
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
ano dodělat to tak jde, Snejk to ted dodělaval do svojí co webasto nemá, akorát já mám nějaké vyjímečné auto a mám CAS C02, Snejk a spousta ostatních mají CAS C03. na mojem autě stačilo kodovani a sparovani a hned to jelo, u auta s C03 je problém, spáruješ to, nakoduješ to, klima funguje, ale rozjedeš se a pak to nefunguje do doby než cas překoduješ nebo zresetuješ, prostě je tam ochrana aby to nešlo dodělat, takže musíš ještě sehnat CAS C02, jo a Snejk to běžně používá místo webasta a chválí si to, u auta na LPG to pak sežere asi tak stejně finančně jako webasto, pokud bude LPG trochu ohřaty, jinak ALL ted testuju elektrickej ohřev v cenně cca 4k, kterej dáš k reduktoru a hned mu ohřeje vodu, takže pak bys nastartoval dalkovym startem, hned by to přeplo na LPG, vyrábělo elektriku a topilo 

Koukam do navodu. Pise se, ze kdyz chces odjet s autem s bezici nezavislou klima, tak mas dat klicek do slotu (nebo ho mit u sebe v pripade CA). Nejde ale nahodou odjet i bez klicku? Jestli ne, tak je to vicemene ok. Jestli jo, tak bych se toho trochu bal.
To uz je snad posledni otazka
Edit: No asi nejde, to uz by pak bylo jedno jestli ten ovladac je v aute nebo neni. Jen by si zlodej musel pockat, az klimu zapne primo majitel
To uz je snad posledni otazka

Edit: No asi nejde, to uz by pak bylo jedno jestli ten ovladac je v aute nebo neni. Jen by si zlodej musel pockat, az klimu zapne primo majitel

nejde, pokud mám nastartovany přes Standklimu, tak zaprvé systém kontroluje zamčení auta, nejde nastartovat odemčené auto, když pak odemču a nejdu do auta s klíček tak zaprvé je odpojené řazení a vůbec nejde zařadit a za druhé když se dotknu pedálu plynu tak hned zdechne motor, takže auto na standklime nejde ani turovat, neuvěřitelny jak maji takovou raritní fuknci vychytanou.
tady něco pro srovnání kvality
e60
https://i.ytimg.com/vi/0XInnwLTMYc/maxresdefault.jpg
http://orionautoservice.com/uploads/ima ... arrier.jpg
e60
https://i.ytimg.com/vi/0XInnwLTMYc/maxresdefault.jpg
http://orionautoservice.com/uploads/ima ... arrier.jpg
Po dnešním poohlédnutí se za E66kou musím konstatovat, že je to auto absolutně nesrovnatelné s e61, kterou doteď vlastním. E61 má fajn praktický kufr, ale tam to asi začíná i končí. Asi to bude důvod, proč si jí lidi kupují. Samozřejmě že i já si ji koupil z toho důvodu, ale to sem ještě neseděl v 7er
Tím nechci říct, že by 5er byla špatná, jen si nedovolím to k 7er přirovnat. E66ka je auto jakoby z jiné planety(prostě ho musím mít). Uvnitř je všechno praktické, po ruce a výborně zpracované. Prodloužená verze nabízí opravdu dostatek místa a myslím, že za ty menší trable při parkování to stojí za to. Tímto bych chtěl poděkovat Jaraxovi za ochotu a čas strávený k podání informací ohledně mého budoucího vozu.

- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
E 61 jsem si koupil protože potřebuji kufr...do sedmy nic nedám nic v ní neodvezu...až bude 7er v combi pak si ji koupim takykawaman píše:Po dnešním poohlédnutí se za E66kou musím konstatovat, že je to auto absolutně nesrovnatelné s e61, kterou doteď vlastním. E61 má fajn praktický kufr, ale tam to asi začíná i končí. Asi to bude důvod, proč si jí lidi kupují. Samozřejmě že i já si ji koupil z toho důvodu, ale to sem ještě neseděl v 7erTím nechci říct, že by 5er byla špatná, jen si nedovolím to k 7er přirovnat. E66ka je auto jakoby z jiné planety(prostě ho musím mít). Uvnitř je všechno praktické, po ruce a výborně zpracované. Prodloužená verze nabízí opravdu dostatek místa a myslím, že za ty menší trable při parkování to stojí za to. Tímto bych chtěl poděkovat Jaraxovi za ochotu a čas strávený k podání informací ohledně mého budoucího vozu.

on ten kufr zas tak větší není, se zataženou roletou je ten prostor pod roletou menší než kufr u E65, naopak s odtaženou je naprd že jde vše vidět atd.
mě třeba u kombíka vadí že cokoliv co vezu tak slyším v kabině, jak to tam rachtá atd, to je meganekomfortní stejně jako hluk od těch zadních oken. naopak u E65 člověk muže nasypat hrnec šroubků do kufru a neví o ničem.
ale já mam k E65 ještě Transita, takže všechen bordel odvezu v tom, do BMW jsem si nikdy nerval.
mě třeba u kombíka vadí že cokoliv co vezu tak slyším v kabině, jak to tam rachtá atd, to je meganekomfortní stejně jako hluk od těch zadních oken. naopak u E65 člověk muže nasypat hrnec šroubků do kufru a neví o ničem.
ale já mam k E65 ještě Transita, takže všechen bordel odvezu v tom, do BMW jsem si nikdy nerval.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
naprosta pravda...vidimto stejne.u nas kazdy mele furt jen kufr a spotreba.jak budu chtit odvest almaru,vezmu tranzita.a jak chcu jet za 0,001 litru jedu na kole.Kufr v e 65 neni mozna maxi,dira je mala,ale jak umis naukladat veci taky tam neco vleze.Pro me osobne je naprosto vyhovujici(barak uz mam postaveny,cement nevozim)