Giovany1971 píše:Ano jsem v absolutním klidu...vím že Jarax vzdy na něco příjde...
Ale at se bavíme věcně....MPI...V..8 u D3 nebo chcešli u D2 ...nemá ale absolutně nic společného s tvoji V šestkou...a už vůbec to nemá žadnou vypovidajicí hodnotu o tom ..jak je MPI..čko strašně špatný motor
To co se sralo u A ..6 ..allroad... to s D..3 nemělo absoutně nic společného..D3 je hodně dobře postavené auto... s přehledem si to rozdá ve všech ohledech s E65.....Já jen tvrdím..specialně pro Járaxe..at má 7er din drive či nemá...at má jaký chce motor..tak dobrou E 60..či 61 ..nikdy nemuže na takové cestě ...jako jsou Buchlovské serpentýny...podělat... pro mne je E 65 stodola stejně jako a8 ...a s přehledem si s ním dám závod do vrchu třeba o 50 tisíc kč.. klidně je položím na stul u nezávyslého arbitra.. Já pojedu se svoji E 61 535D...a čekám na Járaxe s jeho E 65...
Giovany, tady si trochu přestřelil. Když pominu to vsázení se o prachy při pochybným závodě v provozu, což je úroveň kreténů co se sjíždí o víkendu před tescem s natuněnýma golfama a obrovskejma kšiltama, tak si taky jinde přiznal, že si E65 s DD nikdy neřídil. Sám sem měl E60, sice jen 30d, ale zato s manuálem a odbržděno bezmála 200Kw. Na rovině lehce ujížděla sériové 535d 200kw. I když díky paketu to byla docela motokára, zatáčku kterou sem projížděl na (svém) limitu 90tkou, teď se 7mou jedu s klidem 100. Pokud nemáš v 5er DD, být tebou, radši se nevsázím, klidně by si mohl přijít o peníze. Hlavně je to stejně o řidiči, tj na jeho schopnostech a taky jak velká část mozku mu chybí..
Pokud jde o A8, sám sem měl dva roky D2 a něco sem najel i s D3. Klidně bych si ji i koupil, nevadí mi že má jízdní vlastnosti letícího hovna, motor asi tak kilometr před nápravou, dokonce ani ty "ovladače z fábie". Nějakým zvráceným způsobem všechny tyhle vlastnosti k tomu autu patří, a dokonce mě to auto celkově bavilo - navíc se mi i vzhledově líbí. Problém ale nastává ve chvíli, kdy je třeba to auto servisovat. Ano, třeba ty tebou zmińované rozvody opravdu stojí 7tis i s pumpou, ale co ta práce? Třeba běžná věc, demontáž řízení, časový rozdíl E65 vs A8 D3 je asi tak 2 dny práce

. Zrovna řízení je věc, co teče snad na každém starším autě. Že si měl zrovna povedený kus a nemusel nic řešit ještě neznamená, že je to pravidlem. Není náhodou, že bmw se zabývá podstatně víc "garážníků" než audi, je prostě servisně přívětivější.. To je věc, co se u aut do 5ti let stáří řešit nemusí, díly stojí opravdu stejně a práce taky. My tady ale v převážné většině provozujeme 10let staré pekáče a tam už to řešit musíš. Můj pohled, když někdo navrhoval E65, myslel i na to, aby se dala dobře servisovat. U audi celkově vidím přesný opak, někdo si dal sakra práci, aby se to servisovalo špatně

. ale třeba je to jejich záměr, nevím.
Každopádně, s E65 mám najeto zatím max 2tis km, s A8 D2 a D3 min. 30tis, s E60 bez DD 60tis, takže si myslím už srovnávat můžu. Opravdu je nesmysl hanit nebo naopak chválit něco, s čím nemám osobní zkušenost. Zrovna u aut podle mě ani nestačí nějaká testovačka, je třeba s ním nějakou dobu žít.
Edit: Ještě k té D3, nemám problém přiznat svou zaujatost, lépe řečeno vlastní pohled na věc, když ještě před tím, než si to auto koupím už přemýšlím, jak z toho budu tahat převodovku nebo řízení. Hlavně když ostatní místo toho řeší, který čudlík jakou barvou a jak moc a jestli vůbec svítí
