Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 745Li - elektrický ventilátor chlazení
Zdar borci, je čas vyřešit problém s pomocným elektrickým ventilátore chlazení a klimatizace. Začíná být teplejší období a nerad bych motor přehříval. Vypisuje se mně chyba 279d. Dá se ten ventilátor nějak otestovat? Co jsem zjišťoval, tak je spouštěn obdelníkovým impulsem a má několik stupňů rychlosti. Nebo jestli se musí vyměnit celý kus? Tipoval bych, že to bude ovlivňovat i výkon klimatizace. Díky
U E46tky mně to šlo odzkoušet pomocí Inpy, mohl jsem si tam i volit procenta výkonu, ale u E66tky jsem nepřišel jak. Teď jenom nemám čas to ani vyndat. Odchází častěji koncový stupeň nebo se odpaluje větrák? Nebo jestli jste i řešili opravu. Co takhle zjišťuji, tak u E66 se dá hodně věcí opravit aniž by se měnil kus za kus, tak proto se ptám. Díky
Kamaráde, tam se toho ještě dá vyměnit. Já musím vyřešit ventilátor, faceliftovat interier, doladit automat a bude to zatím vše. Zbytek doufám, že bude šlapat. Už je to 14 let staré no. Na předních řidičově sedačce vyladit kůži a bude to voňavka
. Hlavní je, aby mě nezradil motor. Další plus je, že tu jsou borci, co dokáží poradit a hodně věcí se dá vyřešit za dobrý peníz.

No jelikož se netočí ani při zaplé klimě, tak tam bude nějaký zádrhel. Vyndám ji a zkusím vrtuli proměřit, popřípadě na tvrdo na 12V bez jednotky. Tím bych nic zkazit snad neměl. Ještě někde píšou, že to může být vadné čidlo na nějaké hadici (teplotní), ale to by ta vrtule běžela aspoň při zaplé klimě ne?JaraX píše:na E65 jsem nikdy nikomu vrtuli neřešil, mým zákazníkům všem funguje, ale pakrat jsem to řešil na E60 a tam to bude podobné a jelikož motor je s jednotkou dohromady, tak máš dvě možnosti
1) druhá vrtule
2) dokopat Falcona aby to opravil, ten opraví vše.
Právě, že jsem ji ještě neviděl běžet. V zimě mně to třeba chybu nenapsalo vůbec, ale v těhle vedrech pokaždé. Kdyby bylo vadné teplotní čidlo někde prý na hadici, tak by to napsalo chybu čidla ne? Když jsem byl u Snejka, tak říkal, že ty vrtule odchází a nabízel mně za 10 000 jetou. Tak když se to nepodaří opravit levnějc, tak mně nic jiného nezbude.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Byli tam vadné spínací Mosfety. Je jich tam 5, pro každé vinutí jeden. Mělo by to snad fungovat na rychlosti spínání těch Mosfetu, Takže by se měli spínat v serii za sebou, a tak by se měli regulovat otáčky. Čím rychleji se spínají, tím rychleji se točí vrtule. Zatím to běží, uvidíme časem, jestli byl problém jen v těch Mosfetech. Je škoda, že ten kabel k větráku je z vrchu a těsnění průchodky už je vymačkané. Celý plošný spoj jsem sice zalakoval a průchodku zasilikonoval, ale časem se uvidí
. Je to důkaz, že hodně věcí se dá opravit, ale chce to zjistit, jak to přesně funguje 

