Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E66 někdy nestartuje, baterie OK, motor OK

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Petr K
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 30.06.2003 00:00
Bydliště: Jižní Čechy

#1 Příspěvek od Petr K »

Měl jsem starší AGM baterii a přisuzoval jsem jí že po několika opakovaných startech ve městě kdy se nestihne dobít už nenastartovala. Dal jsem novou AGM Banner 90Ah a kupodivu se mě stalo to samé - nastartuju, vyjedu z garáže, vypnu a za půl hodinu už nestartuje. Konkrétně: dám klíček, budíky se rozsvítí, zmáčknu tlačítko a... nic. žádná hláška, prostě to jenom nestartuje, nestane se nic. Připojil jsem nabíječku a ani tak ne (ale i bez ní je v autě napětí dost, konkrétně naměřím 12,6V a se starou baterií dokonce 12 a i tak to startovalo). Tak jsem kolem toho běhal a za 20 minut to najednou šlo normálně. Motor je jinak v pořádku. Napadá mě jestli může být špatná elektronika v klíčku nebo špatné start tlačítko protože jinak je v autě napětí dost. budu rád za jakékoliv rady, které mě nasměrují kde začít, děkuji.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#2 Příspěvek od vlastnemec »

Každopádně to chce diag, první vodítko bych zkusil druhý klíč takhle mi zlobilo EWS na e53.
Petr K
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 30.06.2003 00:00
Bydliště: Jižní Čechy

#3 Příspěvek od Petr K »

S diagnostikou se seznamuji, zatím jsem ani nenašel položku na registraci baterie, mám ji od ice.blade tak by fungovat měla. Jen doplním že jsem baterii měnil s připojenou nabíječkou, aby nedošlo k přerušení napájení, což jak jsem tady na klubu zjistil také nedělá dobrotu. Druhý klíč nemám, samovybíjení to také nebude, protože druhý den ráno to jde vždy, problém je jen při několikátém opakovaném nastartování.
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#4 Příspěvek od inspi1981 »

Vadný elektronický modul u jednotky motoru, ve kterem jsou pojistky a relé pro startér
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#5 Příspěvek od airbone »

alebo vadny IBS
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

e65 nemá IBS, ELV, CCC a jiná kurvítka známa z E60
Petr K
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 30.06.2003 00:00
Bydliště: Jižní Čechy

#7 Příspěvek od Petr K »

Také by to mohl být prý IVM modul, což se projevuje tak, že to někdy nastartuje, někdy ne. Do teď jsem vyndaval klíč, ale nově i když ho nevyndám, tak stačí mačkat tlačítko tak dlouho, až to chytne - momentálně asi na počtvrté. Příčinu to neřeší, takže bych to nerad tak nechal. Spíš se ptám jestli to může mít souvislost.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

však IVM ti psal inspi
Petr K
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 30.06.2003 00:00
Bydliště: Jižní Čechy

#9 Příspěvek od Petr K »

Zatím se v těch zkratkách nevyznám, tak jsem si to k sobě nepřiřadil. Dnes mi to startovalo pořád napoprvé :D
Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

#10 Příspěvek od Pilsner »

Ahoj, dela mi to neco podobnyho. Kde najdu ten modul,a jak vypada? Diky P.
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň

#11 Příspěvek od kupca »

Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

#12 Příspěvek od Pilsner »

:D . Jo,diky,to me nenapadlo...
Odpovědět