Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jaký motor E38
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
Motor musi dosahnout urcite teploty, aby to jelo na LPG. LPG se totiz musi v reduktoru zplynovat z kapalne faze, coz zere teplo, ktere se odebira z okruhu vody. Jinak by zamrzly vstrikovace. Takze prvni 2-3 km jedes na benzin po studenem startu. Za horkych dnu to prepne rychleji, na teply start hned.
Jediný vliv to bude mít na připojištění čelního skla, odcizení, vandal, živel a havárko. Je to vůz vyšší třídy. Já na E46 330D měl all za 9 000 kč a u E66 745 jsem se dostal na 16 000 kč.fishmaker píše:ja třeba měl e38 na denní ježdění...740 v LPG...a i po Praze sem byl vysmátej...
ted mám na denní ježdění e66 v LPG
jinak jak pise JaraX ... jestli máš 530d nebo 740i nemá na povinný vliv...tam se to pocita podle objemu
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
u 7er e38 doporučuji dle lidí jen dva motory mě osobně vyhovují a to bud 728i pro nenáročné a úsporné pohodáře co furt netlačí na pilu ...případně rodinné auto co hodně jezdí super volba a velice úsporná ve spojení s LPG...
a asi nejžádanější avšak trochu náročnější na servis je 740i V8 M60ka nebo M62. Často chce však investici do chlazení i motoru protože to po těch letech chce každá V8 dát dokupy. Takže tam to je pak o investici a docela slušné aby to bylo v pořádku snad u každého druhého auta.
U R6 to není tak náročné ale není to takové dělo jako V8.
V benzínu jede R6 obstojně (moje osobně má 1840kg) a pokud se dá sportovní režim umí velice pěkně a svižně jezdit, ikdyž to není V8 na běžné auta jezdí velice slušně. V LPG je to trochu horší po nějaké době to chce projet na benzín a případně seřídit at to zase táhne ale to každé auto na LPG protože se postupně rozšteluje co 30tis km by se mělo vždy zkontrolovat ...většinou je to otázka pár minut...
750iL je pro fajnšmejkry co to mají jako leštěnku na víkendy. To je TOP u E38 nepočítám-li Alpiny které jsou dnes většinou sběratelské kousky.
V8 se nejlépe hodí pro e38 jakožto limuzínu a V12. Ale pokud někdo chce 7er a chce nejuspornější model tak jedině 728i LPG a za mě osobně doporučuji PRINS VSI kterej přijde sice na 35tis (u R6) ale stojí to za to a údržba je jen o filtrech a jednou za dlouhej čas projet a zkontrolovat na diag.
PS: osobně mám 45tis od nově pořízeného LPG Prins VSI a zatím spokojenost.
735i 180KW verze jede taky velice dobře a pokud se narazí na krásnej kus je to alternativa k 740i jen o něco slabší.
Beru to tak že 7er si kupuje bud fanda na leštění nebo fanda co hodně jezdí a obojí je dobrá varianta.
Do toho auta se člověk prostě zamiluje pokud si jej udržuje v krásném stavu neznám dnes lepší variantu, krom modelů E32 a možná e65 facelift. A e30-e36-e46 cabrio a coupé které jsou taky super a dávají duši autu.
Můj osobní pohled po 15letech co se zajímám aktivně o BMW.
a asi nejžádanější avšak trochu náročnější na servis je 740i V8 M60ka nebo M62. Často chce však investici do chlazení i motoru protože to po těch letech chce každá V8 dát dokupy. Takže tam to je pak o investici a docela slušné aby to bylo v pořádku snad u každého druhého auta.
U R6 to není tak náročné ale není to takové dělo jako V8.
V benzínu jede R6 obstojně (moje osobně má 1840kg) a pokud se dá sportovní režim umí velice pěkně a svižně jezdit, ikdyž to není V8 na běžné auta jezdí velice slušně. V LPG je to trochu horší po nějaké době to chce projet na benzín a případně seřídit at to zase táhne ale to každé auto na LPG protože se postupně rozšteluje co 30tis km by se mělo vždy zkontrolovat ...většinou je to otázka pár minut...
750iL je pro fajnšmejkry co to mají jako leštěnku na víkendy. To je TOP u E38 nepočítám-li Alpiny které jsou dnes většinou sběratelské kousky.
V8 se nejlépe hodí pro e38 jakožto limuzínu a V12. Ale pokud někdo chce 7er a chce nejuspornější model tak jedině 728i LPG a za mě osobně doporučuji PRINS VSI kterej přijde sice na 35tis (u R6) ale stojí to za to a údržba je jen o filtrech a jednou za dlouhej čas projet a zkontrolovat na diag.
PS: osobně mám 45tis od nově pořízeného LPG Prins VSI a zatím spokojenost.
735i 180KW verze jede taky velice dobře a pokud se narazí na krásnej kus je to alternativa k 740i jen o něco slabší.
Beru to tak že 7er si kupuje bud fanda na leštění nebo fanda co hodně jezdí a obojí je dobrá varianta.
Do toho auta se člověk prostě zamiluje pokud si jej udržuje v krásném stavu neznám dnes lepší variantu, krom modelů E32 a možná e65 facelift. A e30-e36-e46 cabrio a coupé které jsou taky super a dávají duši autu.
Můj osobní pohled po 15letech co se zajímám aktivně o BMW.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
Filozof. Děkuji moc, to je odpověď na kterou jsem čekal. Je mi jasné, že se do toho auta člověk zamiluje, vždyť je to BMW v svém největším luxusu
)
A jak jsem zmínil výš, chci ho na víkendové výlety + na každodenní ježdění do práce. Asi to vidím tak že podle toho co jsi mi napsal, bude pro mne nejlepší volbou V8 735i v kombinaci s LPG
o víkendu pořádně prohnat na benzín a do práce jezdit na LPG. Ta 7mice od Froggera se mi moc líbí. Mohl bych ji koupit a rád bych to udělal, ale dokud neprodám 5ku nebudu si moci přestavbu na LPG dovolit. Taková je bohužel moje situace. 

A jak jsem zmínil výš, chci ho na víkendové výlety + na každodenní ježdění do práce. Asi to vidím tak že podle toho co jsi mi napsal, bude pro mne nejlepší volbou V8 735i v kombinaci s LPG


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec