Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jaký motor E38

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#21 Příspěvek od Teddy »

Nezohledňuje se v povinném i výkon motoru?
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#22 Příspěvek od zzeli »

Kazda pojistovna to muze mit jinak, nekdo jede podle objemu, nekdo podle vykonu.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#23 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Tak já měl 750i na denní ježdění,s tím LPG se to dalo.I na těch mejch 12 km tam,12 km zpátky.Kdybych to na těch dvanácti kilometrech třikrát nechcípal a znovu nestartoval tak by byla i spotřeba super :D Takhle jsem jezdil za 16L plynu a 4L benzínu.
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#24 Příspěvek od Darkstar96 »

No já právě jezdím 10km do práce a přijde mi to že tím ten nafťák dost trpí, jako jinak přez den najedu dalších 100km každej den. Ale jde o to z práce do práce. Počkat když je to na LPG to žere i benzín nejenom LPG?
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#25 Příspěvek od zzeli »

Motor musi dosahnout urcite teploty, aby to jelo na LPG. LPG se totiz musi v reduktoru zplynovat z kapalne faze, coz zere teplo, ktere se odebira z okruhu vody. Jinak by zamrzly vstrikovace. Takze prvni 2-3 km jedes na benzin po studenem startu. Za horkych dnu to prepne rychleji, na teply start hned.
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#26 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

obecně to vždycky startuje na benzín...takže čím víc startů...tím víc benzínu to sežere ;)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#27 Příspěvek od Jaris330D »

fishmaker píše:ja třeba měl e38 na denní ježdění...740 v LPG...a i po Praze sem byl vysmátej...
ted mám na denní ježdění e66 v LPG :D

jinak jak pise JaraX ... jestli máš 530d nebo 740i nemá na povinný vliv...tam se to pocita podle objemu ;)
Jediný vliv to bude mít na připojištění čelního skla, odcizení, vandal, živel a havárko. Je to vůz vyšší třídy. Já na E46 330D měl all za 9 000 kč a u E66 745 jsem se dostal na 16 000 kč.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

proto mám retro tzn pojíštění na stanovenou hodnotu vozu, na e66 745Li platím 10500kč a mam to pojištěny na 150k se spolučasti 3k
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#29 Příspěvek od Teddy »

No to ale píšete o havarijku. Ze začátku byla řeč o povinnym. :wink:
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#30 Příspěvek od Don »

Povinne na velkoobjemy ma celkem dobre CSOB. Bez oken to je cca 5k na rok podle bonusu.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#31 Příspěvek od vlastnemec »

Don píše:Povinne na velkoobjemy ma celkem dobre CSOB. Bez oken to je cca 5k na rok podle bonusu.
Jo ale vokna k tomu maj celkem mastný :D jsem taky u CSOB.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#32 Příspěvek od Foldas »

csob 2600 ročně na 3,0d i 2,5benzín :wink:
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#33 Příspěvek od Sweden »

Tak zrovna Frogger prodává e38 V8,koukni do inzerce,vypadá moc pěkně,cena lidová :wink:

Jinak jsem taky za V8,nic jiného si tak nějak ani v e38 nedovedu představit
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#34 Příspěvek od Darkstar96 »

Hned bych pro ni jel kdyby byla předělaná na LPG :wink:
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#35 Příspěvek od Sweden »

Dáš 30k a máš to předělaný do LPG a hlavně víš co tam máš a pokud to dáš tomu správnému člověku tak to nebude žádný bastl.Zrovna to že tahle V8 nemá LPG by mě osobně trápilo asi nejmíň.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#36 Příspěvek od Darkstar96 »

hmm, to je k zamyšlení.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#37 Příspěvek od Filozof »

u 7er e38 doporučuji dle lidí jen dva motory mě osobně vyhovují a to bud 728i pro nenáročné a úsporné pohodáře co furt netlačí na pilu ...případně rodinné auto co hodně jezdí super volba a velice úsporná ve spojení s LPG...

a asi nejžádanější avšak trochu náročnější na servis je 740i V8 M60ka nebo M62. Často chce však investici do chlazení i motoru protože to po těch letech chce každá V8 dát dokupy. Takže tam to je pak o investici a docela slušné aby to bylo v pořádku snad u každého druhého auta.

U R6 to není tak náročné ale není to takové dělo jako V8.
V benzínu jede R6 obstojně (moje osobně má 1840kg) a pokud se dá sportovní režim umí velice pěkně a svižně jezdit, ikdyž to není V8 na běžné auta jezdí velice slušně. V LPG je to trochu horší po nějaké době to chce projet na benzín a případně seřídit at to zase táhne ale to každé auto na LPG protože se postupně rozšteluje co 30tis km by se mělo vždy zkontrolovat ...většinou je to otázka pár minut...

750iL je pro fajnšmejkry co to mají jako leštěnku na víkendy. To je TOP u E38 nepočítám-li Alpiny které jsou dnes většinou sběratelské kousky.

V8 se nejlépe hodí pro e38 jakožto limuzínu a V12. Ale pokud někdo chce 7er a chce nejuspornější model tak jedině 728i LPG a za mě osobně doporučuji PRINS VSI kterej přijde sice na 35tis (u R6) ale stojí to za to a údržba je jen o filtrech a jednou za dlouhej čas projet a zkontrolovat na diag.

PS: osobně mám 45tis od nově pořízeného LPG Prins VSI a zatím spokojenost.
735i 180KW verze jede taky velice dobře a pokud se narazí na krásnej kus je to alternativa k 740i jen o něco slabší.
Beru to tak že 7er si kupuje bud fanda na leštění nebo fanda co hodně jezdí a obojí je dobrá varianta.

Do toho auta se člověk prostě zamiluje pokud si jej udržuje v krásném stavu neznám dnes lepší variantu, krom modelů E32 a možná e65 facelift. A e30-e36-e46 cabrio a coupé které jsou taky super a dávají duši autu.

Můj osobní pohled po 15letech co se zajímám aktivně o BMW. :-)
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#38 Příspěvek od Darkstar96 »

Filozof. Děkuji moc, to je odpověď na kterou jsem čekal. Je mi jasné, že se do toho auta člověk zamiluje, vždyť je to BMW v svém největším luxusu :))
A jak jsem zmínil výš, chci ho na víkendové výlety + na každodenní ježdění do práce. Asi to vidím tak že podle toho co jsi mi napsal, bude pro mne nejlepší volbou V8 735i v kombinaci s LPG :) o víkendu pořádně prohnat na benzín a do práce jezdit na LPG. Ta 7mice od Froggera se mi moc líbí. Mohl bych ji koupit a rád bych to udělal, ale dokud neprodám 5ku nebudu si moci přestavbu na LPG dovolit. Taková je bohužel moje situace. :roll:
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#39 Příspěvek od Misanek »

Tak se na to vyser a nech si pětku, když nemáš prachy
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#40 Příspěvek od Darkstar96 »

WTF? když mám 140tisic a kolem dalších 100 v autě tak nemám prachy na 7 aha, pán bude asi matematik.
Odpovědět