projet a vezl jsem ženu a malýho, jeli jsme jen 20km trasu, žena nadávála že to strašně proti naší sedmě drncá, že na malýho sviti slunko a nemuže mu zatáhnout roletku, že sedačky sou tvrdý, a to sou ty rozdíly, když to pak pozná i ženská. a ted otázka co si kdo za 2 kila koupí, jeslti sedmu v socce kterou sežene relativně rychle ale prostě tam má pul komfortu co sedma "full" a nebo sedmu full která má mnohem víc věcí, víc se stará o řidiče, je prostě hrozně super když se ti světla natáčí do zatáčky, když ti auto udržuje vzdálenost od auta před tebou atd atd atd, ty sedmy "nic" a "full" sou prostě strašny rozdily a stejně je ten příběh furt stejnej, zákazník koupí socku a měsíc dva chodí že to všecko stačí, že v předchozím autě neměl i to, a pak to začíná, potřebuju dodělat roletky, webasto, ACC (vlastnemec), potřebuju dodělat vzduch dozadu nebo vyměnit pružiny (JohnyB a pár dalších lidí po montáží LPG), dalších několik zákazníku pak přišlo s tím jak chcou měnit motor 3,5i za 4,5i, a ti chytřejší (klimson) to po roce prodaj a koupí si vybavenou sedmu.
pak sou lidi co si za ty svoje 2 kila koupí ojetou oktávu bez klimy a pak ti co si koupí fungl novy Citigo, každej má jiny priority.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2347
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

#64 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

OK OK :)
tak pro tebe to bude social edition chápu. Radost si ale zkazit nenechám. Vím co vše může 7er mít, ale narovinu to co povím já možná nikdo jinej nechce říct a mlží, já prostě víc peněz nedám, zase ale mě nědělá problém na servisu opravdu neštřit a vědět, že auto dostane co má.
Každopádně, doufám, že mě to nenahlodá to bych byl naštvanej, beru to tak jak to je.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od JaraX »

to je vidět že nešetříš když dáš 35k za asi nejhorší LPG systém jakej existuje (Lovato),
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#66 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

Arnie_one píše:E65 působí na mě lacině stropnice, polstry u sloupků
stačí vyměnit stropnici za alcantarovou...a to je jiný kafe :)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2347
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

#67 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jarax: v X5 mam hloupý Magic mam s nim najeto 70 tis a bez jedineho problemu, spousta lidi rekne, že Magic je nejhorší LPG, já sem ale spokojený, věřím člověku co mě plynuje 4 auto, vždy jsem byl spokojen.

fishmaker: tak daleko asi nepujdu
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#68 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

Arnie_one : ta stropnice ve výsledku je levnější a rychlejší upgrade než hydrokufr ;)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od JaraX »

- magic je jeden z nejlepších plynů, jednotky prakticky neodcházej, levny díly, po elektronické stránce to umí víc věcí jak Prins, bohatá sít servisů v ČR, 3D modelování mapy, takže se seřízením se dá hodně vyhrát
- Lovato neumí nic, nemá dokonce ani 2D mapu, seřízuje se to na základě zádávání hodnot do tabulek a tomu odpovídá i ta přesnost seřízení, jsem zvědav jak někdo seřídí Lovato přesně na motoru s VVT kterej neumí podtlakovy adaptace protože v sání nemá podtlak (což 99 procent plynařů ani neví), švagrová ma v E46 Lovato a řeší problémy už od začátku, stejně jako pád dalších zákazníků s Lovatem, osobně ani neznám BMW kde by Lovato fungovalo opravdu bezproblémů, a pokud to někdo má tak at se přihlásí, rád se v tomdle přiučím, koupil jsem si na Lovato kabel at mužu svým zákazníkům poskytnout komplexní služby a po pár dnech snahy to seřidit jsem s tím švihl.
- kolik litrů budeš mít nádrž? osobně jsem na ten plyn moc zvědavej, pak hlavně pošli fotky (motor, přepínač, tankování, nádrž)
- ta stropnice ja zase výbava, někdo se hold spokojí se zákládní stropnicí a plastovýma tapecama a plastovou palubkou, někdo si to dodělá (třeba já, jelikož za 220k jsem zatím moc vybavených individualu neviděl, tak jsem koupil standartní "full" sedmu, a někdo si radši koupí rovnou Individual (když jsem ted s kawamanem hledal E65 face tak po shlídnutí obou variant prostě prohlásil že to auto musí být koženou palubku, tapeci a alcantara strop a rovnou hledal s tím)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2347
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

#70 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jarax: Nechytej me prosim za slovicko, ja jsem zakaznik a dam proste na mechanika, ktery me zatim vzdy a vse udelal vse v nadstandarni praci. Tim myslim debilni pozadavky, typu sobota/nedele diky moc, tady ty vyfuky takova kravinka diky atp.
Ja stojim tady na bnezince 40km od Vas promotal jsem kardanku, jo :) smich tak ja pro Vas sjedu, udelam novej kardan ne nedame novej diff a novej kardan udelame to "spravne" (nitridace atpj a nejsme menic dilu vite, je vy sjte dobrej ze nemenite kus za kus umite u prace premylset a mate na to spoustu vybeni, bodejd by ne, kdyz renovuje hlavne veterany do zahranici a prioritne moduje 100ky aut na LPG/CNG za rok.
Opet jestli mas takovou a takovou zkusenost nejsem pro tebe einsprechtpartner, ja sem v tomto pouze uživatel.

Diskuze s tebou vypada ze jsi na vsechny nasrenej a hlavne vsechny maš za naprsoty ignoratny ktery tomu nerzumeji, coz ve vysledku muze byt a nemusi byt pravda.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od JaraX »

sorry, ale už mě prostě nebaví že sem jezdí spousta sedmiček "mě dělali plyn a ono to moc nefunguje, můžeš to předělat?" takových aut se tu vytočí spousta,
a takovej pGb nebo Tanner by mohli vyprávět, pGb za krátkou dobu vyměnil uplně celej LPG systém, tak abys nedopadl stejně, třeba ti tam dá 75 litrů nádrž a pak zjistíš, aha, ale oni v těch sedmičkách mají všíchni 103 litrů, tak to vyměníme,

jen tak ze srandy mrkni na rozdíly montáž dvou stejnych aut dvěma ruznyma lidma
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/konkurencni_montaz_LPG/
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... dual_103L/

ignorant nejsem, jen se tady 14 hodin denně hrabu furt v tom samym, jiny auto než BMW sem nepřijede a běžnej automechanik by olej ve Fabii určitě vyměnil líp jak já, stejně jako žárovku na Pežotu nebo plynař namontoval plyn do Fabie, ale když namontuješ 30 plynů do E65 tak už víš jaky sou možnosti čeho,ale jak říkám, rád hledám možnosti se zlepšit a furt studuju přestavby atd, tak jsem sám zvědav, ale první se ho aspon zeptej jeslti ví jak ten motor funguje, jaky ti uděla tankovani, jakou nádrž, atd.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2347
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

#72 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jsi to nepochopil, ja nerikam o tobe ze neco neumis, NAOPAK, ja to rikam o ostatnich jako jsem ja, ze ve tvych ocich jsme neskutecny gumy ze si neumime 7er zeservisovat svepomoci, no neumime a proto musime vyuzit jinych.
Jenom jsem neskutecnej fanda co to resi napul srdcem a napul mozkem, nikdy nebudu tomu autu rozumet jako ty, ale proste sem rad, ze ho mam, tot cele.

ad LPG - to bude asi muj problem, ja sem strikntne zakazal cokoliv upravovat, takze mechanik na me koukl, ze si ubiram nadrz a max dle mych pozadavku jde 80, on ze by dal vic s upravou.
LPG je montovano tak ze od nej neni nikdy v motoru videt, reduktor tusim dava do podbehu, ale nechtej me za slovo. Od nej LPG vypada tak ze tam neni.
Plneni z nadrze, je tam plast, takze bude delat neco zezadu co nebude na tom plasotvym krytu drzet. Merak LPG jsem si na moji zadost dal do kastlicku misto popelniku.

Pokud vim delal ted 55AMG GL a pan byl naprostej dement jen kuli tomu aby nejak nebyl videt plyn chtel dat dlouhy hadice od vstriku, nejak to tam neslo schovat a mechanik mu vysvetloval, ze to bude spatne ze se musi dat u toho mootru nejka nejbliz k sani, no dopadlo to tak ze to spatne na lpg jezdilo ze :)
Takze z toho plyne lidi by meli drzet hubu a nechat toho "sveho" mechanika odvest dobrou praci dle jeho zkusensoti, ne dle pocitu zakaznika.

To co rikas ty on ma stejnou zasadu, kdo nema LPG od nej tak ho vyhodi, protze ma pokrk lidi, kteri prijedou rozhodi rukama a reknou ono to nejde delal to Franta seřidte to za 2,50.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od JaraX »

-enže ja jsem v jine situaci, jsem plynař i mechanik, tzn že nemužu říct "to není plyn vypadněte" ani "tam je špatně plyn jedte si za mechanikem" to je moje nevýhoda, že si to všecko musím spravit sám, at je to LPG, mechanika, elektrika, zákazníka to vícemene nezajímá, tady to máš a udělej s tím všecko co bude potřeba a já mu nemužu říct "udělám jen věci kolem auta a ten plyn at si spraví kdo ho montoval"

-kde že budeš mít ten přepínáč?

- reduktor do podběhu je nesmysl, reduktor to chce dát spíš vysoko než nízko(ale ne výš jak expanzku), kvuli proudění teplé vody, už jsem tu měl 3 7er s reduktorem v podběhu a ani jedno řešení nefungovalo dobře a nedej bože sundávat podběh nebo nárazník kvuli seřízení ( na reduktoru se nastavuje šroubem tlak)
- s tím plněním jsem to vubec nepochopil.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#74 Příspěvek od TANN3R »

Arnie, on se ti spíš Jarax snaží vysvětlit, že když někdo předělal stovky aut na plyn a vše funguje, neznamená že nebude mit problém u motoru s valvetronicem. Kdo se přímo nepohybuje kolem těchto motorů, často ani nepozná, že to není standartní neprimovstrikova V8, on totiž ten motor má i normální klapku, takže na první pohled nic nenormalniho. Pak, když to nefunguje, všichni čumí proč a to je určitě motorem, nemá tlaky, venku je moc teplo, nebo prší... :D Nakonec není nic jednoduššího, než se tvého plynaře zeptat, jestli zná/plynoval něco s valvetronicem, nejlíp rovnou N62.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#75 Příspěvek od zzeli »

Arnie_one píše:- PDC o kus lepší s grafikou, jen mě chybí kamera tu bych také bral.
Kamera se davala az v eFku nebo se pletu?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od JaraX »

no parkovací kameru měla už tuším i E38 (velmi raritně), každopádně měla E38 i přední kameru pro králičí pohled, E65 jsem s žádnou kamerou nikdy neviděl, ale prospekt asi byl, každopádně jsem viděl člověka co si udělal nějako neorigo a ta se mu zobrazuje vedle PDC okna, každopádně mi to přijde stejně zbytečny, to PDC je dostatečně přesny na to aby byla potřeba kamera.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2347
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3773

#77 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Kluci ja se s nikym nepru, vim ze Jarax je specialista na tenhle typ aut, nechci aby to vypadalo, ze ja vim vse nejlip ani nahodou. Já sem prostě leštič, to je jediný co dělám a ještě na to musím mít čas, jinak sem prakticky v práci nonstop na nic není čas.
Sem rad i za ne moc vybavenou 7er, nekokmu to prijde ujety, ja jsem proste spokojenej, jen me za to proste nekamentujte, mam radost z kol, který jsme na žádný 7er nidky neviděl, prsotě sem jak malý dítě.

Proste pokud to plynar posere tak ho ze svyma 112kg zašlapu do země, ted auto jezdi jak z praku, takze musi jezdit i na plyn (ano LPG citim i u x5 rozdil)
LPG delaji dobrych mozna vic jak 15 let, tak predpokladam, že skušenosti má. Plynoval kde co, tak jestli je N62 takovej exot neumim posoudit. X5 taky fičí jak víno s MAGICem.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#78 Příspěvek od pGb »

Zašlapu zašlapu, ono je to těžký. Jsem to dal plynařoj, o kterým jsem měl kladný reference a dopadlo tak tak jakoby polovičatě. Spousta drobných bolestí, ale ve výsledku problém velký ....

- malá nádrž/dojezd
- nejelo na lpg nad 5000ot
- trochu se to klepalo (lehce, řidič to pozná, spolucestující ne)
- ze špatného místa napojený reduktor
- nepřidělaný reduktor
- všechno všude vidět (jednotka, rozvody, vstřiky, kompresor vyhozenej do kufru takže zabíral místo)
- seřízený tak bohatý, že jsem nedokázal odjet od obchoďáku
- dekl na motor nešel nandat
- lpg hadice od nádrže v mědi tak zohýbaná, že těch 8mm neměla ani náhodou
- měděná hadice zespodu auta přidělaná na takových samořezných příchytkách, místo aby šla ve společném zadeklovaném rozvodu
- protože neznal auto a jeho vodní okruh, tak napojil reduktor na špatném místě, nestačilo to a když to předělával, tak tamtu přeřizlou hadici spojil kouskem měděný trubky, to víš že to podtékalo

atd...

tak ať ti auto slouží .... jinak pokud je plyn precizně udělaný, tak nepoznám že to jede na plyn, problém je to, že pokud nezná to auto dokonale, tak ho nenapadne co kam a jak lépe dát
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#79 Příspěvek od zzeli »

Arnie, hod VIN, at se kouknem a at vim co je to DDC co porad zminujes :) Co rika tvych 112kg na sedacky, dobry? Nejsou uzky nebo kratky, netlaci kraje do stehen? V cem si jezdil predtim?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od JaraX »

kurva 112kg není zas tak moc :)
Odpovědět